Wat het WordPress getref?

Februarie 19, 2009 at 5 : 57 203 Kommentaar

Dorings en soms rose  was amptelik op 5 Januarie 2008 in die lewe geroep.  Dit was veronderstel om my blog te wees waar ek kon galbraak soos wat ek lekker kry.  My naam was op daardie stadium “Ingrid” gewees, juis om myself nie aan Adrie te koppel nie.  Daar mag dalk ‘n blog gewees het, maar dit was sonder asem.

Dinge het op die 21 Februarie verander.  Ons het Jacaranda 94.2 se blogs gerule, maar het ons daardie dag in ‘n ander geloof in vererg.  Ons het op ‘n streep “bedank” en het ‘n nuwe kuierplek nodig gehad.  Een wat deur ons bestuur word.  Aangesien ek nog nie in volle swang met Dorings was nie, het ek dit as ‘n kuierplek aangebied.  Ek moes inderhaas ‘n paar inskrywings delete, iets vars opsit en my naam verander – na waarnemer toe.  Ek was so haastig dat ek skoon ‘n post gecopy het, maar dit was darem ‘n post wat ek self geskryf het.  Die blog het afgeskop en dit is hoekom ek 21 Februarie as die blog se verjaarsdag beskou.

Ek het gedink Dorings gaan net ‘n verlenging van die Jacaranda blog wees.  Dit gaan ‘n kuierplek wees vir die oud-Jacaranda bloggers, maar dat ons wel op een of ander stadium sal terug kruip.  Ek was verkeerd en ja, ek het my daarin verlekker dat Jacaranda se breakfast blog se gewildheid getuimel het. 

Ek het nooit daaraan gedink dat daar iets soos ‘n bloggemeenskap is nie.  Ek was ook nooit van plan om deel van die blog gemeenskap te word nie.  Tog het daar ‘n paar buitestaanders kom inloer. Vandag beskou ek hulle as deel van die Dorings.  Sonkind was die eerste een wat dapper genoeg was om te comment.  Nog ‘n paar het in haar spore gevolg.  Natuurlik moes ek hulle blogs in ruil gaan lees het.  Dit was die begin van my blog bullimië.

Die aanvanklike familie het gegroei.  As ek hier iemand kan uitsonder, is dit Ouma Wipneus.  Sy het sommer eendag haarself tot ouma verklaar en die blog kom opkikker.  Sy kan self nie eers verklaar hoekom sy juis ouma wou wees nie.  Op daardie stadium was daar reeds 2 blogouma’s, maar wie sê dat ‘n familie net 2 oumas mag hê?  Ek wens net sy wil ‘n bietjie stadiger met die varkvet en knoffel.

Ons het ‘n aansoekvorm vir Jacaranda gehad, wat ons so effens aangepas het (kyk by bly te kenne).  Die blogvraag het ook sy ontstaan aan Jacaranda se Your Question, My Question te danke.  Oorspronklik was ek die alleenheerser van die blog gewees.  Ongelukkig kan ek nie altyd ‘n oog hou nie en het Nats, Willes en Tilla nader gehark vir die takie.  Dit is ‘n ons-blog.  Enige iemand kan ‘n onderwerp skryf wat ek sal plaas. 

Tot vandag toe was die tweede post die dag wat die meeste trefslae gehad het.  616 was die meeste comments wat ons op ‘n blog gehad het.  My eerste ernstige meningsverskil was met Rosalind Franklin gewees.  Vandag se post is die 368ste een wat verskyn.  Ons het al 175 000 trefslae gehad en 50 000 comments. 

Vandag wil ek almal bedank wat saam met my van Jacaranda gedros het.  Ek wil almal bedank wat gereeld hier inloer.   Ek wil almal bedank wat my gorrel gereeld lees.  Baie dankie, julle is die beste.

Ek nooi julle om ‘n glasie te klink op Dorings en soms Rose te klink.  Ek hoop dat ons julle nog baie lank sal kan vermaak.

Blogvraag:  Wie het die naamverandering van b2\cafelog voorgestel?

Blogantwoord:  Olga was reg met Dr Kenneth Meshoe.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Vir wie om te stem Barbie Sirkus

203 Kommentaar Add your own

  • 1. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 32

    Goeie naand almal
    Kyk wat is die tyd en ek kan nou eers hier uitkom, ek moet eers opvang met my skof , en al die latest hoor.

  • 2. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 33

    Haai Klip

  • 3. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 34

    Geluk met die blog se verjaarsdag.

    Ek kan onthou toe ek die eerste keer op jac se blog was van die bakleiery , maar tot vandag toe het ek nog nie n clue wat daar aangegaan het nie.

    As dit nie was dat een van die regulars(by jac) se naam ge-link was met dorings nie , dan het ek seker nooit hier uitgekom nie.

  • 4. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 35

    Hoe gaan dit A3 ? Hoop jy het nie n te besige dag gehad nie , en dat daar sommer n heerlike naweek voorle

  • 5. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 36

    Wanner stem ons vir die BLOG se ministerie??? ( is dit die regte woord)

  • 6. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 40

    Klip

    Gee jou nominasies en ek oorweeg dit dalk.

  • 7. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 40

    Al die “portfolios” is seker al gevul?

  • 8. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 42

    Daar is ‘n minister van verversing, Salome. Maar as jy met iets cool vorendag kan kom, kan ons daaroor praat.

  • 9. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 42

    Ok daar sal geen dispuut wees as jy lewenslange president en eerste minister gaan wees nie .

    Jy moet maar al die poste vul , of sal ek se skep, en dan kan almal van ons aansoek doen.

  • 10. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 45

    Minister van blogsport????
    Minister van stront praat???
    Minister van rooflees???

    En dan sommer n klomp ministers sonder “portfolio”( ek kan nie die afr woord spel nie)
    Minister wat boggerol doen in die kantoor van die president

  • 11. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 46

    He He He

    Klip, jy het van Janet vergeet.

  • 12. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 46

    Salome het beslis haar portfolio verdien ( letterlik en figuurlik)

  • 13. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 48

    Ok waar dink jy sal Janet inpas??

    Die belangrikheid van die portfolios gaan natuurlik bepaal hoe groot en luuks elkeen se bisiekel gaan wees ( dis nou vir amptelike transport)

  • 14. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 50

    Daar is darem al n mechanic wat die staatsgarage kan hanteer . Minister van vervoer……

  • 15. Koos Esterhuisen  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 51

    Het Jakaranda ‘n blog gehad? Ek het gaan kyk en dit lyk asof dit deur ‘n skoolkind bestuur word, maar nou ja, Darren Scott gedra hom soos ‘n stoutgat skoollaaitie.
    Geluk met julle blog se prestasie.

  • 16. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 51

    Ek moet nou vinnig praat , want ek gaan nou nou weer geselskap he.

    Ek wens ek kon myself toesluit ….

  • 17. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 52

    Toilet skoonmaker – Janet

  • 18. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 53

    Hallo Koos

  • 19. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 54

    Toilet skoonmaker in die kantoor van die tweede minister sonder betaling.???

  • 20. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 55

    Darren Scott is n spons drol met n toe neus

  • 21. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 55

    Dankie Koos.

    Ons en Darren het nooit eyeball tot eyeball gesien nie. Dianne, Trevor en Francios was ‘n ander saak.

    Ons was in Kieno se dae daar. Eers was hy mal oor Willes, Sterretjie, Verons, Mario ens. Toe kom hy in die moeilikheid en begin ons afpis. Ons het hom natuurlk terug gekry.

  • 22. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 56

    Iemand moet bietjie n video van hom iewers uitkrap

  • 23. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 58

    A3 ek dink die volgende stap moet wees dat dorings sy eie radio stasie begin

  • 24. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 59

    Klip

    Whahahahahhahahahaha

    Niemand wou selfs eers teen betaling iets met hom doen nie

  • 25. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 59

    En wie moet dalk die program bestuurder wees?

  • 26. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 10 : 59

    Hier is genoeg stront praters met goeie musiek smaak om die verkeer makliker te maak vir die stadsjapies

  • 27. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 00

    Ek kan ongelukkig nie DJ wees nie. Verons praat dalk genoeg daarvoor, mits sy nie op die job drink nie.

    Netnou probeer sy Darren na-aap.

  • 28. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 02

    Aangesien jy nou al so lank aan die bestuur staan van dorings ,ontbreek jy glad nie onderving om n radio stasie se programme te hanteer nie , jy het genoeg veldwerkers van oor die hele land om daagliks bydrae te maak

  • 29. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 02

    Dink net as Willes die oggendskof doen.

    GRRRR!!!

    Ek is nie lus om op te staan nie.

    Ek bly sommer in die bed.

    Doen julle dieselfde.

  • 30. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 03

    :mrgreen:

    Net jammer vir daardie vloekwoord van kapitaal.

  • 31. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 03

    Dink net hoe lekker sal dit wees as die “oggendskof “ook laat slaap, dan kan almal mos in rus en vrede le en slaap

  • 32. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 05

    Praat is n bysaak , speel net musiek

    Hier is my geselskap praat later

  • 33. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 06

    Ons sal die ekonomie tot ‘n finale val bring.

  • 34. Adrie  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 08

    Cheers Klip.

  • 35. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 44

    Hiers ek weer , ek sal maar die naguile wakker hou

    en seker maak die bedlampies sien niks nie …

  • 36. Klip  |  Februarie 20, 2009 om 11 : 47

    Sweet dreams vir almal, ek sal seker maak dat al die nagmerries op hok bly en niemand pla nie

  • 37. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 10

    Portefeulje klip. Want jy soen my nie meer nie, soen my nie meer nien k mis hoe dit was. ai, my ou daatji sing te mooi. Dankie ouma se kind.

  • 38. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 14

    Hy was net n ou sampletjie met geboorte, maar my ou daatjie is nou to groter as dorosies juf annie. Ek moet regtig bloem toe. Leke werk en slaap almal.

  • 39. Klip  |  Februarie 21, 2009 om 5 : 53

    More More , wat n lieflike dag .

    Dis n voorreg om dagbreek te aanskou

  • 40. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 6 : 42

    More, more. happy bday dorings en soms rose. Mag jy nog ver gaan.

  • 41. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 6 : 45

    Hoe stink die blog weer vanmore na roofleserspoep. Ek wens hulle wil beter knyp.

  • 42. Adrie  |  Februarie 21, 2009 om 8 : 48

    More almal.

  • 43. Adrie  |  Februarie 21, 2009 om 8 : 52

    Daardie daatjie is te pragtig.

  • 44. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 8 : 54

    Opvolg van die grond onteiening bbbee klug in gister se laevelder, bl 4 NO FRUITS OF LABOUR ON SANDFORD FARMS. As jy wil of kan, bl14, what you had to say. Wie nie wil hoor nie, sal voel. Ons suid afrikaners beter maar ons posseel groentetuintjies kultuur maak. Dit mag dalk oorlewing beteken.

  • 45. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 8 : 57

    Ag man, hy is. En so bekkig hoor. Pappa moet net bont staan.

  • 46. Jannas  |  Februarie 21, 2009 om 9 : 22

    Goeie more almal. Ja dis ‘n laaaaaang tyd gelede wat ons by Jakaranda geblog het. Verlang nog terug – nie na die goorgatte nie. Ek luister selde na die Breakfast show want Darren Scot irriteer die wit waks uit my uit. Die pranks is ook uiters kinderagtig. Weet nie hoe hou Dianne en Frankie met hom uit nie. Ek sou al lankal my pie gevat en geloop het.

    Baie geluk met Dorings se verjaarsdag en prestasie. Al kuier ek deesdae nie veel hier nie, loer ek so af en toe in om te sien of my blogvriende nog ok is. Ek werk weer voltyds en blog net as ek tyd kry.

    Seën vir almal.

  • 47. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 08

    Ek weet nie hoe n intellegente mens na die breakfast show op radio jakaranda lan luister en se dis goed nie. Menige van die pranks is laag. Hoekom moet daar enigsins pranks wees. Kan die angels angel deur iemand anders begin werklik kompenseer vir n swak show wat nog in swak smaak aangebied word?

  • 48. Olga  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 12

    Ek sal die jakaranda aanbieders kritiseer op elke geleentheid. Onthou, hulle is indirekte huismaats. Ja, wel, dan moet ek seker vir hulle gaan se nie hier nie.

  • 49. *mathilda*  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 47

    Veels geluk liewe dorings
    omdat jy verjaar
    jou partytjie was lekker
    maar jou koek maak my naar !

  • 50. *mathilda*  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 48

    200ste

  • 51. Adrie  |  Februarie 21, 2009 om 12 : 57

    Gmf!

    Kloon, jy kry nie koek nie.

  • 52. White Knight  |  Februarie 21, 2009 om 2 : 12

    Geluk met die Verjaarsdag van die blog Merries

  • 53. Adrie  |  Februarie 21, 2009 om 2 : 48

    Dankie Fossiel

    Hier is tot vir jou ‘n bottel oor.

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

