Bygelowe

November 18, 2008 at 6 : 09 110 Kommentaar

Hoe ontstaan bygelowe ?  Erf ons dit of is dit sielkundig as gevolg van vrese ?

 

Is julle bygelowig ?  Ek is glad nie, maar ek moet sê, al is dit lelik kan ek partykeer so lag vir mense wat wel is – die uiterstes waartoe hulle sal gaan en die goed waaroor hulle bygelowig is is skreeusnaaks !

Dink maar aan Vrydag die 13de – daar is mense wat volstrek weier om hulle voet uit die huis uit te sit – wat kan dan nou regtig iewers anders met jou gebeur wat nie by jou huis ook kan gebeur nie ?  Ek het gehoor daar is dan selfs plekke wat se hysbakke ‘n 12de en dan ‘n 14de vloer het en restaurante wat nie ‘n tafel 13 het nie en selfs hospitale wat nie ‘n teater 13 het nie – huh ?  Ek het nog nooit so opgelet nie – maar glo my, van nou af gaan ek spesifiek oplet na sulke goed – ek wil ook weet of dit regtig so is.  Laat weet my as julle so iets teëkom.

Wat van die swart kat ?  Ek het ‘n vriendin wat baie bygelowig is en ek het eendag huistoe gery en daar het ‘n swart kat voor my oor die pad gehardloop – ek bel haar toe en vertel vir haar die episode – liewe ouers – sy kry amper ‘n hartaanval en vertel vir my om DADELIK om te draai !  Wat ek duidelik nie gedoen het nie en tot vandag toe het niks met my gebeur nie !

Swaar weer en krane en spieëls – gooi jou spieëls met komberse toe of skuif dit onder jou bed in !  En niemand kom naby ‘n kraan nie !

Dieselfde vriendin – onderdeur ‘n leer geloop per ongeluk – toe sy na die baas se kantoor toe is was die leer nie daar nie en met die terugkomslag kom sy eers regtig agter wat aangaan toe sy reg onder die leer staan !  Sy het net daar in ‘n bondeltjie gaan sit en huil en geen idee gehad wat om te doen nie !  Bly sê dat sy nou vreeslike ongeluk gaan kry – sjoe, dis erg om so te wees dink ek !

Aan watse bygelowe glo julle ?

Is bygelowe iets wat sielkundig uitgepluis kan word of waar kom dit vandaan ?

Blogvraag : Hoe het Vrydag die 13de ontstaan ?

Hier is my skoene vir Saterdag:

dsc03388

*Mathilda*

Blogantwoord:  Xanika was reg met Helen Gurley Brown

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Hoekom straf mense hulleself met hakskoene? Vrouwees

110 Kommentaar Add your own

  • 1. Olga  |  November 18, 2008 om 6 : 27

    eerste!

  • 2. Olga  |  November 18, 2008 om 6 : 29

    ai, tilla, vrydag die 13de was genomineer. dit het outomaties gevolg op donderdag 12 en het sat 14 vooruitgegaan.

  • 3. White Knight  |  November 18, 2008 om 6 : 51

    Dagse

    Vliegtuie het ook nie ‘n ry sitplekke wat genommer is met 13 nie.

    Hulle is 12 en 12A of 12 en dan 14.😉

    Groete

  • 4. Nats  |  November 18, 2008 om 7 : 15

    Hello julle!!!

    Kan jul glo ek sit inni gym!! Na hoeveel weke!
    Ek sal seker eerder met hoe hakke moet loop om my reg te maak vir Sisters… maar nou ja!

    Topic
    Baie nice inskrywing!
    Ek het geen idee waar kom Vrydag die 13de verdaan nie – al wat ek weet is ek geniet die scary flieks daai aand!🙂

    Ons woonstel in Uvongo (jare terug gebly het) was 12 en dan 14.

    Ek het ook nie veel bygelowe nie – maak grappies daaroor maar dis omtrent dit!

    Chat more weer!!!

  • 5. Paula  |  November 18, 2008 om 7 : 42

    Nee wat, ek het ook nie blygelowe nie🙂

  • 6. Olga  |  November 18, 2008 om 7 : 54

    ek is baie bygelowe. baie. verder is daar n swetterjoel stories wat teruggevoer kan word na vrydag 13. 1 is die laaste avondmaal waar daar 13 persone om die tafel gesit het. en Jesus wat op vrydag gekruisig is. maar dit is maar 1 van n swetterjoel.

  • 7. Adrie  |  November 18, 2008 om 7 : 59

    Ek het ook genoeg bygelowe om op te maak vir die sonder bygelowe. Behalwe die ongeluk goed. Ek hou veral van die goed wat my geld in my sak kan bring!

  • 8. *mathilda*  |  November 18, 2008 om 8 : 15

    Wow, nou wil ek sommer gaan vlieg net om daai sitplekke te gaan bekyk

  • 9. Adrie  |  November 18, 2008 om 8 : 22

    Tilla

    Dit is waar, daar is nie n ry 13 in n vliegtuig nie.

  • 10. *mathilda*  |  November 18, 2008 om 8 : 23

    Dalk het ek tog n bygeloof – dat ek sal moeg word as ek moet gym toe gaan !

  • 11. *mathilda*  |  November 18, 2008 om 8 : 25

    Of is dit nou weer n feit ?

  • 12. Adrie  |  November 18, 2008 om 8 : 33

    Gym! Sies, moenie so lelik vloek nie.

  • 13. Olga  |  November 18, 2008 om 8 : 54

    daar is ook nie bed 13 in hospitaal nie. kamer 13 sal spoel of verband kamer wees. nie saal nie.

  • 14. Olga  |  November 18, 2008 om 8 : 58

    my sus glo dubbeldoor eier voorspel 2ling babas. sy sit haar mond nie daaraan nie.

  • 15. Adrie  |  November 19, 2008 om 6 : 47

    GRRR!!!

  • 16. Adrie  |  November 19, 2008 om 6 : 52

    Olga

    Jy sal dat mense begin dubbeldore eet asof daar geen ander eiers is nie.

    Dink net hoe honger moet jy wees vir n dubbeldoor volstruiseier?

    Ek sien Carolina is in die bollie!

  • 17. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 6 : 53

    More more

    Wat het Carolina nou al weer aangevang ?

  • 18. Adrie  |  November 19, 2008 om 7 : 16

    Kloon

    Hulle het nie genoeg toilette vir al die bollie nie.

  • 19. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 7 : 38

    Ma wat het hulle gedoen ?

  • 20. Adrie  |  November 19, 2008 om 7 : 51

    Hulle bollie!

  • 21. Nats  |  November 19, 2008 om 8 : 35

    Goeie more julle!!!

  • 22. Verons  |  November 19, 2008 om 8 : 39

    More julle hier is ietsie vir jul kjinners!!!!

    THE SPOILED UNDER-30 CROWD!!!

    If you are 30 or older you will think this is hilarious!!!!

    When I was a kid, adults used to bore me to tears
    With their tedious diatribes about how hard things were. When they were growing up; what with walking Twenty-five miles to school every morning
    … Uphill… barefoot…
    BOTH ways!!

    Yadda, yadda, yadda

    And I remember promising myself that when I grew up,
    There was no way in hell I was going to lay
    A bunch of crap like that on kids about how hard I had it
    And how easy they’ve got it!
    But now that… I’m over the ripe old age of Thirty, I can’t help but look around and notice the youth of today.

    You’ve got it so easy! I mean, compared to my Childhood, you live in a damn Utopia! And I hate to say it but you kids today you
    Don’t know how good you’ve got it!

    I mean, when I was a kid we didn’t have The Internet. If we wanted to know something, We had to go to the damn library and Look it up ourselves, in the card catalogue!!
    There was no email!! We had to actually write Somebody a letter, with a pen!
    …Then you had to walk all the way across the street and put it in the mailbox and it would take like a week to get there!

    There were no MP3’s or Napsters! If you wanted to Steal music, you had to hitchhike to the damn record store and shoplift it yourself!
    Or you had to wait around all day to tape it off the radio and the DJ’d usually talk over the beginning and @#*% it all up!

    We didn’t have fancy crap like Call Waiting! If you Were on the phone and somebody else called they got a busy signal, that’s it!

    And we didn’t have fancy Caller ID either!
    When the phone rang, you had no idea who it was! It could be your school, Your mom, your boss, your Bookie, your drug dealer, a collections agent, you Just didn’t know!!! You had to pick it up and take your chances, mister!

    We didn’t have any fancy Sony Playstation video Games with high-resolution 3-D graphics! We had the Atari 2600! With games Like ‘Space Invaders’ and ‘asteroids’. Your guy was a little square! You Actually had to use your Imagination!! And there were no multiple levels or Screens, it was just one screen Forever!

    And you could never win. The game just kept getting
    Harder and harder and Faster and faster until you died! Just like LIFE!

    You had to use a Little book called a TV Guide to find out what was On! You were screwed when it Came to channel surfing! You had to get off Your ass and walk over to the TV to hange the Channel and there was no Cartoon Network either! You could only get cartoons On Saturday Morning. Do you Hear what I’m saying!?! We had to wait ALL WEEK For cartoons, you spoiled Little rat-bastards!

    And we didn’t have microwaves, if we wanted to heat
    Something up we had to use the stove …. Imagine that!
    That’s exactly what I’m talking about! You kids Today have got it too easy. You’re spoiled. You guys wouldn’t have lasted
    Five minutes back in 1980!

    Regards,
    The over 30 Crowd

  • 23. Nats  |  November 19, 2008 om 8 : 58

    Ek het bietjie gaan Google…

    Die nommer “13” word gesien as “irregular, transgressing this completeness” en die dag “Vrydag” vanaf die 14de eeu en albei is gesien as “unlucky”… toe kombineer hulle die twee. Daar is geen bewyse dat die dag “Vrydag die 13de” ongeluk bring nie.

  • 24. Nats  |  November 19, 2008 om 9 : 16

    Joh! Amper is ek Verons!!😯

    Hoekom is almal so stil?? Of hak WP??

  • 25. Nats  |  November 19, 2008 om 9 : 19

    Nope… beslis nie WP nie!

    Tra la la la al laaaa!!! ♪♪♪♪♪♪

  • 26. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 9 : 35

    Eish!

  • 27. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 9 : 40

    Nou voel ek wragtag oud! En ek is maar more eers DERTIEN!!!

  • 28. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 9 : 46

    Cop pulls over a taxi.
    Cop says: “License please.”
    Taxi driver says: “What for?”
    Cop: “You didn’t come to a complete stop at the stop sign.”
    Taxi driver: “I slowed down, and no one was coming.”
    Cop: “You still didn’t come to a complete stop. License please.”
    Taxi driver: “What’s the difference?”
    Cop: “The difference is you have to come to a complete stop, that’s the law. License please!”
    Taxi driver: “Eish ….. if you can show me the difference between slow down and stop, I’ll give you my license and you give me the ticket, if not you let me go and no ticket.”
    Cop says: “Exit your vehicle, sir.”
    The taxi driver gets out of his taxi, where upon the cop takes out his truncheon and starts beating the cr@p out of the taxi driver and says: “you want me to stop or just slow down?”

    EISH, DIE COP HY EXPLAIN BAIE MOOI!

  • 29. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 10 : 12

    Daar was eenmaal ‘n wewenaar
    van by die vyftig jaar
    en hy voel tog so die eensaamheid
    in ‘n wêreld vol verdriet.

    Daar was ‘n haas en ‘n jakkals en ‘n das
    en die voëls in die wilgerboom.

    My liewe kokkenennetjie,
    liewe klein dingetjie,
    almal het maats, net ekke nie;

    my liewe kokkenennetjie,
    liewe klein dingetjie,
    almal het maats, net ekke nie.

  • 30. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 10 : 16

    Eish willes – ek lei af jy is eensaam !

  • 31. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 10 : 18

    @ *M*
    :mrgreen:

    Sing, sing jou woorde teen my vas
    Bring jou hele lewe in ’n tas
    Vat ’n trein na Bloemfontein
    En die 506 na Petrus Steyn
    En as jy wil, vat daar ’n bicycle

    Volg, volg die grondpad teen die bult
    Hol, oor die velde as jy wil
    Hier wag ek die jare om
    Vir ’n stofwolk op die horison
    Of iets soortgelyk,
    wat soos jy lyk

    Ek’t nog ’n vrot pampoen en ’n stukkende skoen
    En ’n trekker wat se tires lek
    Vir alles wat ek aan jou gedoen het
    Kom jy by my intrek
    Ek’t nog ’n vrot pampoen en ’n stukkende skoen
    En ’n plaas wat ek afbetaal
    Vir alles wat ek aan jou gedoen het
    Kom jy om my te haal

    Stuur, stuur my liefde vir jou ma
    Maar, as jy kom, los haar net daar
    My baby hier’s net plek vir die drie van ons
    Want dis ek en jy en ’n af-oorhond
    Sy naam is Roof, maar hy’s al jare doof

    Bring, bring daai goedjies wat jou pla
    En ek, maak ’n ring van ogiesdraad
    Ek spaar nog vir die diamant
    En ’n donkiekar vir die predikant
    Ek sal moet blomme leen,
    tot dit eendag reën

  • 32. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 10 : 19

    Bokkie vanaand, as die bande nie meer suis
    En die gruis nie meer knars onder my skoene
    Sal jy vir my van die voorstoep nader wink?
    Met die skemer wat blink diep uit jou oë

    Vygies blink rooi in die laatmiddag son
    En ek wil by jou vertoef totdat die son opkom
    Vygies blink geil in die laatmiddag son
    En ek wil styf teen jou lê totdat die son opkom

    Want jy’s my liefling, jy’s my liefling
    En ek het verlang na jou.

    Bokkie vannag, moet jy wegsit dit wat brand
    Want teen jou koper ledekant staan daar reeds vlamme
    En sal ons waak rondom die vuur
    En in die kole sal ons tuur met appelwange

    Vygies blink rooi in die laatmiddag son
    En ek wil by jou vertoef totdat die son opkom
    Vygies blink geil in die laatmiddag son
    En ek wil styf teen jou lê totdat die son opkom

    Want jy’s my liefling, jy’s my liefling
    En ek het verlang na jou.

    Vygies blink rooi in die laatmiddag son
    En ek wil by jou vertoef totdat die son opkom
    Vygies blink geil in die laatmiddag son
    En ek wil styf teen jou lê totdat die son opkom

    Want jy’s my liefling, jy’s my liefling
    En ek het verlang na jou.

  • 33. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 10 : 42

    Ek like nr 31 ! Nou gaan my kloon gou kom kots !

  • 34. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 10 : 49

    *KOTS* *KOTS* * KOTS*

  • 35. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 10 : 50

    Fok tog ! Ek het nie gesê jy moet kom kots nie – dis ‘n manier om my kloon uit te lok uit haar wegkruipplek uit !

  • 36. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 10 : 50

    Ek lewe, gemaak om na liefde te strewe
    Op vlerke van vriendskap te swewe
    Sonder vrae sonder sorge
    Dag vir dag dreun ritme om my heen
    Voel die ure vol en tog alleen,
    Maar jou blik verslaan my vrese
    Sonsaffier lag in jou wese
    Bring geluk wat lank verlore was

    Ek lewe, gemaak om na liefde te strewe
    Op vlerke van vriendskap te swewe
    Sonder vrae oor wat more mag bring
    Mm… ah – ha
    O, ek lewe, verstaan weer van droom en van vrede
    Die vreugde van leef in die hede
    Dat ek hier is vir ‘n rede

    Die vrae was soos skadu’s binne my
    deur die ligte lag en andwoord jy.
    En ek sien die sonverhale
    in jou oe nuwe tale –
    lees die storie van weerbegin.

    Ek lewe, gemaak om na liefde te strewe
    Op vlerke van vriendskap te swewe
    Sonder vrae oor wat more mag bring
    Mm… ah – ha
    O, ek lewe, verstaan weer van droom en van vrede
    Die vreugde van leef in die hede
    Dat ek hier is vir ‘n rede

  • 37. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 06

    😈

  • 38. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 08

    Uit die blou van onse hemel, uit die diepte van ons see,
    Oor ons ewige gebergtes waar die kranse antwoord gee.
    Deur ons ver-verlate vlaktes met die kreun van ossewa –
    Ruis die stem van ons geliefde, van ons land Suid-Afrika.
    Ons sal antwoord op jou roepstem, ons sal offer wat jy vra:
    Ons sal lewe, ons sal sterwe – ons vir jou, Suid-Afrika

    In die merg van ons gebeente, in ons hart en siel en gees,
    In ons roem op ons verlede, in ons hoop of wat sal wees,
    In ons wil en werk en wandel, van ons wieg tot aan ons graf –
    Deel geen ander land ons liefde, trek geen ander trou ons af.
    Vaderland! ons sal die adel van jou naam met ere dra:
    Waar en trou as Afrikaners – kinders van Suid-Afrika.

    In die songloed van ons somer, in ons winternag se kou,
    In die lente van ons liefde, in die lanfer van ons rou,
    By die klink van huweliksklokkies, by die kluitklap op die kis –
    Streel jou stem ons nooit verniet nie, weet jy waar jou kinders is.
    Op jou roep sê ons nooit nee nie, sê ons altyd, altyd ja:
    Om te lewe, om te sterwe – ja, ons kom Suid-Afrika.

    Op U Almag vas vertrouend het ons vadere gebou:
    Skenk ook ons die krag, o Here! om te handhaaf en te hou –
    Dat die erwe van ons vad’re vir ons kinders erwe bly:
    Knegte van die Allerhoogste, teen die hele wêreld vry.
    Soos ons vadere vertrou het, leer ook ons vertrou, o Heer –
    Met ons land en met ons nasie sal dit wel wees, God regeer.

  • 39. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 10

    Laaik die een kwaai!

  • 40. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 12

    Soos bloed so is jy vir my
    Soos my so ken jy vir my
    Soos asem vloei jy dwarsdeur my
    Soos tyd so vlieg als verby

    Ek vra jou bly by my
    Tot die paaie voor my opraak
    Tot die wolke bo my leegraak vir my
    Ek vra jou bly naby my
    Tot die spore voor my dofraak
    En die wolke bo my leegmaak oor my

    Soos bloed binne my is jy
    Jou groet eggo steeds in my
    Oseane oor tot ek jou kry
    Vulkane brand hier binne my
    In reën is jy rondom my
    In trane vee jy af voor my
    Riviere storm jy deur my
    Papiere is te min vir my

    Ek vra jou bly by my
    Tot die paaie voor my opraak
    Tot die wolke bo my leegraak vir my
    Ek vra jou bly naby my
    Tot die spore voor my dofraak
    En die wolke bo my leegmaak oor my
    Tot die paaie in my stilraak
    In die wolke wat my vol maak in my

  • 41. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 11 : 14

    Ek love 38 en 40 !

  • 42. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 16

    Jy was Beautiful in Beaufort-Wes, en ek was so verskrik
    en verskriklik lief vir jou, en ek en jy het op grafte en op treine op
    Ford Fairlane se agterseats gevry.
    En nou is jy en jou man both computer analysts,
    laas winter, you tried to cut above your wrists en nou skryf jy vir my

    Koortjie:
    Jy kan nie meer slaap nie. Nie nie meer lag nie,
    nie meer iets vir jouself doen nie en nooit ooit weer vir my soen nie.

    Mooi, mooi, mooi was jou woorde ook terwyl jy Menthol sigarette rook,
    en al daai sweet, sweet dinge vir my sê terwyl jy sweet, sweet in my arms lê.
    En die presiese woorde ‘t ek presies vergeet, ek onthou net die rook en die sweet
    in Beaufort-Wes en jou kaal liggaam onder koel summer cotton dress

    Koortjie:
    Nie meer slaap nie. Nie nie meer lag nie,
    nie meer iets vir jou self doen nie en nooit ooit weer vir my soen nie

    En dis miskien soos ‘n storie uit die Huisgenoot,
    maar jy het een aand skielik vir my weggestoot
    en in die rearview mirror jou gesig gekyk en gesê miskien moet ek gelukkiger lyk
    en daardie aand kon ek nie aan die slaap raak nie
    Ek het gevoel hoe my hart los ruk uit my lyf en soos ‘n roeiboot al in die rivier af dryf

    Koortjie:
    Ek kon nie meer slaap nie. Nie nie meer lag nie
    nie meer iets vir myself doen nie, en nooit ooit weer vir jou soen nie

    Die laaste herrinering waaroor ek skryf is die nag ek en jy
    die melktrein aan en aan die nag in ry tot anderkant die ding-dong gong
    van die breakfast waiter in die gang verby
    Dit was my wake-up call my lief, jy het gesê: “Wees asseblief lief vir my”,
    maar ek’t gedroom ons het in Beaufort-Wes gaan woon

    Koortjie:
    Ek kon nie meer slaap nie. Nie nie meer lag nie,
    nie meer iets vir mekaar doen nie en nooit ooit weer vir jou soen nie.
    Ek kon nie meer slaap nie. Nie nie meer lag nie
    Nie meer iets vir myself dien nie en nooit ooit weer vir jou soen nie

  • 43. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 22

    Pak op, pak op
    sit jou goedjies op jou kop
    more gaan ons weg,
    ver van hier weg
    skipskop, skipskop,
    wanneer hou die dinge op
    swaarkry le net voor
    die blou berge oor
    overberg se mens
    isse ek gebore,
    op die plek skipskop
    nes my pa en sy pa ook.
    hier deurie duine, loop onse spore
    hier op die beach hier langs die see is ek gedoop
    maar wat ken ek anders
    as die bloudam se branders
    die wolke en die winde wat hier waai
    maar verkoop jou bootjie, pak op jou goedjies
    en se maar so long skipskop, skipskop se goodbye
    linkerhand, o die regterhand
    wat se kant le die plek, misverstand
    ‘seblief meneer, ag se tog weer
    is dit die pad wat ons moet more vat
    ‘n stukkie le hier en ‘n stukkie le daar
    stukkies van my lewe hulle le deurmekaar
    tel op tel op vir shorty en vir pop
    gaan haal vir apie en hou daai kindjie dop
    maar wat ken ek anders
    as die blou dam se branders
    die wolke en die winde wat hier waai
    pak op jou goedjies, pak op jou goedjies,
    se maar so long skipskop skipskop se goodbye
    se maar so long skipskop skipskop se goodbye

  • 44. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 43

    DIT SOU NIKS GOED BETEKEN
    AS EK HIER SOU BLY
    ONS ALBEI SOU NET DAARONDER LY
    DUS WENS MY VAARWEL
    VOOR EK NOGEENS WIL BLY

    WANT JY IS TE DIERBAAR OM SEER TE KRY

    JY STORT NOU ‘N TRAAN
    JY LYK SO ALLEEN
    JY VRA MY SO MOOI “WAT NOU?” EN “WAARHEEN?”
    MAAR TYD SAL GENEES
    EN DIE SEER GAAN VERBY

    WANT JY IS TE DIERBAAR OM SEER TE KRY

    EK IS BANG VIR DIE SPOKE
    VAN DAE LANK GELEE
    WAT MY NIE WIL TOELAAT OM LIEFDE TE GEE
    DAAROM MOET EK GAAN
    AL VRA JY EK MOET BLY

    WANT JY IS TE DIERBAAR OM SEER TE KRY

    EK MIS JOU ALREEDS EN TOG MOET JY GAAN
    HIER HEEL ALLEEN
    MOET EK BLY STAAN BESEF JY DAN NIE
    NET JY BAAT DAARBY

    WANT JY IS TE DIERBAAR OM SEER TE KRY

  • 45. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 46

    EK KEN ‘N OU OU LIEDJIE
    VAN LEWENSWEL EN WEE
    VAN LANK-VERGANE SKEPE IN
    DIE KELDERS VAN DIE SEE

    DIE WOORDE IS VERGETE
    EN TOG, DIE DEUNTJIE DRAAL
    SOOS VAAG-BEKENDE GREPIES IN
    ‘N BAIE OU VERHAAL

    KOOR:
    VAN SWERWERS SONDER RIGTING
    VAN SOEKERS WAT NOOIT VIND
    EN EINDELIK WAS ALMAL MAAR
    NET KINDERS VAN DIE WIND

    GESIGTE, DROME, NAME
    IS DEUR DIE WIND VERWAAI
    EN WAARHEEN DAARDIE WOORDE IS
    SOU NET ‘N KIND KON RAAI

    KOOR:
    SWERWERS SONDER RIGTING
    SOEKERS WAT NOOIT VIND
    EN EINDELIK WAS ALMAL MAAR
    NET KINDERS VAN DIE WIND

  • 46. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 11 : 51

    EK HET ‘N VRIENDIN
    VER BY DIE BLOU SEE
    TEEN DIE HANG VAN TAFELBERG
    AS DIE SON SAK
    SPEEL SY DIE MOOISTE MELODIEË

    HAAR VINGERS KEN DIE PAD
    OPGESLUIT IN WIT EN SWART
    DIE KLAVIER SE GROOTSTE VREUGDE
    HARTSEER EN VERLANGE
    VERSTAAN DIE HART SE DIEPSTE SMART

    KOOR:
    JA, DIE HELE WÊRELD WORD STIL
    EN LUISTER IN DIE DONKER UUR
    NA DIE NAGGELUIDE
    VAN LISA SE KLAVIER

    LISA KAN NIE OPHOU AS SY EERS BEGIN HET NIE
    SY LAAT MY NOOIT HUIS TOE LOOP
    OF AFSKEID NEEM
    VOOR MY LAASTE SIGARET NIE

    EK STAAN OP HAAR BALKON
    EN DRINK HAAR APPELKOOSTEE
    EN KYK NA KAAPSTAD IN DIE NAG
    DIE LIGGIES EN DIE SWART, SWART SEE

    KOOR

    EN ONDER OP DIE SYPAADJIE
    SIEN EK DIE BERGIE EN SY MAAT
    GAAN STAAN EN OPKYK
    VER NA BO
    VANUIT DIE VULLIS VAN ORANJESTRAAT

    HULLE KEN AL LANK DIE KLANKE
    WAT UIT HAAR WOONSTEL STROOM
    LANK NA TWAALF, MET DIE DEURE OOP
    AL MOAN DIE BURE OOK AL HOE
    WORD LISA ELKE BOEMELAAR SE DROOM

    KOOR

  • 47. Xanika  |  November 19, 2008 om 11 : 59

    WILLE KJIND Q, lyk of jy almal nou al aan die slaap gesing het…

  • 48. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 12 : 06

    Hello Xanika

  • 49. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 08

    DIE GOLWE WEET WAAR BREEK DIE BRANDERS –
    HULLE DINK HULLE’S VRY
    DIE WOLKE WENTEL IN DIE HEMEL MAAR
    OP DIE WINDE MOET HUL RY
    DIS VROEG IN DIE DAG, OP BLOUBERG SE STRAND
    DIE WIND GAAN NOG WAAI, DIE SON GAAN NOG BRAND
    MAAR DIS KOEL NA DIE LANG NAG
    EN ONS GROET DIE DAG

    KOOR:
    GOEIE MÔRE MY SONSKYN
    GOEIE MÔRE MY KIND
    KOM ONS DRAF LANGS DIE STRAND
    KOM ONS RY OP DIE WIND
    DIE SAND SAL ONS SKROEI
    EN DIE STRALE SAL BRAND
    MAAR DIS VROEG IN DIE DAG
    OP BLOUBERG SE STRAND

    DAAR IS WITGEKALKTE HUISE
    EN OU TAFELBERG
    DAAR IS HENGELAARS MET STOK EN HOED
    WAT VROEG VISSE TERG
    MY PA, SÊ MY KIND, ONS MOET SWART MOSSELS VIND
    ONS IS LIEF VIR DIE SEE, EK IS LIEF VIR MY KIND
    JA DIS KOEL NA DIE LANG NAG
    EN ONS GROET DIE DAG

    KOOR ( X2

  • 50. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 10

    HEY! HEY! HEY!!!!!!

  • 51. Xanika  |  November 19, 2008 om 12 : 11

    Hallo Mathilda

  • 52. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 12

    KOOR (1):
    SING VIR MY SAGGIES, SING VAN DIE REËN
    WAAR KOM DIT VANDAAN, WAAR GAAN DIT HEEN?
    MY HART IS AL LANKAL, LANKAL GEBREEK
    EK HET JOU BYNA, JOU BYNA VERGEET

    DIE MENSE OP DIE BUS BESKOU
    DIE LIEFDE SOOS DIE OGGENDDOU
    MY HART IS LANKAL REEDS GEBREEK
    EK HET DIT NET-NET WEGGESTEEK

    DALK IS DIE LIEFDE SOOS DIE REËN
    DIT SAL DIE AARDE PLEK-PLEK SEËN
    DIE MENSE OP DIE BUS SÊ JA
    VERSPREIDE BUIE HIER EN DAAR

    KOOR (1)

    DIE MENSE OP DIE BUS WIL HOOR
    WAAR HET JY EERS JOU HART VERLOOR?
    DIE MENSE OP DIE BUS SÊ NEE
    DAAR’S BAIE VISSE IN DIE SEE

    MY HART IS AMPER WEER GEBREEK
    EK HET DIT NET-NET WEGGESTEEK
    DIE MENSE OP DIE BUS BESKOU
    DIE LIEFDE SOOS DIE OGGENDDOU

    KOOR (2):
    SING VIR MY SAGGIES, SING VAN DIE REËN
    WAAR KOM DIT VANDAAN, WAAR GAAN DIT HEEN?
    MY HART IS AL LANKAL, LANKAL GEBREEK
    EK HET JOU BYNAAM, JOU BYNAAM VERGEET

    2X KOOR (1)

    …EK HET JOU BYNAAM, JOU BYNAAM VERGEET

  • 53. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 12 : 14

    Willes – jy sing SOOOOOOO mooi !

    Xanika – ek wonder ook waar al die maaikies is vandag

  • 54. Verons  |  November 19, 2008 om 12 : 21

    Sam jy sing alte mooi my kjind!!!

  • 55. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 22

    @ *M*

    Fênks!!! Ma ek dink ek moet nou ophou sing anners gat die res my blameer oorlat hulle nie ‘n woord kan inkry nie😉

  • 56. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 25

    @ Verons
    😳 Dankie ma

  • 57. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 28

    Die maaikies slaap seke nog

  • 58. Xanika  |  November 19, 2008 om 12 : 28

    Mathilda, ek hou van jou skoene. Geniet Saterdag!

    Ek is nie bewus van enige bygelowe wat ek het nie en vind dit meestal lagwekkend om van ander sin te hoor.

  • 59. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 29

    Nou slaap die res ok!

  • 60. Olga  |  November 19, 2008 om 12 : 29

    viva vir dari cop. wa7 daar maar meer van sy soort. klap, klap, klap. ek pink n traantjie of 3 weg. wk het so moooooi gesin. sein soos in vir calls, smse en gprs is net goeie herinnering in groot dele van die laeveld diewafgelope paar dae. mirrag julle.

  • 61. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 30

    @ Xanika

    Nou vi wat bekruip jy mens so😯

  • 62. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 12 : 31

    Hallo ma

    Hallo Olga – rather late than never !

    Xanika – thanx

  • 63. Xanika  |  November 19, 2008 om 12 : 32

    Ek het niemand bekruip nie…

  • 64. Olga  |  November 19, 2008 om 12 : 33

    ek dink ook jou skoeme is bevange tilla. ganit julle?

  • 65. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 12 : 33

    OLGA!!!!! Wa kruip jy weg❓

  • 66. Olga  |  November 19, 2008 om 12 : 36

    dis nice hoor. bus van trhwane universiteit wat studente IN NERLSPRUIT aflaai. by die 50 van hulle, almal swar studente.

  • 67. Olga  |  November 19, 2008 om 12 : 39

    ai, dan maak ek stupid foute ook nog. tshwane varsity, gp registrasie en te al. en swart studente.
    ek wil n simba tjippie wees
    ek wil n simba tjippie wees

  • 68. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 45

    waar is almal?

  • 69. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 49

    fokken weg alweer!!!!!!!!!!!!! en wp se ek post te vinnag!

  • 70. Xanika  |  November 19, 2008 om 12 : 50

    Hi skroplap

  • 71. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 50

    hello Xanika….

  • 72. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 54

    WIE IS JY? EN WAAAAAAAAAAAAAR IS AL DIE MAAIKIES?

  • 73. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 12 : 54

    Skroppie

    Halllllllooooooo – hoe gaan dit ?

    Olga

    Geen splinternuwe klagtes dankie

  • 74. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 54

    *M*
    baie goed en jy?

  • 75. skroplap  |  November 19, 2008 om 12 : 56

    *M*

    goed jong, en daar?

  • 76. Xanika  |  November 19, 2008 om 1 : 00

    skroplap, ek is Xanika en kuier nou seker so week al hier van tyd tot tyd.

    Ek gaan kos soek, sien julle na 2…

  • 77. skroplap  |  November 19, 2008 om 1 : 03

    oh, aangename kennis….

  • 78. WILLE KJIND Q  |  November 19, 2008 om 1 : 05

    @ Xanika

    Dis jou kant vanni storie…………

    @ Olga

    Eks bly jou opera het wee ha mini aangetrek

  • 79. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 1 : 06

    Skroppie – goed man – ons gaan Saterdag sisters stap !

  • 80. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 1 : 11

    Kloon – jy moenie vergeet om vir my ‘n kaart te stuur nie

  • 81. Xanika  |  November 19, 2008 om 1 : 57

    Wat bedoel jy Wille Kjind Q?

  • 82. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 02

    Xanika

    Wat eet ons ?

  • 83. Xanika  |  November 19, 2008 om 2 : 09

    Ham, kaas en tamatie geroosterde broodjies.

  • 84. Olga  |  November 19, 2008 om 2 : 24

    die bitch sal seker weer tot op haar vel strip wanneer ons tuis kom.

  • 85. Olga  |  November 19, 2008 om 2 : 25

    of voordat ons tuis kom.

  • 86. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 30

    Olga

    Waar loop jy rond ?

    Xanika

    Thanx maaikie – ons is altyd honger hier rond

  • 87. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 32

    Olga

    Jou opera het maniere maar dis nie baie mooi nie

  • 88. Xanika  |  November 19, 2008 om 2 : 35

    Groot plesier Mathilda, ek is ook permanent honger en met twee kilo’s waarvan ek graag ontslae wil raak, help dit nou nie juis nie!

  • 89. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 41

    Net twee ? Lekker lucky !

  • 90. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 49

    Ag nee hel – waar is almal ?

  • 91. Zoekoe  |  November 19, 2008 om 2 : 51

    die bygelowige mense is net vol kak man…!!! 🙄

    oja Hallo almal !!!

  • 92. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 51

    Kloon – ek gaan nooit weer ‘n blog skryf nie – niemand wil hier kuier nie !

  • 93. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 2 : 54

    Zoekoe !!!!!!

  • 94. Xanika  |  November 19, 2008 om 2 : 55

    Hallo zoekoe

  • 95. Zoekoe  |  November 19, 2008 om 3 : 07

    Hallo Xanika D
    Hallo Mathilda D

  • 96. Zoekoe  |  November 19, 2008 om 3 : 07

    😀 😀
    😀 😀

    werk die gesiggies nou ? ? ? ?

  • 97. Xanika  |  November 19, 2008 om 3 : 13

    Ja Zoekoe dit werk

  • 98. Zoekoe  |  November 19, 2008 om 3 : 15

    😆 😛 :mrgreen: 😮 😎 😳 :wicked:

    lyk my so !

  • 99. ADRIANA  |  November 19, 2008 om 3 : 30

    Kan julle ook nie vir 5 minute alleen los nie.

  • 100. *Mathilda*  |  November 19, 2008 om 3 : 45

    Kloon

    Posduif oppad

  • 101. Adrie  |  November 19, 2008 om 4 : 07

    GRRRRR

  • 102. *mathilda*  |  November 19, 2008 om 4 : 09

    Eish – en nou ?

  • 103. Adrie  |  November 19, 2008 om 4 : 10

    Ek sukkel met die blerrie internet.

    O ja – Ons is amptelik en formeel ingeskryf.

  • 104. *mathilda*  |  November 19, 2008 om 4 : 13

    Mooi man – nou is daar nie meer omdraai kans nie !

  • 105. Adrie  |  November 19, 2008 om 4 : 17

    Was daar dan al ooit ‘n omdraaikans . . . .

    Terloops, ek hoor daar is ‘n wordpress span ook.

  • 106. *mathilda*  |  November 19, 2008 om 4 : 21

    Na aanleiding van die wat ons gedrop het – ja !
    Dalk was al die kere wat wordpress ons probleme gegee het deel van hul strategie !

  • 107. Adrie  |  November 19, 2008 om 4 : 26

    Tilla

    Jip. Daar was op ‘n stadium 48 mense wat belang gestel het. Ek hoop hulle is darem almal in die wordpress span.

  • 108. Dorings en soms rose? | Daaglikse Doos  |  November 19, 2008 om 5 : 36

    […] ou Frankie kan getuig, en moet ongelukkig erken dat ek lanklaas iets so vreemds gesien het soos https://doringsensomsrose.wordpress.com.  Die skrywer(s), wat geoordeel aan die hoeveelheid Afrikaanse liedjies in die comments […]

  • 109. *lilli*  |  November 12, 2009 om 4 : 06

    Hey hey en hoe gaan dit nog met jul mensies? Ja A3 ek lewe nog kan jy dit glo? So wats nuus?

  • 110. Xena Phoenix  |  November 20, 2009 om 2 : 47

    Hey Lilli

    Kom kuier op die nuwe blog. http://www.herriemerrie.wordpress.com

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

