Gesig van stede

Julie 5, 2009 at 7 : 07 197 Kommentaar

Daar kan seker geredeneer word dat ‘n stad se mense oorsprong aan sy karakter gee.  Dit is waar, maar die gesig van ‘n stad is gewoonlik te danke aan een of ander struktuur.  Selfs meer as een.

Soos in New York. Tot 11 September 2001 wat Die Twin Towers een van landmerke van die stad gewees.  Op ‘n stadium die hoogste geboue in die wêreld, dit het langer as 8 maande geduur, terwyl daar 24 uur ‘n dag gewerk is, om dit skoon te maak na die tragedie.  Die bekenste landmerk in New York is seker die Lady of Liberty.  Geleë in die New Yorkse hawe op Liberty Hawe, sal dit beslis iets wees wat ek sal besoek as ek ooit in New York is.  Die Hollywood teken is weer ‘n kenmerk van Los Angeles.  

In Europa is daar natuurlik ‘n hele paar.  Parys is seker ‘n goeie plek om te begin.  Vlieg ooit daaroor en ek waarborg jou dat jy jou nek sal verrek om die Eiffeltoring te sien.  Die Arc de Triomphe verdien seker ook om genoem te word.  In London is daar die Big Ben en die London Towers.  In Rome is daar die Colosseum sowel as ‘n hele paar belangrike kerke.

Rio de Janeiro het die Christus Beeld.  Wat hoog bo ‘n koppie oor die stad waak.  Indië het weer die Taj Mahal.  Sydney se landmerk is weer die opera huis. 

In Kaapstad praat die mense van die Sout en Pepper potte.  Verkoeltorings wat langs die snelweg staan.  Kaapstad se bekendste landmerk is seker maar Tafelberg.  In Johannesburg word daar weer met die Orlando torings en die Hillbrow Toring gespog.  In Pretoria flankeer die Voortrekker Monument weer die heel tyd met die Uniegebou.

‘n Prentjie van een van die landmerke is meer as genoeg om die stad mee te identifiseer.  Hoeveel van hulle het jy al met jou eie oë gesien?  Hoeveel wil jy met die hand gaan groet?  Watter landmerke verdien om genoem te word, maar skitter in hulle afwesigheid?

Blogvraag:  Waar sal ‘n mens die Toring van Pisa vind?

Blogantwoord:  Treasure – Tree 63 (Skat – nee, Olga, jy het nie eers geweet dat dit ‘n liedjie is nie), Colourful – Parlotones (Maxie), Wise Men – James Blunt (Olga).  Bonuspunte:  4th of July – Sound Garden (Olga);  People – Barbra Streisand (Olga); No Secrets – Angels (Olga); Darlin’ – Tom Jones (Olga); The Core – Eric Clapton (Olga); The Riddle – Nik Kershaw (Max); Today – The Smashing Pumpkins (Max); Couldn’t care less – Barenaked Ladies (Olga); In The Secret – Chris Tomlin (Olga).

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Popquiz kuns Troetelmonsters

197 Kommentaar Add your own

  • 1. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 1 : 46

    Hie hie willes – Be afraid – be very afraid !

  • 2. Nats  |  Julie 6, 2009 om 1 : 51

    Wille Q
    Ekke is ook een van daai rooflesers! Ek hou Dorings oop en werk so tussen in, onder deur en bo-oor!

    Lo *M*

  • 3. Wille Kjind Q  |  Julie 6, 2009 om 1 : 58

    Almal se vingers is afgevries

  • 4. Jaco  |  Julie 6, 2009 om 1 : 59

    Jack the rip het by sy ma gaan huil , toe hy my die eerste keer ontmoed het ,daar was ook net n eerste keer toe was daar nie meer n Jackie nie.

  • 5. Wille Kjind Q  |  Julie 6, 2009 om 2 : 00

    @ Nats

    Esk het so gedink

  • 6. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 2 : 23

    Ek hou ook als oop en comment maar as ek ‘n kansie kry

  • 7. Jaco  |  Julie 6, 2009 om 2 : 23

    Willes

    wek julle in vries kaste dat julle vingers so af vries ,hier in my kantoor is dit lekker warm

  • 8. Wille Kjind Q  |  Julie 6, 2009 om 2 : 27

    @ Jaco

    Ek werk in ‘n werkswinkel. Daasi tyd vi heaters en poep nie. Dissi ‘n plek vi sussies nie

  • 9. Jaco  |  Julie 6, 2009 om 2 : 30

    Kick start jy die boings of skepe Willes

  • 10. Olga  |  Julie 6, 2009 om 3 : 11

    dit is nie regtigmeer koud by ons nie. ai, ñu het die skip al vertrek. ek sal maar die dadelbrood met sy suurlemoen bottertjies self eet. ek sal maar met bessie, homer en my tumi deel.

  • 11. Wille Kjind Q  |  Julie 6, 2009 om 3 : 12

    @ Jaco

    Ek kickstart ALLES!

  • 12. Jaco  |  Julie 6, 2009 om 3 : 28

    Willes

    Gelukkig idel ek al klaar so jy hoef my nie te kick start nie

  • 13. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 3 : 46

    Olga

    Kan ek van die dadelbrood kry as ek die Suid-Wester lied sing?

  • 14. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 3 : 47

    Die Suidwesterlied.

    Hard soos kameeldoringhout, ja hard is ons land
    en droog, o so droog sy riviere.
    Die son het die klippe en rotse gebrand,
    in veld en bos skuil skugter diere.
    As iemand aan ons sou vra:
    Wat bind jul aan die gewes?
    Dan kan ons net se: ja,
    Ons hart kies Suidwes!

    Tog hierdie liefde is duur ook betaal,
    in wel en wee hou ons stand.
    want ook nog ons sorge word helder oorstraal
    deur sonlig in ons Vaderland.
    As iemand ons sou vra:
    Wat bind jul dan aan die gewes?
    Dan kan ons net se, Ja,
    Ons hart kies Suidwes!

    Kom jy dan self en leef saam in ons land,
    so wyd en so ruim en so vry.
    En steek dan ons son ook in jou hart aan die brand –
    dan sal jy ook pal hier wil bly.
    As iemand dan aan jou sou vra:
    Wat bind jou dan aan die gewes?
    Dan kan jy net se:ja,
    My hart kies Suidwes!

    Hart wie Kameldornholz ist unser Land
    Und trocken sind seine Riviere.
    Die Klippen, sie sind von der Sonne verbrannt
    Und scheu sind im Busch die Tiere.
    |: Und sollte man uns fragen:
    Was hält euch denn hier fest?
    Wir könnten nur sagen:
    Wir lieben Südwest!😐

    Doch unsre Liebe ist teuer bezahlt
    Trotz allem, wir lassen dich nicht
    Weil unsere Sorgen überstrahlt
    Der Sonne hell leuchtendes Licht.
    |: Und sollte man uns fragen:
    Was hält euch denn hier fest?
    Wir könnten nur sagen:
    Wir lieben Südwest!😐

    Und kommst du selber in unser Land
    Und hast seine Weiten gesehen
    Und hat unsre Sonne ins Herz dir gebrannt
    Dann kannst du nicht wieder gehen.
    |: Und sollte man dich fragen:
    Was hält dich denn hier fest?
    Du könntest nur sagen:
    Ich liebe Südwest!😐

  • 15. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 3 : 56

    Die Duits volg die Afrikaans.

  • 16. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 00

    En nou is die lied in my kop

  • 17. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 03

    Ek mag seker sing tot die biesies bewe.

  • 18. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 06

    As ek nou net die woorde van nog F.A.K liedjies kan kry

  • 19. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 08

    Nope, no such luck.

  • 20. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 10

    DIE LIED VAN JONG SUID-AFRIKA

    Woorde: EITEMAL; gewysig: P. MCLACHLAN
    Musiek: HUGO GUTSCHE; verwerk: DIRKIE DE VILLIERS

    En hoor jy die magtige dreuning?
    Oor die veld kom dit wyd gesweef:
    die lied van ‘n volk se ontwaking
    wat harte laat sidder en beef.
    Van Kaapland tot bo in die Noorde
    rys dawerend luid die akkoorde:
    Dit is die LIED van Jong Suid-Afrika,
    dit is die LIED van Jong Suid-Afrika,
    dit is die LIED van Jong Suid-Afrika.

    Die klop van die Voortrekkerwawiel
    het die eeue se rus verstoor;
    die klank van die voorlaaierskote
    het klowe en kranse gehoor.
    Die diere het stil staan en luister,
    die bome het bewend gefluister:
    Dit is die KOMS van Jong Suid-Afrika,
    dit is die KOMS van Jong Suid-Afrika,
    dit is die KOMS van Jong Suid-Afrika.

    Waar songloed in glorie die berge
    oor hul fronsende voorhoof streel,
    waar ruisende wind oor die vlaktes
    met grassaad kerjakker en speel,
    die land wat ons vaders gekoop het,
    met bloed tot ons eie gedoop het:
    Dit is die LAND van Jong Suid-Afrika,
    dit is die LAND van Jong Suid-Afrika,
    dit is die LAND van Jong Suid-Afrika.

    Die golwende veld is ons woning
    en ons dak is die hemelblou;
    die Vryheid alleen is ons koning,
    sy wagwoord is: “Handhaaf en bou”.
    Die stryd wat ons vaders begin het
    sal woed tot ons sterf of oorwin het.
    Dit is die EED van Jong Suid-Afrika,
    dit is die EED van Jong Suid-Afrika,
    dit is die EED van Jong Suid-Afrika.

  • 21. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 11

    Bewaar hierdie link met julle lewe

    http://www.fak.org.za/site/page.php?id=2

  • 22. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 12

    SARIE MARAIS

    Woorde: Waarskynlik deur (a) J.P. TOERIEN of (b) DIRK VAN ALPHEN of (c) SUSTERS BEZUIDENHOUT (d) B.A. DE WET: Vers 3
    Musiek: SEP WINNER, na “Sweet Ellie Rhee” uit Scottish Students Song Book, 1891; verwerk: DIRKIE DE VILLIERS

    [1]
    My Sarie Marais is so ver van my hart,
    maar’k hoop om haar weer te sien.
    Sy het in die wyk van die Mooirivier gewoon,
    nog voor die oorlog het begin.

    [KOOR]
    O bring my t’rug na die ou Transvaal,
    daar waar my Sarie woon,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais.

    [2]
    Ek was so bang dat die Kakies my sou vang
    en ver oor die see wegstuur;
    toe vlug ek na die kant van die Upington se sand
    daar onder langs die Grootrivier.

    [KOOR]
    O bring my t’rug na die ou Transvaal,
    daar waar my Sarie woon,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais.

    [3]
    Die Kakies is mos net soos ‘n krokodillepes.
    Hul sleep jou altyd water toe.
    Hul gooi jou op ‘n skip vir ‘n lange, lange “trip”,
    die josie weet waarnatoe.

    [KOOR]
    O bring my t’rug na die ou Transvaal,
    daar waar my Sarie woon,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais.

    [4]
    Verlossing het gekom en die huis toe gaan was daar,
    terug na die ou Transvaal;
    my liewelingspersoon sal seker ook daar wees
    om my met ‘n kus te beloon.

    [KOOR]
    O bring my t’rug na die ou Transvaal,
    daar waar my Sarie woon,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais,
    daar onder in die mielies by die groen doringboom,
    daar woon my Sarie Marais.

  • 23. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 16

    WAT MAAK OOM KALIE DAAR?

    Woorde: Tradisioneel en C.J. LANGENHOVEN: Vers 1, 2, 3, 4, 5
    Musiek: S.A. Volkswysie; verwerk: H. PIETER VAN DER WESTHUIZEN, 1978

    [Tradisioneel]

    Wat maak Oom Kalie daar?
    Wat maak Oom Kalie daar?
    Oom Kalie steek ‘n stywe dop;
    hy slaan sy vrou met die handsambok!
    Wat maak Oom Kalie daar?

    [C.J. Langenhoven]

    Wat maak Oom Kalie daar?
    Wat maak Oom Kalie daar?
    Oom Kalie maak hom klaar vir trou
    met Mietjie die kwaai jong wedevrou.
    En sy is vir hom klaar.

    Wat dra Nig Mietjie daar?
    Wat dra Nig Mietjie daar?
    Nig Mietjie dra ‘n rooi sisrok
    en onder die rok ‘n handsambok
    –Oom Kalie dra ‘n blaar.

    Wat maak Oom Kalie daar?
    Wat maak Oom Kalie daar?
    Hy’s besig om hom vet te smeer,
    en sweer: so nooit as nimmerweer
    –hy’s met Nig Mietjie klaar.

    Wat skree Nig Mietjie daar?
    Wat skree Nig Mietjie daar?
    “Oom Kalie,” skree sy, “kom tog weer
    –my hartjie is tog al te seer,
    nog seerder as die blaar.”

    Wat maak die twee nou daar?
    Wat maak die twee nou daar?
    Oom Kalie steek ‘n stywe dop,
    Nig Mietjie slaan met die handsambok.
    En goed kom hulle klaar.

  • 24. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 20

    AANSTAP ROOIES

    Woorde: B.A. DE WET: Vers 1; PIERRE MALAN: Vers 2, 3
    Musiek: S.A. Volkswysie; verwerk: PIERRE MALAN

    Aanstap rooies! Die pad is lank en swaar,
    die mense wag al daar en die koffie is al klaar.
    O, laat julle kwassies swaai, swaai, laat julle kwassies swaai,
    wieg julle koppe fraai en laat die wiele draai.

    Uitspan kêrels, die dag se skof was ver,
    die son trek lankal water, daar blink die awendster.
    O steek maar die vure aan, aan, steek maar die vure aan,
    en in die helder maan sal ons vannag hier staan.

    Opstaan, inspan, die laaste trek lê voor,
    nog lank voor dagbreek trek ons die eerste bultjie oor.
    O, hoor net die sweep se slag, slag, hoor net die sweep se slag,
    tuis kom ons nog vannag waar ons geliefdes wag.

  • 25. Klip  |  Julie 6, 2009 om 4 : 36

    BORING !!!!!

  • 26. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 44

    Nou toe nou, hier is toe afterall mense

  • 27. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 4 : 45

    Of eerder ‘n klip.

    Seker beter as niks.

  • 28. Olga  |  Julie 6, 2009 om 5 : 19

    ai, ek wil suid wes toe gaan. *tantrum tantrum tantrum tantrum* hoekom doen jy dit aan my? die woorde het wragtig ook verander.

  • 29. Adrie  |  Julie 6, 2009 om 5 : 21

    Olga

    Wil jy my vertel Facebook gee die verkeerde woorde?

    Lae Lakke

  • 30. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 37

    Het jy lekker gesing kloon ?

  • 31. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 38

    😆 n klip met n bobbejaan drol bo op

  • 32. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 38

    Regte dopper liedjies

  • 33. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 39

    More is ek 1 vani clowns, vat my kar vir n diens

  • 34. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 40

    A3 wanner kry ons nou terugvoer van daai profiles wat julle gestig het ?

  • 35. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 40

    Klip – jy nog hier !

  • 36. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 40

    Of is ek agter met die latest?

  • 37. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 41

    Yes Mathilda …….. besig om stadig in die agtergrond te verdwyn

  • 38. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 41

    Dit kan nogal interessant wees

  • 39. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 42

    Ek het al gesien as n mens baie verlief is dan blog ( comment ) jy heelwat minder

  • 40. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 42

    Geestelike voorbereiding om huis toe te gaan

  • 41. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 42

    Ek het ook twee profiles opgesit en toe raak die twee verlief op mekaar

  • 42. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 43

    Absoluuut , ek dink dis meer van geestelike voorbereiding om weer more hier te wees

  • 43. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 44

    Nou sit ek elke tweede week make-up aan werk toe

  • 44. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 5 : 49

    Ha ha – is dit nou sodat dai 2de profile nie interest moet verloor nie ?

  • 45. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 52

    My een profile wil my nou in lewende lywe ontmoet😯

  • 46. Klip  |  Julie 6, 2009 om 5 : 52

    A3 jy word gemis , waar is jy❓

  • 47. *Mathilda*  |  Julie 6, 2009 om 6 : 14

    Nuwe blog klip

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

