Voordat ek ‘n begrafnis ondernemer moet kry . . . .

Mei 28, 2008 at 12 : 34 108 Kommentaar

Baie van ons het al die onderstaande epos gesien.  Vul dit in oor my, en ek antwoord met een vir jou.  Dit kan amusing wees.

  1. Where did we meet?
  2. Do I smoke?
  3. Color of my eyes?
  4. Do I have any siblings?
  5. What’s one of my favorite things to do?
  6. What’s my favorite type of music?
  7. Am I shy or outgoing?
  8. Am I a rebel or do I follow the rules?
  9. Any special talents?
  10. How many children do I have?
  11. If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring?
  12. What could I change to make me a better person ?
  13. What are my greatest strengths ?
  14. What are your secret thoughts about me ? ?
  15. What have you always wondered but were too scared to ask? ?

Blogvraag:  In die DISC profile, waarvoor staan D, I, C en S?

Blogantwoord:  Something old symbolizes continuity with the past.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Baba Adrie Kinderbeskermingsweek.

108 Kommentaar Add your own

  • 1. Nats  |  Mei 28, 2008 om 1 : 02

    Where did we meet? Jac Blog (Gees) Eiland (vlees)
    Do I smoke? Nope
    Color of my eyes? Sjoe Tweeling ek dink dis groen
    Do I have any siblings? Jip! 2x Broers en een suster
    En ‘n Tweeling!
    What’s one of my favorite things to do? Mxit
    What’s my favorite type of music? Weti maar ek weet jy hou van Queen
    Am I shy or outgoing? Outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? Rebel
    Any special talents? Kan maklik met kinders werk / oor die weg kom!
    How many children do I have? Baie!! Almal se kinders is joune! Biologies – geen
    f you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Cell phone
    What could I change to make me a better person? ‘n Dier kry!🙂
    What are my greatest strengths? Sterk karakter en jy gee om
    What are your secret thoughts about me?? Hoe kry sy dit reg om so maklik vriende te maak?
    What have you always wondered but were too scared to ask?? Hoeveel ure per dag werk jy regtig??😆 en hoeveel ure per dag blog / mxit jy en wat is jou cell rekening!!!!

  • 2. Lettie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 07

    Hi daar!

    Where did we meet? Die Eiland
    Do I smoke?Nee
    Color of my eyes? Blou (ek ding)
    Do I have any siblings?3
    What’s one of my favorite things to do?Te blog/kuier
    What’s my favorite type of music?Ek’t nie ‘n clue nie
    Am I shy or outgoing?Outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules?Jy maak jou eie reëls
    Any special talents?Jy raas
    How many children do I have?Niks
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring?Jy’t my al gesê, ma ek kan nie onthou nie.
    What could I change to make me a better person ?Jy is dan ‘n goeie mens!
    What are my greatest strengths ?Jy baklei vir die wat nie vir hulself kan baklei nie
    What are your secret thoughts about me ? ?Jy’s oordonnerend
    What have you always wondered but were too scared to ask? ?

  • 3. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 08

    Tweeling

    Where did we meet? Blog en Eiland
    Do I smoke? Seker net Hubbly
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? 2 bloed susters en dan ons spul
    What’s one of my favorite things to do? scrapbooking
    What’s my favorite type of music? Kontemporêr
    Am I shy or outgoing? bitter skaam
    Am I a rebel or do I follow the rules? Bietjie rebels, maar volg meestal reels.
    Any special talents? Jy kan nogal sin praat.
    How many children do I have? Twee hondekinders
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Jou brakke
    What could I change to make me a better person ? Trou😉
    What are my greatest strengths ? Jy word nie geboelie nie
    What are your secret thoughts about me ? ? Mooiste blogger
    What have you always wondered but were too scared to ask? Het jy nie te vroeg met Manlief erenstig geraak nie.

  • 4. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 09

    LETTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mwah!!!! Bly jy onthou ons nog.

  • 5. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 14

    Lettie

    Where did we meet? Eiland
    Do I smoke? Nee
    Color of my eyes?Bruin
    Do I have any siblings?Ja, 2 susters (of is dit nou 3?)
    What’s one of my favorite things to do? Action krieket kyk
    What’s my favorite type of music? Afrikaans
    Am I shy or outgoing? skaam
    Am I a rebel or do I follow the rules? Jy volg reels, meestal
    Any special talents? Besonderse aanslag met kinders
    How many children do I have? 1 seun
    f you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Hopenlik kos
    What could I change to make me a better person ? Niks
    What are my greatest strengths ? Eerlikheid
    What are your secret thoughts about me ? Nooit.
    What have you always wondered but were too scared to ask?

  • 6. Verons  |  Mei 28, 2008 om 1 : 15

    Where did we meet? Jac Blog (Gees) Eiland (vlees)
    Do I smoke? Nope
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? Jip! 2x Broers en een suster, ‘n Tweeling, ‘n Kloon en ‘n Drieling en jou blog ma
    What’s one of my favorite things to do? Blog en Mxit
    What’s my favorite type of music? Ek neem aan pop music
    Am I shy or outgoing? Outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? Rebel
    Any special talents? Kan maklik met kinders en ou mense werk en oor die weg kom!
    How many children do I have? Baie!! Almal se kjinners is joune! Nog niks van jou eie
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Cell phone
    What could I change to make me a better person? ‘n boyfriend kry😉
    What are my greatest strengths? Sterk persoonlikheid en jy gee om………..
    What are your secret thoughts about me? Grootbek klein hartjie🙂
    What have you always wondered but were too scared to ask?? Hoeveel ure per dag werk jy regtig?? en hoeveel ure per dag blog / mxit jy??

  • 7. Nats  |  Mei 28, 2008 om 1 : 22

    Adrie😳

    Ai Tweeling jy ken my te goed!!
    PS: Ja ek het te vinnig te ernstig met manlief geraak… sal oor ‘n glasie of twee wyn jou my hele pedigree vertel… of ‘n bottel of so wyn!! Weet nie of jy of ek dit die meeste gaan nodig hê nie! 😆

  • 8. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 23

    Where did we meet? Jac Blog (Gees) Eiland (vlees)
    Do I smoke? Nope
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? Jip! Behalwe die blog spul, was jy een van 6 (of 7) kinders. Blog – 1 sus en 2 broers (Trevor en Mario)
    What’s one of my favorite things to do? Drink
    What’s my favorite type of music? Afrikaans
    Am I shy or outgoing? Outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? Rebel
    Any special talents? Kan enige iemand op hulle gemak stel.
    How many children do I have? 2
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Rooi Koeldrank
    What could I change to make me a better person? Hmmmm
    What are my greatest strengths? Vermoe om mense se vertroue te wen.
    What are your secret thoughts about me? Oorwinning oor baie lewensklappe
    What have you always wondered but were too scared to ask?? Sal dit nie op die blog vra nie.

  • 9. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 26

    Nats

    Ek sal ‘n krat wyn van die Kaap afbring.

    Hoeveel ure per dag werk jy regtig?? en hoeveel ure per dag blog / mxit jy en wat is jou cell rekening!!!!

    Werk party dae maklik 18 ure ‘n dag. Dit is sekere tye van die jaar. Op die oomblik seker so 9 ure (met blog uitgelaat). Mxit, so 2 ure ‘n dag. Ek bekak myself as my selfoon rekening R400 is. Die ideaal is so R350 of minder. (My mxit kos max R12 ‘n maand)

  • 10. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 27

    Sorry, comment 8 is vir Verons bedoel.

  • 11. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 1 : 28

    1. Dorings en soms rose
    2.Nee
    3. bruin
    4.?
    5. K@kpraat
    6. Pussycat…. 😆
    7. Woes outgoing
    8.REBEL
    9. K@k stirrrrrrrr…
    10. zero yet…
    11. Cell phone to blog
    12. ????
    13. Die een gaan ek liewer nie antwoord nie…
    14. WDF
    15. Hoe voel dit om daai besem te spin???

  • 12. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 30

    Sies Pik, nou gaan ek die hele jaar lank wonder oor nommer 13. Humor my, toe.

  • 13. Zee  |  Mei 28, 2008 om 1 : 34

    Watter begrafnisondernemer moet ek vir jou bel? Avbob of…..

  • 14. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 36

    Pikkie

    Where did we meet? Dorings
    Do I smoke? Ek is nie seker nie. Regtig nie.
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? Ja, daar is ‘n boetie iewers
    What’s one of my favorite things to do? Blogs te lees
    What’s my favorite type of music? Pussycat en ander folk pop
    Am I shy or outgoing? shy
    Am I a rebel or do I follow the rules? Rules
    Any special talents? Om teen die spoed van lig te shop
    How many children do I have? 2 op aarde
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Seker maar Mynick
    What could I change to make me a better person ? HMMM
    What are my greatest strengths ? Jy weet waar om ‘n streep te trek.
    What are your secret thoughts about me ? Jy gaan net so oud wees wanneer jou kinders kom.
    What have you always wondered but were too scared to ask? Jou ‘n lys name gee om te kyk wie ken jy wat ek ook ken.

  • 15. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 37

    Zee

    Die begrafnisondernemer vir dooie blogs.

  • 16. Nats  |  Mei 28, 2008 om 1 : 37

    Adrie
    Is jy nou in die Kaap???

    Anders ek het ‘n beter plan… ons wag nie vir die wyn om na ons toe te kom nie ons gaan sommer soontoe!!!!!

  • 17. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 1 : 39

    Okey Dokey – nou gaan ek regtig ernstig wees…
    13. Om die koring van die kak te onderskei. Vir jou ouderdom het jy ‘n ongelooflike onderskeidingsvermoë…

  • 18. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 39

    Nats

    I wish, maar moet weer redelik gou weer gaan.

  • 19. Nats  |  Mei 28, 2008 om 1 : 41

    O ja… wat is kontemponer??

    My koppie is nou bietjie plat… en ek moet gou ry, sien julle in so 1/2 uur!!

  • 20. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 42

    Pik
    😳

    Wat dink jy van joune?

  • 21. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 43

    Nats

    Moderne gewilde musiek.

  • 22. Zee  |  Mei 28, 2008 om 1 : 45

    Ek dink ek gaan nou my blog delete, dis mos n dooie ene!

  • 23. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 47

    Zee

    Nee wat, dit is net vol stof. 😆

    Kom, ek maak of ek werk, hoe sal jy die 15 vrae voltooi? Ek is nogal nuuskierig wat julle wat my nog nooit gesien het sal raai.

  • 24. Zee  |  Mei 28, 2008 om 1 : 48

    ok, sal gou bietjie daaraan werk!

  • 25. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 1 : 49

    Ek dink amal het die meeste van die goete oor jou reg Adrie….. so ek kan nie eintlik aanlas nie….. (eks mos lui en so)

  • 26. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 1 : 53

    Adrie, Baie goed gedoen, ek wonder net oor daai HMMMM by nr 12…

  • 27. Zee  |  Mei 28, 2008 om 1 : 54

    Where did we meet? Op Dorings
    Do I smoke? Ja
    Color of my eyes? Blue
    Do I have any siblings? Ek dink so miskien n broer en suster
    What’s one of my favorite things to do? Blogs te lees
    What’s my favorite type of music? Pop
    Am I shy or outgoing? outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? Nee jinne, n rebel
    Any special talents? Lees mense
    How many children do I have? geen ek hoop
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Batterye vir my laptop
    What could I change to make me a better person ? Ek dink jy is cool net soos jy is, lekker humorsin
    What are my greatest strengths ? Ek dink jy het nogal n goeie karakter
    What are your secret thoughts about me ? ? Jnne niks ek hoop
    What have you always wondered but were too scared to ask? ? Nee kyk, ek is nie op my mond geval nie, sal jou sommer net reguit vra

  • 28. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 1 : 57

    Zoeks

    Luiaard!!!!!

    Pik

    Ek ken jou nie goed genoeg om te weet wat jou swak punte is nie. Ek wonder nou regtig, rook jy?

  • 29. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 1 : 57

    Okay Adrie ek gaan probeer.. as net een van julle lag is daar pêre!!! En ek belowe erewoord ek het nie bo gelees nie!!

    Where did we meet? Jac Blog
    Do I smoke? Dink jy haat dit?
    Color of my eyes? Kan ek raai? Groen?
    Do I have any siblings? Jip.. twee boeties en sussie
    What’s one of my favorite things to do? Blog & Mxit
    What’s my favorite type of music? Queen & ABBA
    Am I shy or outgoing? Shy
    Am I a rebel or do I follow the rules? Both
    Any special talents? Too show affection and care to someone you don’t even know.. me!
    How many children do I have? None
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Is dit nou die storie van jou en tweeling met die sexy butlers?
    What could I change to make me a better person? Nothing that I know of.. Yet! He he
    What are my greatest strengths? Standing up for what you believe in!
    What are your secret thoughts about me?? Sal jou sê as ek jou sien..
    What have you always wondered but were too scared to ask?? Why you have so many names..??

    Adrie hoe het ek gedoen? Ek gaan nou bo lees…

  • 30. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 1 : 58

    Net as ek nie kan blog nie… Addiction replacement!!!!

  • 31. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 2 : 00

    Ek grap net, is jy mal, ek het twee babies…. Mens rook nie by kinders nie…. Punt!!!!

  • 32. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 01

    Maar Adrie, dis mos nie ‘n geheim hoe lui ek is nie…. in anycase, ek het die anner mense se komentaar gesien, so hoe kan ek dan nou iets vars bysit….. ????

  • 33. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 07

    Zee

    Where did we meet? Dorings
    Do I smoke? Ek dink jy doen
    Color of my eyes? Grou
    Do I have any siblings? Ek het nog nie ‘n broer of sus op jou blog raak gelees nie.
    What’s one of my favorite things to do? Zeethan te fotografeer
    What’s my favorite type of music? Golden oldies
    Am I shy or outgoing? Skamerig
    Am I a rebel or do I follow the rules? Reels
    Any special talents? Ek dink jy kan mense maklik opsom
    How many children do I have? 3 (‘n seun waaroor jy nie praat nie, ‘n dogter waarop jy baie trots ie en ‘n kleinseun wat jy as jou eie groot maak)
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Zeethan
    What could I change to make me a better person ? Jy is mos goed genoeg
    What are my greatest strengths ? Dan jy nog hoop het.
    What are your secret thoughts about me ? Hoe kan ‘n mens se kinders so radikaal verskil
    What have you always wondered but were too scared to ask? Weet jy waar ek bly, want na die vraelys gaan jy my wil kom moer.

  • 34. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 07

    Pik

    Slim antwoord. Sam hou nou baie van jou. Sy rook, maar nooit waar haar kinders is nie.

  • 35. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 08

    Where did we meet? Breakfast Blog, En die eiland
    Do I smoke? nee, nie wat ek al gesien het nie, dalk net as jy boos is….
    Color of my eyes? uhm dink dis bruinerig
    Do I have any siblings? een sussie, twee boeties wat langer as jy is
    What’s one of my favorite things to do? Stry
    What’s my favorite type of music? Queen, enige chick musiek
    Am I shy or outgoing? is dit ‘n vraag?
    Am I a rebel or do I follow the rules? is dit ‘n vraag… ?
    Any special talents? iets met bulle en saad… ? ??
    How many children do I have? geen jys dan nou 12
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? seker ‘n goeie mes, en kamp goete
    What could I change to make me a better person ? nee wat, kan nie sê nie, laaik my kop soos hy is . . .
    What are my greatest strengths ? eerlikheid, lojalitiet
    What are your secret thoughts about me ? ? ha ha ha
    What have you always wondered but were too scared to ask? ? uhm, nog steeds scared !!!!

  • 36. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 11

    Tienks

    Where did we meet? Jac Blog
    Do I smoke? Ja, te veel.
    Color of my eyes? Blou
    Do I have any siblings? Stief – ja
    What’s one of my favorite things to do? Wyntjie te drink
    What’s my favorite type of music? Kontemporêr
    Am I shy or outgoing? Tussen in.
    Am I a rebel or do I follow the rules? Neig na reels.
    Any special talents? Jy kan party
    How many children do I have? 0
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? ‘n Aktetas
    What could I change to make me a better person ? Wen die lotto
    What are my greatest strengths ? Jou versorging van jou ouers
    What are your secret thoughts about me ? Hoekom de duiwel kom sy nie na blog parties.
    What have you always wondered but were too scared to ask? Hoeveel keer het sy in die verlede gerooflees.

  • 37. Zee  |  Mei 28, 2008 om 2 : 14

    Adrie, sien, ek het nogal gedink jy kan mense sommer raak opsom.
    Ek het n broer(bly in Moz) en n suster(bly in Angola).
    Jip, ek rook en wil graag ophou.
    My ogies is so ietsie tussen blou en groen en grys… hang regtig af van my mood..dus ek het die kleure oë – regtig!
    Agge nee, vandag sal ek jou nie kom moer nie😆

  • 38. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 20

    Aitsa Adrie nie te bad nie behalwe:

    Wat de hel is kontenponer, bedoel jy komponeer? Eks nie Vivaldi nie.. jy weet ek vrek ook oor ABBA en Queen!!

    My oge is bruin.. maar sou blou gelike het, sal volgende week vir jou foto posduif!

    Ek is eintlik baie skaam tot ek jou leer ken..

    Eks meer van ‘n rebel..😳 het ek dit nou hard gesê?

    Ek sal by die volgende GROOT blog party wees maar ons sal eers gaan koffie..

    Whaaaaahaaaa jys reg oor daai aktetas!!

    Jy is reg ek rooflees nogal baie.. maar nie sommer op jou blog nie..

    Hoe het ek gedoen my jou huh?

  • 39. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 22

    Zee

    He He He

    Ek weet nie of dit opsom, of ‘n goeie geheue is nie. Jou blog is nogal ‘n ope boek (veral as ek dit eers afgestof het).

    Zoeks

    Joune kom

  • 40. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 23

    Adrie, do me do me !!!!!

  • 41. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 23

    Tienks

    Ek wou eers bruin se, toe besluit ek om met blou te gaan.

    Ek sal myne later opsit.

  • 42. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 27

    Where did we meet? Jac blog en Eiland
    Do I smoke? Nee
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? ja, ‘n broer of 2
    What’s one of my favorite things to do? Drink en eet (en blog)
    What’s my favorite type of music? Afrikaans deesdae
    Am I shy or outgoing? outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? Tussenin
    Any special talents? Ons HOOR net iemand kan lekker braai en kos maak.
    How many children do I have? Niks waarvan jy weet nie.
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? ‘n Rooster en mampoerketel
    What could I change to make me a better person ? Word ‘n vrou🙂
    What are my greatest strengths ? Lojaliteit
    What are your secret thoughts about me ? You silent, me silent
    What have you always wondered but were too scared to ask? Jy sal jou wat verbeel dat ek bang is om jou iets te vra.

  • 43. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 27

    Zoekoe dit klink gevaarlik..

  • 44. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 28

    Zoeks

    Nr 42

  • 45. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 29

    Whaaaaaaaahaaaa Adrie… Zoekelina..!!😉

  • 46. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 30

    Wie sin is dit Adrie? kan onmoontlik nie myne weesie🙄

  • 47. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 31

    Wat van 42? my waist size?

  • 48. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 33

    Spot, julle klomp spotters !!! ek gaan dan eerder in die kring van die bespotte (gespotte?) staan….. 😦

  • 49. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 34

    Laat ek vrae beantwoord

    Pik, die besem het te min woema, maar daardie platinum graaf – moerlekker al is dit donners swaar.

    Tienks, my privaatheid is vir my baie belangrik.

    Zoeks, bly jy weet wat is goed vir jou.

  • 50. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 35

    Ag Zoekels ons grappie sommer met jou.. jy is mos ‘n man van staal jy kan dit handle tussen al die vroumense, dit vat baie van ‘n man.. ons het dit nie vergeet nie hoor!!! 😉

  • 51. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 35

    Zoeks

    We love you just the way you are.

  • 52. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 37

    Sies Adrie jy kan dit nie aan ons doen nie.. jy het nou als ons foefies gehoor.. dis net fair as jy ook antwoord..! Anders sal ons jou vergewe as jy Heksie dan gaan vra??

  • 53. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 38

    Tienks

    Ek wil nie ander mense se pret spoil nie. Ek hou van my blou oe.

    HEKSIE, DIE TANNIES ROEP JOU. JY MOET DIE VRAELYS VOLTOOI.

  • 54. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 39

    Skiesie Zoekoe.. sallie werie belowe njannies!!

  • 55. Liewe Heksie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 40

    Hallo Maatjies

    Ag nee sies, B3, jy weet mos ek weet nie veel van Japanees af nie. Hoe moet ek nou die speletjie speel? Jy is nou sommer weer snaaks. Boe hoe hoe hoe

  • 56. Pikkelik  |  Mei 28, 2008 om 2 : 42

    Adrie, Adriana – My ogies is bruin, Poppedyn se ogies is iets tussen blou en groen…. Toe sy vir haar sesmaande ondersoek gegaan het, het ‘n nie so wit suster haar ondersoek… Skryf toe op haar kaart: Kleur van oë – Wit???? 😆 Mynick se kommentaar – WDF – soos in for real…

  • 57. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 44

    Pik

    Agge nee. Wit oe? 😆

    Ek babysit nie kinders met wit oe nie. Ouboet se oe is bruin/swart?

  • 58. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 45

    Heksie vertel bietjie vir ons wat se musiek luister jy en Blommie in jou sterretjie kombuis en wat wil jy saam met jou en Tewissie vat na ‘n eiland toe? Jou besim mag nie saam speel nie hoor..

  • 59. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 47

    Hoekom moet ek eerste antwoord, ek is ouer as jy…..

  • 60. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 48

    Helloooo Almal 😆

  • 61. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 48

    Wip

    My blog, my reels. Vir jou maak ek ‘n uitsondering, ons kan saam antwoord.

  • 62. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 49

    Tinky baie dankie vir die tjoklits wat jy oral vir my gelos het, Ouma rol al …..

  • 63. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 49

    Ek het BlouBul blou oë…. nog nooit bruin oë gehad nie !!!

  • 64. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 49

    Mmmmm ek hou tog so van uitsonderings ….

  • 65. Liewe Heksie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 51

    Tannie Klokkie

    Ek sing altyd vir my en Blommie in die kombuis. B3 het gese ek mag nie vir jou op die rekendingetjie sing nie.

    Tewissie gaan nooit saam Eiland toe nie, net ek gaan kuier vir Tannie Verslonsie en sy se ek hoef niks te bring nie. Net myself. Ek en sy drink dan baie rooi koeldrank.

  • 66. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 2 : 51

    Hallo Ouma Wip, die girls is weer lelik met my !!! maar ek kan dit vat, my skouers is breed. . . .

  • 67. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 52

    Wag net bietjie kliënt

  • 68. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 2 : 52

    Vreeslik jammer Zoeks, onthou jou lense is getint.

  • 69. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 2 : 59

    Oumie!!!!!!!!! Dis so lekker as oumie kom hallo sê!!! Sê vir Adrie sy moet ook saam haar speletjie speel!!! Sy willie..

    Heksie se vir B3 as jy nie vir my mag sing nie gaan ek nie weer vir haar tjoklits stuur nie!!! Vra dan vir Tannie Verslonsie of ek ook volgende keer saam kan rooi koeldrank drink.. het Blommie al ‘n girlfriend of is julle gekys?

  • 70. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 2 : 59

    Moenie met Zoekoe baklei nie, stop dit dadelik, julle weet Ouma duld geen lelikgeite met Zoekie nie. 🙂

    Ok laat Ouma na die vrae gaan kyk en dit maar beantwoord, so baie huiswerk…vir ‘n oumensie soos ek, is so onregverdig

  • 71. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 02

    Zoeks ek het jou “braai reels” vir my baas gewys.. hy dink dis flippen skerp.. 10 uit 10 vir jou met daai een ek het lanklaas so lekker gelag!!

  • 72. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 03

    Ouma

    Al wat ek vir Zoekoe gese het is dat hy ‘n vrou moet word om ‘n beter mens te wees.

  • 73. Liewe Heksie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 03

    Tannie Klokkie

    Sy se Tannie se gogga in ‘n hok.

  • 74. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 04

    Ons het skiesie gevra oumie.. moet ek weer in die hoek gaan staan? Zoekoe jou klikbek!!

  • 75. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 07

    Wip

    Where did we meet? Beker en Boontjie
    Do I smoke? Ja
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? Ja, maar weet nie wat en hoeveel nie.
    What’s one of my favorite things to do? Shop
    What’s my favorite type of music? Golden oldies
    Am I shy or outgoing? Tussen in
    Am I a rebel or do I follow the rules? Reels
    Any special talents? Jy delegeer nogal baie
    How many children do I have? 2 seuns en amper ‘n skoondogter
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Teddie en ‘n kredietkaart om te shop
    What could I change to make me a better person ? Selfdissipline
    What are my greatest strengths ? Jy raak maklik deel van ‘n groep.
    What are your secret thoughts about me ? Assumption is the mother of all fuckups
    What have you always wondered but were too scared to ask? Niks

  • 76. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 08

    Heksie my maatjie, B3 is net jaloers omdat sy nie kan vlieg soos ek en jy nie.. sê vir haar haar gogga ook!!

    So is jy en Blommie gekys of is jy nou skaam? Ek het ook vir jou rooi koeldrank jy sal baie lekker by my kuier! Ek sal vir jou lekker koekies ook bere my skat!! Tannie B3 is net lelik..

  • 77. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 3 : 09

    Ouma, dis wat ek ook gesê het, al die baie huiswerk….. en ek haat huiswerk !!!

  • 78. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 11

    Where did we meet? Blikkie en boontjies
    Do I smoke? Nee
    Color of my eyes? Bruin / of is dit groen
    Do I have any siblings? suster en 2 broers
    What’s one of my favorite things to do? mxit
    What’s my favorite type of music? Abba? popmusiek?
    Am I shy or outgoing? Outgoing
    Am I a rebel or do I follow the rules? whaahaahaa rebel
    Any special talents? werk , blog , mxit gelyk – multitasking
    How many children do I have? een wat jy gesteel het
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? selfoon nie dat dit gaan help nie, battery is gewoonlik maar pap
    What could I change to make me a better person ? hou op om 20 e mails agter mekaar vir my te stuur
    What are my greatest strengths ? beginselvas
    What are your secret thoughts about me ? ? beduiweld en bang vir die liefde
    What have you always wondered but were too scared to ask? ? nee wat ek is nie bang nie ek weet al alles wat ek wou weet, nie waar nie? 😉

  • 79. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 11

    Adrie jy het nou nog nie vir my gese wat het jy bedoel met kontemponer nie? Wat is dit of is ek nou net plein weg dom?

  • 80. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 12

    Bring vir Ouma ‘n koppie tee asb ek kort nou ‘n lafenis, ek is gedaan, na al die getik…

  • 81. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 12

    O ja en my boetie en sussie is half nie stief nie.. maar ek dink dit is wat jy bedoel het..

  • 82. Liewe Heksie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 12

    Tannie Klokkie

    Belowe? Kan tannie regtig egtig vlieg? Joh, ek was al op die maan. Was Tannie al daar?

    Nee, Blommie is net my maatjie. Wat is kys, Tannie bedoel seker suitcase. Ek het ‘n tas.

  • 83. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 14

    Tienks

    Shit, ja, ek het half bedoel. Komtemponer beteken hedendaagse musiek.

  • 84. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 15

    Adrie ek lees, maar jy sal nog bietjie saam my moet kuier girl…….😉

  • 85. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 16

    Hieso Oumie.. lekker warm teetjies in my mooiste blommetjie tee stel.. hoeveel suiker vir Oumie?

  • 86. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 17

    Wag dat Ouma haar winamp inskop op die hedendaagse musiek, golden oldies gmf!!! so uit die ou de bokse tyd….

  • 87. Zoekoe  |  Mei 28, 2008 om 3 : 18

    Kontemponer staan soms ook bekend as Kontemporêr !!

  • 88. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 19

    Wip

    Ek moet iewers op slip. Jy is ook maar ver van die pad af. Ek het seker al 14 kinders gesteel.

  • 89. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 20

    Zoeks
    😳

    Sal gou regmaak.

  • 90. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 22

    Heksie ja ek het vir Peter Pan soontoe gevat en hom toe sommer daar gelos.. as jy weer maan toe gaan vat asb vir hom bietjie van jou koeldrank hy is seker al vreeslik dors.. Vra vir Tannie Pikkelikie om vir jou te vertel wat kys is of sommer vir B3 maar sy hou nie van Blommie en sy maatjies nie.

    Haai Adrie hoe😳 kry ek nou dat ek nie geweet het wat dit is nie.. maar nou ja nou het ek iets nuuts geleer.. Ai het ek en jy nie dan so lekker oor ABBA gechat nie, het jy vergeet girl? Ek hoop ons gaan volgende keer saam Mamma Mia kyk.. wat sê jy daarvan?

  • 91. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 25

    Tienks

    Dan beter jy begin spaar, kaartjies is moerduur.

  • 92. Liewe Heksie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 27

    Tannie Tikker

    Ek ken nie vir Tannie Pikkelikie nie. Is sy kwaai? Ek gaan nie meer maan toe nie, dit is voel Berrie en Korries.

  • 93. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 27

    Ai Tiky maar jou koppies is fyn…Ouma geniet die tee.

    Adrie dan sal ons maar nog moet kuier….

  • 94. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 28

    Dankie Zoeks wou sê die woord klink vir my snaaks maar ek sou nog steeds nie geweet het wat dit beteken nie..😳

    Ja Oumie ekt nou die dag gesien hoe shake Oumie daai boude met ‘n hip song!! Ek wens my Oumie het nog gelewe dat ons kon dans.. ek was baie lief vir my bloed Oumie!! Maar sy het net Klipwerf geluister.. en Santa Vorster en die Briels.. ja ek moes vir jare daarna luister, vandag is ek bly want ek wen almal as ons Noot vir Noot kyk.. he he

  • 95. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 35

    Tinky Ouma swing eindelik vinnig op ‘n swaai saam die musiek…😆 Jy moet inskryf vir Noot vir Noot…..

    Hier skop Loituma Levas Polka nou in….. whooo hoooo!!!!

  • 96. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 38

    He He He

    Ek moet bieg, ek was al genooi om aan Noot vir Noot deel te neem.

  • 97. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 38

    Haai sies Adrie darm lekker om jou goedtjies op jou blog te kan regmaak.. as mense nou weer gaan lees gaan ek my naam nog harder met jou graaf slaan.. Ai jai jai..

    Heksie.. nee sy is ‘n baie vriendelikke tannie met nog twee klein matertjies vir jou.. Ek sal daai goggas op die maan gaan toor met my fairy dust dan kan jy en Tewissie vir Peter gaan kuier.. sjym hy het nie maatjies nie.. Of dink jy ek moet die geel heks vra om hom te gaan byt?

  • 98. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 39

    Adrie nou vir wat gaan jy nie???? Dan het ons ‘n tv ster op die blog…. ons moet mik vir vir oscars….

  • 99. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 41

    Adrie ek ook, maar ek sal nooit so iets kan doen nie ek is heeltemal te skaam ek sal niks kan antwoord as ek daar moet staan nie… oi ek dink dit moet erg wees!!

  • 100. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 42

    Wip

    Ek was weg vir besigheid gewees.

  • 101. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 42

    Tinks

    Ek het ‘n oudisie geslaag. My eerste een, nie my tweede een nie.

  • 102. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 44

    Adrie

    Nou maak ‘n plan….en skryf in….

    Tinky, niks van skaam wees nie, jy kyk bo oor die gehoor, dit lyk of jy vir hulle kyk, maar eindelik kyk jy agter in ‘n potplant vas😆 Vir wat is jy skaam, jy het mos nog al jou tande…

  • 103. Tinkerbell  |  Mei 28, 2008 om 3 : 44

    Ag dis alweer tyd om te groet, ek en mamma gaan na ‘n woonstel kyk.. sal more vir julle vertel.

    Ek geniet dit nou so saam jou en Oumie maar moet nou gaan.. ek willie!!

    Baai julle het my dag sommer opgehelder.. almal hier is vir my ‘n ou engeltjie, elkeen op sy eie manier.

    Koebaaai.. veilig ry almal!!

    Mwah Mwah Mwah!!!!

  • 104. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 3 : 45

    En nou is die blog vol soene . . .

    Tienks, wie dink jy dalk gaan skoon maak?

  • 105. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 3 : 59

    Bye Tinky mwahhhhhhh paste ek my bloed rooi Marilyn Monroe lipstiffie – soentjie op jou wang…

  • 106. Adrie  |  Mei 28, 2008 om 4 : 00

    En daar spat net spoeg!!

  • 107. Wipneus!  |  Mei 28, 2008 om 4 : 01

    Ek moet nou gaan grou vir foto’s, eish die huiswerk stop nooit in hierdie wêreld nie…. dis al meer werk as my regte werk.. 😉

  • 108. Adrie se aktrise  |  Mei 29, 2008 om 8 : 28

    Oor Adrie

    Where did we meet? Met geboorte
    Do I smoke? Nog nooit probeer nie.
    Color of my eyes? Bruin
    Do I have any siblings? Ja, sy is die oudste van 2 broers en ‘n suster.
    What’s one of my favorite things to do? Lees, blog, mxit en bollie praat.
    What’s my favorite type of music? Pop, spesifiek Abba, Queen en Eighties.
    Am I shy or outgoing? Neig na skaam, tot gemaklik.
    Am I a rebel or do I follow the rules? Altwee.
    Any special talents? Tel Karate?
    How many children do I have? 0 biologies
    If you and I were stranded on a desert island, what is one thing that I would bring? Zee se antwoord is die beste. Vuurhoutjies, niemand op survivor kon al vuur maak nie. En ‘n mes.
    What could I change to make me a better person ? Leer om haar woorde te tel.
    What are my greatest strengths ? Moed van oortuiging
    What are your secret thoughts about me ? Kon jy nie ‘n beter naam as Adrie kies nie.
    What have you always wondered but were too scared to ask? Ek weet alles wat ek moet weet.

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

