Bladskud

Oktober 8, 2008 at 6 : 10 190 Kommentaar

Langenhoven het eenkeer ‘n man in die hof verdedig.  Hy het die saak gewen.  Die man wou hom met ‘n handdruk bedank het.  Langenhoven het geweier om sy hand te neem.  “Dit is erg genoeg dat ek jou moes verdedig het, ek hoef nie nog jou hand ook te skud nie.”

Almal van ons gaan op een of ander stadium met iemand bladskud.  Dit is gewoonlik as ‘n groet, veral wanneer jy aan iemand voorgestel word.  Ek het al mense teëgekom wat dit weird beskou as vroue handskud.  Ek sien glad nie die weirdness nie.

Die handskud het blykbaar ontstaan as ‘n teken dat daar geen wapen in die hand is nie.  Vandag is dit nie meer regtig van toepassing nie.  Daar is wel baie mense wat ‘n persoon se karakter oordeel aan die manier waarop daar handgeskud word. 

Mans is seker in die geval die kenners.  Hulle skud meestal hand, met die meerderheid kollegas en as ‘n groet hulle manlike vriende en familie daarmee.  Ek verstaan dat die manner man die een is wat die hardste druk.  Baie mans gaan ook voluit om die wit waks uit ‘n ander een te druk.  Daarmee stem ek nie saam nie.  Daar is die wat met ‘n pap slap handjie groet.  Dit irriteer my, so ek kan verstaan dat die mans hulle dan hard druk. 

Vrouens skud basies net hand wanneer hulle aan iemand voorgestel word, in vergaderings en in die kerk.  In my ervaring in elk geval.  Ek kan nie dink dat ek al ‘n probleem met ‘n ander vrou se handskud gehad het nie.  My ander probleem met mans is dat hulle gewoonlik jou vingers, in plaas van jou hand, druk.  Ek weet dit is hoe ‘n heer geleer word om dit te doen.  Ek dink wel ook dat dit ‘n man was wat dit uitgedink het.  Vingers is gewoonlik ringe aan en dit draai.  Al word die vingers sag gedruk, maak so ‘n ring steeds seer.

Persoonlik glo ek ‘n handruk moet stewig wees, ongeag die geslag van die persoon. 

Die mens is seker gemaak om aan ‘n ander mens te raak.  Hoekom anders is ‘n doodgewone groet nie goed genoeg nie?  Hoe voel julle oor bladskud?  Enige staaltjies of irritasies?

Blogvraag:  Wie het bladskud aan die Westerse wêreld bekend gestel?

Blogantwoord:  Tom Bundy

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

I am having an old friend for dinner Die wit geskiedenis

190 Kommentaar Add your own

  • 1. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 11 : 47

    Dalk ook nie goeie idee nie – wil weer net daar mamma mia gaan moeg kyk !

  • 2. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 11 : 50

    Olga

    Daar is nie dalk so ‘n ou verdwaalde sjokolade koek ook daar by jou nie ?

  • 3. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 11 : 59

    Hulle het ‘n sing-along version.

  • 4. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 00

    Kloon

    Hou jou in.

    Onthou Margate.

  • 5. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 03

    Testing…….

  • 6. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 04

    YIPPEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 7. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 05

    Dit werk.

  • 8. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 07

    11 URE 51 MINUTE 30 SEKONDES!!!

  • 9. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 08

    Spietkop stop ‘n ou oomie want hy’t te vinnig gery.

    Hy sê, “Ek sal omie ‘n kans gee. As oom vir my kan sê wat kom daar ver in die pad afgery, sal ek nie ‘n kaartjie uitskryf nie.”

    Die oom sê, “Dis ‘n kar!”

    Die spietkop sê: “Nee, oom LUISTER nie. Is dit ‘n Merc of ‘n BMW of ‘n Volksie of wat? ”

    “Kom ons probeer weer: Wat kom NOU daar aan?”

    Oom sê, “Dis ‘n motorfiets!”

    Spiettie sê?. “Nee, oom LUISTER nie. Is dit ‘n Kawasaki of ‘n Honda of ‘n Yamaha? Watter motorfiets is dit?”

    Hy skryf die tieket uit & gee dit vir die ou oompie, voordat hy terug stap na sy voertuig.

    Die oompie skreeu, “Wag meneer. Hou net aan! Kom luister gou-gou hier!”

    “Ja oom?”

    “Sê vir my, seun. As jy daar in Sunnyside staan & daar op die anderkantse hoek staan daar ‘n ding met ‘n mienierokkie & boets aan, met so ‘n klein toppie & ‘n sigaret in die hand – wat is dit?”

    Spiettie: “Oom, dis ‘n prostituut!!!”

    Oompie: “Nee seun, jy LUISTER nie….. Is dit jou sussie, of jou ouma, of JOU MA???”

  • 10. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 13

    Wat is in elk geval so belangrik aan more?

  • 11. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 14

    Margate huh ?

  • 12. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 16

    He He he

  • 13. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 17

    Na watter see gaan julle nou weer?

  • 14. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 19

    @ MY 3LING

    Dit betekin dat ons NIE by die werk is NIE!!

  • 15. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 22

    Speak for yourself.

    Probeer jy ons jaloers maak?

  • 16. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 22

    Anner man se totti

  • 17. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 25

    @ A3

    Natuurlik!😈 Wat het jy dan gedink? Mislik!

  • 18. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 27

    Maaikies – my naweek begin vroeg – ek gaan nou ‘meeting’ toe – ek sien julle weer Maandag

  • 19. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 28

    Tilla

    Amper het ek jou nou iets geantwoord.

  • 20. *Mathilda*  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 30

    Adrie – ek watch jou – hou op mislik wees !

  • 21. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 32

    Fine

    As julle so wil wees.

  • 22. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 34

    Ek sal more ‘n blog op sit wat Willes se hart se punt is . . . .

    Ek het net mooi niks gedoen nie.

  • 23. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 44

    Okay

    Ek sal my gedra

  • 24. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 46

    @ My 3ling

    Ja nee kyk……. jy is die soetste! NOT!!!

  • 25. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 48

    GMF

    Nie almal kan soet weet nie.

  • 26. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 12 : 52

    Asof jy so ‘n goeie voorbeeld is.

  • 27. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 1 : 20

    EK aan die ander kant……………:mrgreen:

  • 28. Olga  |  Oktober 9, 2008 om 1 : 50

    ek stop jou met n donnerse bedpan waar die son nie skyn nie en n loopraam in die ouetehuis.

  • 29. Olga  |  Oktober 9, 2008 om 1 : 56

    kleim herriemerrie. gmf. laat ek nou in die hoek gaan ghob ook.

  • 30. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 2 : 25

    Ek kan ook nie my rug vir 5 minute draai nie

  • 31. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 3 : 19

    Hoe laat is dit nou? Het iemand dalk vir 18h00 gesteel? Ek sien nie vir 18h00 nie!!!😯

  • 32. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 3 : 30

    18h00 is uit vir ete.

  • 33. WILLE KJIND Q  |  Oktober 9, 2008 om 3 : 35

    DêMMIT!!!!!!!!!!!

  • 34. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 3 : 37

    Nog ‘n ekstra lang lunch ook.

  • 35. aventer  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 26

    Ek herhaal, mens sou nie dink dat julle werk nie…

    Maar anyways…1 week down and 2 to go!!!!!!!!!:mrgreen:

    Ek kan nie meer wag nie julle, dit gaan kickass wees in Pretoria volgende jaar!!

  • 36. aventer  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 31

    Nie een van julle is soet nie.

    Net ek is want ek vat nie my selfoon saam skool toe nie🙂

  • 37. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 44

    Aventer

    Is dit lekker om op AVBOB se stoep te speel?

    Ek stuur jou nou-nou hoek toe. En dit sal nie in my hoek wees nie. 👿

  • 38. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 45

    My ma het altyd gese gedra jou. Sy het bedoel al is dit sleg.

  • 39. aventer  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 52

    My ma se weer beproef alle dinge:mrgreen: 😛

  • 40. Adrie  |  Oktober 9, 2008 om 4 : 56

    En jy behou die verveliges?

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

