Troetelmonsters

Julie 6, 2009 at 5 : 50 240 Kommentaar

Ek het al genoem dat ek nie die grootste diereliefhebber is wat die aarde bewandel nie.  Dit is nie asof ek iets teen troeteldiere het nie, ek het immers onlangs besluit om ‘n kat aan te skaf.  Wanneer ek eendag huiskoop, wat waarskynlik beteken dat kat-se-kind ‘n paar dekades weg is. 

Terwyl Sonkind haar hare wil uitpluk  om ‘n babysitter vir die hond te kry, kan ek nie help om te wonder hoe maklik ‘n troeteldier in ‘n troetelmonster kan ontaard nie.  Dit is een van my voorwaardes vir ‘n troeteldier, dit moet ‘n plesier wees, nie ‘n pyn in die gat nie.  Oor die algemeen is dit nie die dier se skuld nie, maar wel die ongedissiplineerde eienaar se skuld.

Daar is ‘n paar goed wat my teen die bors stuit.  Die belangrikste is ‘n dier wat onbeheerbaar is.  Die hond is dalk volgens jou net spelerig, maar wanneer sy uitbundigheid ‘n jong kind se nek breek, hoop ek jou nek word ook gebreek.   Hoe goed die eienaar sy/haar dier ken, sluit nogal baie daarby aan.  Dit is goed en wel om ‘n kwaai hond te besit, maar dan moet daardie hond sy plek ken.  Dit is beslis nie voordelig vir enige iemand as die hond almal wil byt wat binne ‘n meter radius van jou kom nie.  As die hond 24 uur ‘n dag blaf, is dit ‘n aanduiding dat hy ‘n pyn in die gat is.  Dit maak nie van hom ‘n goeie waghond nie.

Honde en katte eet wanneer mense klaar geëet het.  Anders eet hulle elders van waar mense eet.  Dit is ongeskik as hulle kom bedel, beslis nie oulik nie.  Dit is afstootlik as die hond saam met jou van een bord af eet of saam met jou koffie uit dieselfde beker uit drink. 

Tensy jy jou hond of kat sover kan kry om in die toilet hulle ding te doen, moet hulle geleer word om dit buite te doen.  Wees verseker daarvan dat almal van jou huis sal praat as dit na kattepie ruik.  Donker kolle op die mat vertel ook ‘n storie.  Verskoonbaar as die dier nog jonk is of te lank toegemaak is, maar niemand gaan vir ‘n verduideliking vra nie.  Niemand gaan dink jy is lief vir jou diere as hulle vol peste is nie.  Maak ‘n plan!

As jy allerhande vreemde gedrogte wil aanhou vir jou plesier, maar seker dat hulle die regte akkomodasie het.  Min mens gaan gemaklik op ‘n bank kuier terwyl slang daar onder ‘n uiltjie knip.  Jy dink hy sal nie pik nie, weet hy ook dat hy nie sal pik nie?

Laastens, diere wat teen mense of karre opspring.  Dit mag blydskap wees, dit mag net speel wees, maar die naels krap seer.  Dit krap die motors ook. 

Wat van troeteldiere grief jou?  Is jy, as gas enigsins geregtig om ‘n grief teenoor ‘n troeteldier te hê?

Blogvraag:  Watter tipe hond is Snoopy (Peanuts)?

Blogantwoord:  Olga was reg met Pisa, in Toskane, Italië.

Entry filed under: Griewe. Tags: .

Gesig van stede Ontkleedanseresse

240 Kommentaar Add your own

  • 1. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 07

    Trug!

    @ Jaco

    There’s no rest for the wicked!😈

    @ Oom Witbaas Jack

    Die Java is verlede week al opgebruik😉

  • 2. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 09

    @ Tilla

    Lo da my 3ling se kloon

    @ Jaco

    Ek sien nou eers jou vraag. Ek blog van my sel EN my piesie

  • 3. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 10

    AS JY OOIT GEDINK HET JOU LEWE IS COMPLICATED, DINK WEER…

    Liewe Dokter : Help Asb !!!!
    My pa en ek woon saam en ons het ‘n radio en ‘n TV. Hy is ‘n wewenaar en ek is ongetroud. Onder ons woon ‘n weduwee en haar dogter, albei baie mooi en sonder ‘n radio of TV. Hulle kom kuier gereeld by ons en ek raak toe verlief op die weduwee. Ons trou toe uiteindelik.

    Intussen raak my pa verlief op die dogter en hulle trou toe ook.
    Net daar begin my probleme. Omdat my pa met die dogter van my vrou getroud is, (ook my dogter), is my dogter nou my ma. Ek is ook terselfdertyd haar pa, omdat ek met haar ma getroud is. Verder is my pa my vrou se skoonseun en ek is dus sy skoonpa omdat ek met die ma van sy vrou getroud is.
    Toe kry my vrou ‘n seuntjie. Dit is ook my seun en die broer van my skoondogter, omdat sy die dogter van my vrou is. Die seuntjie is ook ek en my pa se swaer. Ek is dus my eie seun se neef en ook die neef van my skoondogter, omdat sy my seun se suster is. Daarom is my skoonma ook my tannie.
    Toe kry my pa se vrou ook ‘n seuntjie en hy word dus my broer. My seun is oom van my kleinkind, omdat hy die broer van my dogter is. My vrou is sy ouma grootjie, want sy is die kind van haar dogter. Ek is dus sy oupa grootjie. Aangesien die oupa grootjie van my broer ook myne is, is ek dus my eie oupa grootjie!
    Dokter moet asb help, Wie is ek nou eintlik ?
    Groete Gert

  • 4. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 11

    Eintlik ook maar geen nuus nie

  • 5. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 13

    Geen nuus is goeie nuus😉

  • 6. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 30

    Eish

    Selfs ek sal deurmekaar raak met so ‘n familie

  • 7. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 32

    @ My 3ling

    Os IS so ‘n fêmily:mrgreen:

  • 8. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 32

    👿

    He He He

  • 9. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 9 : 36

    Op my piesie kan ek wragtag nie my gevreetjies sien wat ek bou nie!

  • 10. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 9 : 36

    Liewe genade – daai familie sal my mal maak

  • 11. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 9 : 38

    Ek kan daai gevreetjies sien – hoekom is hulle anders as wat dit altyd was ?

  • 12. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 41

    Ek soek die ou gevreetjies terug.

    Die is te vriendelik. 😥

  • 13. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 42

    Behalwe die tjank een. Dit is cute.
    😡

  • 14. Sis Dudu  |  Julie 7, 2009 om 9 : 42

    Auk bakietie. Sanibonani. Es hom die lekke koffie. En die beskuit. Auk bakietie. Ek gaeet hom 2 en 3 by my sak gaset. Sis eggie, gupi wena?

  • 15. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 43

    Hier is darem ‘n bose mannetjie wat nie grinnik nie

  • 16. Sis Dudu  |  Julie 7, 2009 om 9 : 44

    Ou gavreet? Nuwe gavreet? Wat djy het gatvreet?

  • 17. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 44

    Dudu

    Die beskuit is om hier te eet. Nie by die huis nie.

    Dip-‘n-ouma – dan moet ‘n mens regtig desperaat wees.

  • 18. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 9 : 46

    Dudu

    Ek het probeer, maar dit proe nie lekker nie.

  • 19. Sis Dudu  |  Julie 7, 2009 om 9 : 46

    As ek darie desperaat kan eet, dan ek sal vat hom.

  • 20. Sis Dudu  |  Julie 7, 2009 om 9 : 48

    Auk al3, darie beskuit es hom lekke. Very nice. Djy drek hom by die koffie, so 1,2,3. Dan djy gaeet hom. Des nca.

  • 21. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 06

    @ Ous Dudu

    Jy moeti teveel eeti! Die anner klomp moet nog kry.

  • 22. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 06

    Dude

    Een van die dae is jou bikini te klein;

  • 23. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 07

    Ek kan wragtag net op my foun daai gevreetjies sien. Die👿 en😈 lyk die selle

  • 24. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 11

    Ek weet.
    😡
    💡

  • 25. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 11

  • 26. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 12

    Van die nuwes is cool.

    Net jammer vir evil en twisted

  • 27. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 15

    :swear:

  • 28. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 15

    :finger:

  • 29. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 16

    Maar nog nie die goed van skype nie.

  • 30. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 17

    😕

  • 31. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 29

    GGGRRR!!!!!!!!!!

  • 32. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 41

    Dink julle die willetuin gat 1 van hul leeu welpies mis as ek hom leen vir ‘n maand of 10?

  • 33. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 41

    Die uit sneak sal minner drama wees assi trug sneak😯

  • 34. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 10 : 45

    Halie! Halie!

  • 35. Jaco  |  Julie 7, 2009 om 10 : 51

    Willes

    Ek dink nie hulle sal die leeu welpie mis nie maar ons gaan jou mis as die ma jou beetkry

  • 36. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 10 : 56

    Willes

    Ek dare jou. Maar ek help jou nie boetes betaal daarvoor nie.

  • 37. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 11 : 16

    3ling

    Ek gatti inni tronk sit vir leeu welpie steeli!

    @ Jaco

    Sy moet my eers vang!

  • 38. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 19

    Fauna en Flora moet jou ook eers vang, voordat jy kan tronk toe gaan.

  • 39. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 11 : 20

    Ek mag miskien 50% boeremeisie wees ma eks alles behalwe stjoepid! Ek salli leeu welpie steel en hom by Rietvlei natuur reserfaat gat los laat:mrgreen: Hulle check nie die kare as jy in en uit ry nie😉

  • 40. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 11 : 20

    reserVaat (ek dink)

  • 41. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 11 : 21

    Ek soek asb net 1 wat pasgebore is. Die klomp wat ek al gesien het sal my vinger af byt

  • 42. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 11 : 23

    Keep this in mind when you have something to return and the store gives you a hard time –

    A woman went to a K-Mart service counter and told the clerk she wanted a refund for the toaster she bought because it won’t work. The clerk told her that he can’t give her a refund because she bought it on special.

    Suddenly, the woman threw her arms up in the air and started screaming,

    ‘RUB MY NIPPLES,
    RUB MY NIPPLES,
    RUB MY NIPPLES!’

    The befuddled clerk ran away to get the store manager
    In front of a growing crowd of customers.

    The manager comes to the woman and asks,’Ma’am what’s wrong?’
    She explained the problem with the toaster, and he also told her that He can’t give her a refund because she bought it on special.

    Once again, the woman throws her arms up in the air and screamed,

    ‘RUB MY NIPPLES,
    RUB MY NIPPLES,
    RUB MY NIPPLES!’
    And doing so draws an even bigger crowd!

    In shock, the store manager pleads,
    ‘Ma’am, why are you saying that?’

    In a huff, the woman says,

    ‘BECAUSE, I LIKE TO HAVE MY NIPPLES RUBBED WHEN I’M BEING SCREWED!’

    The crowd broke into applause and her money was quickly refunded!!

  • 43. Jaco  |  Julie 7, 2009 om 11 : 27

    @ Willes

    Plaas los jy hom daar by Soweto los , daar kom jy in met n kar en loop uit.

    Hulle help jou op jou voete en daar is kos vir die leeu.

  • 44. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 27

    Pissie

    Gaan steel eerder een in een van die leeureservate.

  • 45. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 30

    Good for her

    Dalk moet ek dit eendag probeer.

  • 46. Nats  |  Julie 7, 2009 om 11 : 31

    Goeie more julle!!

    Eerder laat as nooit!🙂

    Ai ai ai.. ons honne se hare pla my iets vreesliks!!!! Dis oral in die huis… so nou mag hulle nie meer boon toe gaan nie😦 En mag net in die sitkamer sit op hul eie kombersies!

    Dis aaklig, en maak nie saak hoe baie ek hulle borsel nie dis word nie beter nie!

  • 47. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 34

    Ek het al regtig die “Ek het gewen! Ek het gewen!” gedoen by ‘n parkeerkaart reader.

  • 48. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 36

    Nats

    Voer hulle af en toe rou eiers. Blykbaar help dit vir die hare

  • 49. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 11 : 41

    Eeeuuuuwwwww – rou eiers

  • 50. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 11 : 42

    Het jy al biki olie oor hulle kos probeer Nats

  • 51. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 43

    Tilla

    Vir die honde, nie vir die mense nie.

  • 52. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 11 : 48

    Ek dink somehow ook nie die honde gaan van rou eiers hou nie

  • 53. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 11 : 49

    Jy kry ‘n spesiale olie by die veearts – maar gewone olyfolie doen ook die job

  • 54. Nats  |  Julie 7, 2009 om 11 : 55

    Adrie
    Nog nie rou eiers probeer nie💡

    *M*
    Jip dankie het olie probeer…

    Dit gaan klink soos diere mishandeling, maar ek het eendag gestofsuig toe kom Tang in… toe stofsuig ek haar sommer😆
    Sy het dit baie geniet… darem het ons nie die mees kragvolste stofsuier onder die son nie so sy het darem hare en ‘n vel oorgehad😉

  • 55. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 55

    Goeie punt, Tilla. Ek was nie in my vorige lewe ‘n hond nie.

  • 56. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 11 : 59

    Nats

    Jy moet eintlik vir Olga sulke goed vra.

    Ek weet sy gee haar tewe rou eier en bier in nadat hulle gekraam het en terwyl hulle borsvoed om hulle kondisie te verbeter.

    Toe ek ‘n hond gehad het, het ek gewoonlik die eier by haar melk ingeklits. Ek weet nie wat doen ‘n mens met honde wat nie melk kry nie.

  • 57. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 12 : 00

    As ek ‘n hond was en my eienaar gee dit vir my gaan ek hom byt – beslis !

    Ha ha – Nats, jy kan nie ‘n dier mishandel nie – al wou jy !

  • 58. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 12 : 01

    Lewer help ook baie, maar dit moet nie te gaar wees nie.

    Bier (eintlik milk stout – jig) is ook baie goed vir vrouens wat borsvoed

  • 59. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 12 : 02

    NATS!!!!!
    TILLA!!!!!

    @ Jaco

    Ek was verlede week in Soweto en was skyt bang😯

  • 60. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 12 : 04

    @ *M*

    EEUUWW!!!!! Milk stout!?

  • 61. *Mathilda*  |  Julie 7, 2009 om 12 : 08

    Jip – dis hond sleg maar werk soos ‘n bom !

  • 62. Jaco  |  Julie 7, 2009 om 12 : 14

    Willes

    So dit was jy wat my familie se tv gesteel het, jou skelm.

    Ja ek sal ook bang wees my pa soek jou nou nog

  • 63. Nats  |  Julie 7, 2009 om 12 : 19

    My Tweeling en Tweeling se Kloon
    Dankie! Ek sal dit bietjie probeer!! Maar Mnr gaan nie baie daarvan hou dat ek sy bier vir die honde gee nie!! Ha ha ha! Sal maar milk stout koop – hy drink dit darem nie!

    WILLE Q!!!!!!!!!!!

  • 64. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 29

    Ek het in Ierland Guiness gedrink, en dit lekkerder as gewone bier gevind.

  • 65. Nats  |  Julie 7, 2009 om 12 : 30

    Adrie
    Ek het laas week Duitse bier gedrink… slukkie gevat – maar die draft was so “milky” my skoon afgesit – vir my moet bier helder wees! Maar dis nie TE sleg nie.

  • 66. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 31

    Wel, in die land van die Iere, doen jy soos die Iere. Daar is 20 goed wat ek eerder sal bestel as ‘n Guiness en ‘n gewone bier bestel ek nooit.

  • 67. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 31

    Nats

    Vir interessantheid, neem asseblief vir ons ‘n foto as jou honde jou byt oor die rou eier.

  • 68. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 33

    😆

  • 69. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 34

    Ek dink my geel gevreetjie bots te veel met die geel blog gevreetjies.

  • 70. Adrie  |  Julie 7, 2009 om 12 : 45

    Dit gaan seker 2000 jaar vat vir die nuwe gevreetjie om te feature.

  • 71. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 1 : 03

    Ek sien nogsteeds nie die gevreetjies nie. Niks! Nada! Nokkol!

  • 72. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 1 : 04

    @ Jaco

    Was jou pa se tievie ‘n plasma sceen❓

  • 73. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 1 : 54

    Halie! Halie! Halie!

  • 74. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 1 : 59

    Ek het ‘n Steers Rib combo gechow. Eish! Nous ek so lui soos ‘n dar…………….. uhm luislang

  • 75. Nats  |  Julie 7, 2009 om 1 : 59

    Eish julle… eks saam genooi Engeland toe!! Ek moes al 5 jaar terug begin spaar het, want ek kan nie spaar nie!!!

    Ai tog!

  • 76. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 2 : 16

    @ Nats

    Vat my sjaaaaam!!!!!!!!!!

  • 77. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 2 : 27

    Ek gat iemand vermoor! Vandag nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 78. Jaco  |  Julie 7, 2009 om 2 : 59

    @ Ja Willes

    Die plasma wat nou in jou ws staan.

  • 79. Nats  |  Julie 7, 2009 om 4 : 34

    Wille Q
    Ek sê weer… solank jy ons sponsor! Is jy enige dag welkom! $$$$$$$$$$

  • 80. Olga  |  Julie 7, 2009 om 4 : 38

    hoeveel plasma screen tv s het jy al wk? was die laaste ene vir die hond se hok?

  • 81. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 4 : 48

    @ Jaco

    Wassit ‘n 50″ tievie?

  • 82. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 4 : 53

    @ Olga
    :mrgreen:

  • 83. Sis Dudu  |  Julie 7, 2009 om 5 : 19

    Auk bakietie. Welles se tjend, ma djou hond het hom groot hok. Darie tievie gat mooi lyk da by die mier van hond se hok.

  • 84. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 5 : 23

    Ek wil huis toe ga

  • 85. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 5 : 34

    Ous Dudu

    My hond het ‘n projector screen wa sy kyk net wat sy wil……. wanne sy wil

    Sy het tot ‘n dvd player!

  • 86. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 5 : 41

    4 Rooflesers………

  • 87. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 5 : 43

    Eish!!!!! Ek het nou so ‘n mooi prentjie geteken van my hond se hok dat ek my tassie gat pak en by ha gat intrek😯

  • 88. Wille Kjind Q  |  Julie 7, 2009 om 5 : 44

    Ok baai! Ek gat nou huistoe. Check julle later

  • 89. boervrou  |  Julie 8, 2009 om 2 : 48

    Wat het ek gemis?

  • 90. boervrou  |  Julie 8, 2009 om 2 : 52

    AAAhhhh is ek weer alleen??😦

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

