Een woord

September 8, 2009 at 10 : 21 23 Kommentaar

Vlam het my gevra om haar in een woord te beskryf.  Hier is dit:

  • Onpretensieus.

Nou dink Nell mos ook dat sy my kan tag.  Hier is haar woord:

  • Inspirasie

Goed, nou moet ek 3 mense vra om my in een woord te beskryf.   En die gelukkige wenners is:

Sonkind

Nelba

Boervrou

Die dorings, voel vry om julle een woord opsommings (van wie ookal) hier te plaas.  Hier is ‘n voorbeeld: 

Liewe Heksie – Dom.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Aanneem kinders Skaap in wolfklere

23 Kommentaar Add your own

  • 1. Dellie  |  September 8, 2009 om 9 : 40

    ek hou van vlam!😉 goeie beskrywing van haar.

  • 2. boendoe  |  September 8, 2009 om 9 : 40

    Crickeys. Ek is nog op as ‘boendoe’ – maar trust me, ek is Vlam! 😆

    Dankie, Adriana! Ek hoop ek IS onpretensieus. Regtig.

    BTW, nice nuwe gravatar! 😉

  • 3. Adrie  |  September 8, 2009 om 9 : 45

    Sjoe

    Julle is omtrent in die heup gebind. Amper soos 1 man hier opgedaag.

    Boends

    My evil rot bly tot die dag wat Maxie my opvreet.

  • 4. Vlam  |  September 8, 2009 om 9 : 57

    Nou waar kom die fraai geel rosie vandaan op my blog? 😯

  • 5. Adrie  |  September 8, 2009 om 10 : 07

    Jy kan n gravatar (dit word iets anders genoem) vir die blog ook kies. Jy het dieselfde prentjie gebruik, ek het twee verskillendes gevat.

    Onthou, ek is een van 5 wat hier kan maak en breek.

  • 6. maxie  |  September 8, 2009 om 10 : 44

    Vlam is ‘n stunning naam vir B, het ook daarvoor gaan stem.
    En ja, Vlam, jy IS onpretensieus.

    Adrie
    Ek hou jou fyn dop… is juis honger…

    Moes lank dink hieroor, my Afrikaans is redelik swak en slegs een woord is vrekmoeilik. Maar:

    Adrie = onverskrokke

  • 7. Vlam  |  September 8, 2009 om 11 : 07

    Thanks, Maxie! 😆

    As jy Afrikaans so swak is, hoekom kies jy nie perfekte Ingelse woord vir Adrie nie:

    I – N – S – T – I – G – A – T – O – R :mrgreen:

  • 8. Adrie  |  September 9, 2009 om 7 : 06

    🙄

    Vlam, eerder n moeilikheidmaker as n vuurdoodslaner.

  • 9. Uno « Windpompe & Vygies  |  September 9, 2009 om 7 : 23

    […] Onthou, dis ook waar van diamante. Kosbaar is onse Adrie. […]

  • 10. boervrou  |  September 9, 2009 om 7 : 29

    Slim. Sorry maar ek kan aan jou manier van skryf en aan jou blog sien dat jy ‘n agtermekaar mens is en bo-gemiddelde woordeskat het! n en en jy dink altyd oulike nuwe goed om jou blog meer interessant te maal! Jys dalk bietjie vol bollie by die huis, maar hiers jy baie ordentlik. Myne opinie.

  • 11. boervrou  |  September 9, 2009 om 7 : 32

    sorry MAAK.

  • 12. Nelba  |  September 9, 2009 om 7 : 41

    Adrie – gefasseteerd

  • 13. Adrie  |  September 9, 2009 om 8 : 35

    Maxie – Skattebol

  • 14. boervrou  |  September 9, 2009 om 8 : 51

    My woord is SLIM aan A3

  • 15. Adrie  |  September 9, 2009 om 8 : 59

    Dankie Nelba en BV

    *fluister – BV, jy moet op jou blog ‘n paar ander mense huiswerk gee.

  • 16. Girl van die Suburbs  |  September 9, 2009 om 12 : 04

    Maxie = As ek Maxie raaklees dan dink ek altyd wat ‘n DAME!

    A3 = Vuurvreter!:mrgreen:

  • 17. Adrie  |  September 9, 2009 om 12 : 09

    Nell

    Jy het ‘n punt, Max is beslis ‘n dame.

  • 18. Two in One  |  September 9, 2009 om 1 : 46

    […] Demoerin en Doringrosie wil hê ek moet hulle in EEN woord beskryf. En altwee van hulle het juis so baie fasette, so […]

  • 19. White Knight  |  September 9, 2009 om 5 : 05

    Adrie = Moedswillig😯👿😀

  • 20. White Knight  |  September 9, 2009 om 5 : 06

    Dagse aan die nice mense van die Dorings met Rose plantasie.

    Hello aan Adrie ook😆

    Groete

  • 21. Adrie  |  September 9, 2009 om 7 : 32

    😉 Ag ou Ridder.

    Ons weet almal jy is n closet Adrie fan.😆

  • 22. maxie  |  September 9, 2009 om 8 : 07

    VLAM
    #7 Instigator😆😆

    ADRIE
    Skattebol… dankie, dink ek…

    NELL en ADRIE
    Kan ‘n tomboy ‘n dame wees?

    NELL
    Verkleurmannetjie!!! (Al die verskillende haarkleure…)

  • 23. Adrie  |  September 9, 2009 om 8 : 21

    Max

    Dit hang af wat jou definisie van n dame is. Ek sal jou later met my definisie verveel.

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

