Die Liefde

Mei 8, 2008 at 7 : 27 128 Kommentaar

Dalene Matthee het in Toorbos gesê:  Liefde is ‘n leer met baie sporte.  Wat dit beteken weet ek nie, ek gaan julle dus my mening oor liefde gee.  Wat ek waargeneem het, dus nie ervaar het nie.

Daar is liefde wat vanselfsprekend is, soos die liefde tussen ouer en kind BEHOORT te wees.  Dan is daar die liefde wat jy kies om aan ‘n ander te gee.  Ek wil op die laasgenoemde konsentreer vanaand, jy kan nie juis veel aan die ander doen nie. 

Wanneer jy mense toelaat om nader aan jou te beweeg, stop jy hulle ‘n wapen in die hand.  Dit kan vir goed aangewend word, soos om iemand te motiveer of self beskerm.  Maar mense wat onwaardig is, sal dit gebruik om jou te vernietig.  Iemand kan jou net seer maak as jy lief is vir hulle, anders maak hulle mening nie regtig saak nie. 

Liefde wat jou ‘n swakker mens maak, wat jou waardes aantas en wat jou verneder is onwaardige liefde.  Dan het jy dit vir iemand gegee wat dit nie verdien het nie.  Liefde behoort van jou ‘n beter mens te maak.  Liefde behoort jou sekuriteit te gee.  Liefde se tweeling is vertroue, waar vertroue die meer verantwoordelike een is.  Wanneer vertroue weier om in ‘n verhouding deel te neem, is daar ‘n skroef los.  Vat jou liefde en loop.  Liefde misbruik nooit nie, maar verryk jou lewe.  As jy jou liefde as ‘n geskenk oorhandig en jy kry nie die geskenk terug nie, is die ontvanger dit nie werd nie.  Beweeg aan met jou lewe, daar is ander wat dit sal koester.

Ek verstaan daar is verskillende soorte liefdes.  Ek sien dit is as ‘n ui.  Jy is die kern van die ui.  Jou familie en beste vriende is in die eerste laag.  Jou goeie vriende is in die tweede laag.  Jou vriende in die derde laag, kennisse in die vierde laag, dan die man op straat, dan vyande en so gaan jy aan tot jy by Jacob Zuma kom.  Die liefde in jou kern is die meeste en filter dan af tot by Zuma, maar daar is vir hom ook nog oor.  Maar die mense wat regtig saak maak, is in die eerste drie lae.  Jou lewensmaat, as hy jou liefde waardig is en teruggee is saam met jou in die kern.  Jy kan nie met iemand trou voordat hy daar is nie, dan gaan daar moeilikheid kom.  Hy/sy is in die kern omdat julle veronderstel is om een te wees.  God is in al die lae, want God is liefde.  Jy is die besluitnemer van wie in die eerste drie lae welkom is.  Jy moet ook nooit iemand per ongeluk in jou kern toe laat nie.

Klop jouself op die skouer as jy weet wat ek bedoel. 

Blogvraag:  Voltooi:  XXXXXXX, XXXXXXX en Liefde bly die drie.  Maar die grootste hiervan is die liefde.

Blogantwoord:  Die tweegoed wat ek gesoek het, is struktuur (Voorsitter, seketaresse, sprekers, prosedure ens) en stemming.  Jannas was die naaste aan reg.

 

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Gesoek: Debat Is jy ‘n held?

128 Kommentaar Add your own

  • 1. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 30

    eerste

  • 2. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 30

    geloof hoop en liefde

  • 3. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 31

    ta-da-daaaa 😆 ♪ ♪ ♪ ♪

  • 4. Adrie  |  Mei 8, 2008 om 7 : 33

    Wip

    As jy wil kots, gaan doen dit asseblief net buite. Jou epos gestuur.

  • 5. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 36

    Kots??? 👿 kots ??? 👿 jy is net vies oor jy vergadering moes bywoon lekkerrrrrr jy wil mos met ons lelik wees 🙂

  • 6. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 41

    Ek is eindelik kwaad vir jou maar aaggg ek sal dit nou maar sê…………. of nee wag…………. ag wat ……..laat ek maar……

    hierdie is ‘n mooi inskrywing Adriana….. 🙂

  • 7. Wipneus!  |  Mei 8, 2008 om 7 : 47

    hoekom lees jy so lank om te lees is daar ietsie in jou oog?

  • 8. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 09

    Butterfly kisses (Bob Carlisle)
    There’s two things I know for sure:
    She was sent here from heaven and she’s
    daddy’s little girl.
    As I drop to my knees by her bed at night
    She talks to Jesus and I close my eyes and
    I thank god for all the joy in my life
    Oh, but most of all
    For butterfly kisses after bedtime prayer;
    sticking little white flowers all up in her
    hair; “Walk beside the pony, Daddy, it’s my first ride.”
    “I know the cake looks funny, Daddy, but I sure tried.”
    Oh, with all that I’ve done wrong,
    I must have done something right
    To deserve a hug every morning
    And butterfly kisses at night.

    Sweet 16 today
    She’s looking like her mama a little more everyday
    One part woman, the other part girl.
    To perfume and make-up from ribbons and curls
    Trying her wings out in a great big world.

    But I remember…..
    Butterfly kisses after bedtime prayer; sticking
    little white flowers all up in her hair.
    “You know how much I love you, Daddy, But if you
    don’t mind I’m only gonna kiss you on the cheek this time.”
    With all that I’ve done wrong I must have done
    something right to deserve her love every morning
    and butterfly kisses at night.

    All the precious time
    Like the wind, the years go by.
    Precious butterfly.
    Spread your wings and fly.

    She’ll change her name today.
    She’ll make a promise and I’ll give her away.
    Standing in the bride-room just staring at her.
    She asked me what I’m thinking and I said “I’m not
    sure-I just feel like I’m losing my baby girl.”
    She leaned over…gave me butterfly kisses with her mama there,
    Sticking little white flowers all up in her hair
    “Walk my down the aisle, Daddy-it’s just about time.”
    “Does my wedding gown look pretty, Daddy? Daddy, don’t cry”

    Oh, with all that I’ve done wrong I must have
    done something right.
    To deserve her love every morning and butterfly
    kisses-I couldn’t ask God for more, man this is what love is.

    I know I gotta let her go, but I’ll always remember
    every hug in the morning and butterfly kisses.

  • 9. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 09

    Goeie naand , aan almal ……

  • 10. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 11

    “Bon Jovi Bed Of Roses ”

    Sitting here wasted and wounded
    at this old piano
    Trying hard to capture
    the moment this morning I don’t know
    ‘Cause a bottle of vodka
    is still lodged in my head
    And some blond gave me nightmares
    I think she’s still in my bed
    As I dream about movies
    they won’t make of me when I’m dead

    With an ironclad fist I wake up and
    French kiss the morning
    While some marching band keeps
    its own beat in my head
    While we’re talking
    About all of the things that I long to believe
    About love and the truth and
    what you mean to me
    And the truth is baby you’re all that I need

    I want to lay you on a bed of roses
    For tonite I sleep on a bed on nails
    I want to be just as close as the Holy Ghost is
    And lay you down on bed of roses

    Well I’m so far away
    That each step that I take is on my way home
    A king’s ransom in dimes I’d given each night
    Just to see through this payphone
    Still I run out of time
    Or it’s hard to get through
    Till the bird on the wire flies me back to you
    I’ll just close my eyes and whisper,
    baby blind love is true

    I want to lay you down on a bed of roses
    For tonite I sleep on a bed on nails
    I want to be just as close as the Holy Ghost is
    And lay you down on bed of roses

    The hotel bar hangover whiskey’s gone dry
    The barkeeper’s wig’s crooked
    And she’s giving me the eye
    I might have said yeah
    But I laughed so hard I think I died

    When you close your eyes
    Know I’ll be thinking about you
    While my mistress she calls me
    To stand in her spotlight again
    Tonite I won’t be alone
    But you know that don’t
    Mean I’m not lonely I’ve got nothing to prove
    For it’s you that I’d die to defend

    I want to lay you down on a bed of roses
    For tonite I sleep on a bed on nails
    I want to be just as close as the Holy Ghost is
    And lay you down on bed of roses

  • 11. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 16

    Enige versoeke?? …..ek sing nou darem te lekker

  • 12. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 22

    Desiderata
    Go placidly amid the noise and the haste, and remember what peace there may be in silence. As far as possible without surrender be on good terms with all persons. Speak your truth quietly and clearly; and listen to others, even to the dull and the ignorant, they too have their story. Avoid loud and aggressive persons, they are vexations to the spirit.

    If you compare yourself with others, you may become vain or bitter; for always there will be greater and lesser persons than yourself. Enjoy your achievements as well as your plans. Keep interested in your own career, however humble; it is a real possession in the changing fortunes of time.

    Exercise caution in your business affairs, for the world is full of trickery. But let not this blind you to what virtue there is; many persons strive for high ideals, and everywhere life is full of heroism. Be yourself. Especially do not feign affection. Neither be cynical about love; for in the face of all aridity and disenchantment it is as perennial as the grass. Take kindly the counsel of the years, gracefully surrendering the things of youth.

    Nurture strength of spirit to shield you in sudden misfortune. But do not distress yourself with dark imaginings. Many fears are born of fatigue and loneliness. Beyond a wholesome discipline, be gentle with yourself. You are a child of the universe, no less than the trees and the stars; you have a right to be here. And whether or not it is clear to you, no doubt the universe is unfolding as it should.

    Therefore, be at peace with God, whatever you conceive Him to be. And whatever your labors and aspirations in the noisy confusion of life, keep peace in your soul. With all its sham, drudgery and broken dreams; it is still a beautiful world. Be cheerful.

    Strive to be happy.

  • 13. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 25

    Only You
    © By Darnitia R. Mcgriff

    A person can make you feel high,
    A person can make you feel low.
    But only you can decide,
    Which way you want to go.

    A person can hurt you mentally,
    A person can hurt you physically.
    But only you can place,
    A limit on your abilities.

    A person can cause drama,
    A person can cause a situation.
    But only you can create,
    Your own reputation.

    A person can make you laugh,
    A person can make you cry.
    But only you can make,
    Decisions for your life.

    I guess what I’m trying to say,
    That when you’re living day to day.
    Don’t live by what people do,
    But live by what you know is true.

  • 14. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 10 : 27

    Stand before me on the Sign of Infinity all you of the Earth.
    With the granting of “The Law of Probenation” comes the application of change. I will give you the key. And with this knowledge, please realize, comes the responsibility of sharing it. I will show you the way:
    (It’s very simple).
    Throughout the Universe there is order. In the movement of the planets … in nature … and in the functioning of the human mind. A mind that is in its natural state of order is in harmony with the Universe, and such a mind is timeless. Your life is an expression of your mind. You are a creator of your own Universe, for as a human being you are “free to will” whatever state of being you desire through the use of your thoughts and words.
    There is great Power there.
    It can be a blessing or a curse.
    It’s entirely up to you, for the quality of your life is brought about by the quality of your thinking.
    Think about that. Thoughts produce actions. See the pettiness and the envy and the greed and the fear and all the other attitudes that cause you pain and discomfort.
    Realize that the one thing you have absolute control over is your attitude. See the effect that it has on those around you, for each life is linked to all Life and your words carry with them chain reactions like a stone that has been thrown into a pond. If your thinking is in order, your words will flow directly from the heart, creating ripples of love. If you truly want to change your world, my friends, you must change your thinking.
    Reason is your greatest tool. It creates an atmosphere of understanding which leads to caring which is…Love. Choose your words with care.
    Go forth … with Love.

  • 15. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 11 : 07

    The Women On My Journey

    To the women on my journey
    Who showed me the ways to go and ways not to go,
    Whose strength and compassion held up a torch of light
    and beckoned me to follow,
    Whose weakness and ignorance darkened the path and encouraged me
    to turn another way.

    To the women on my journey
    Who showed me how to love and how not to live,
    Whose grace, success and gratitude lifted me into the fullness
    of surrender to God,
    Whose bitterness, envy and wasted gifts warned me away
    from the emptiness of self-will

    To the women on my journey
    Who showed me what I am and what I am not,
    Whose love, encouragement and confidence held me tenderly
    and nudged me gently,
    Whose judgement, disappointment and lack of faith called me
    to deeper levels of commitment and resolve.

    To the women on my journey who taught me love
    by means of both darkness and light.

    To these women I say bless you and thank you from the
    depths of my heart,
    for I have been healed and set free
    through your joy and through your sacrifice.

  • 16. Rolling Stone  |  Mei 8, 2008 om 11 : 10

    When You Meet A Friend

    To meet a friend
    is to open a book
    there is no need to rush
    take your time
    read the pages
    one by one
    let the plot unfold
    as it will

    each page adds a nuance,
    a gesture, a word, a scene
    what will happen next
    you need to know

    your lips begin to move
    you suddenly realize
    you’ve become one of the characters
    in an enthralling life story

    you can not help yourself
    the heroine’s dreams
    have become your dreams
    your lives have become
    completely intertwined

    then suddenly
    you realize
    with a deep sense of dread
    you’re coming
    to the end of that
    wonderful volume

    but wait
    do not fear
    see
    over there —
    stacked up on those shelves —
    an infinite number of books
    by the very same author
    waiting, ready

    more stories to be read

    when you meet a friend

  • 17. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 7 : 21

    Eina, liefde? hell, Adrie, maar jy raak erg “ambitious”

  • 18. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 01

    Haai Oeee sug ek verlief.
    Adrie jy kan tog sulke mooi dinge sê. En hier dag ek jy het net ‘n fietspomp

  • 19. Bos  |  Mei 9, 2008 om 8 : 01

    Wie nie waag nie wen nie!! n Mens kan nie jou hele lewe in n koekon spandeer omdat jy deur die liefde teleurgestel was nie!! Ek is een van daai mense wat vinnig vriende maak en ek kry ook onteenseglik lief, is maar hoe ek is en selfs nou met my egskeiding wat voorle sien ek kans vir wat more op my pad gaan le, ek sien kans om weer lief te he, infact, ek sien uit na n vars nuwe verhouding. Ja, ek het baie seer, dit voel of daar n leemte in my is wat my man daar gelaat het met sy ontrouheid, maar ek moet aangaan met my lewe en omdat ek op die manier lief kry het ek al baie seergekry in my se lewetjie, maar die lewe is n dobbelspel ne!! Gaan beslis nie altyd soos ek wil he hy moet gaan nie, maar dit beteken nie ek gaan ophou glo in die lewe of liefde nie want hulle loop hand aan hand!

    Adrie

    Ek verstaan wat jy se en dit is n baie mooi post hoor!!
    Ek dink amper dit is vrede en lankmoedigheid en liefde.

  • 20. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 03

    More almal!!!

    Ek moes nou eindlik gister se “uit die onthou gedagtes liedjie” op hierdie blog kom sing het. Weet iemand dalk wie die oorspronklike een gesing het? Ouma?

    Ouma, jy sien nou hoekom het ek en die geringde rollende klip ‘n ding aan die gang. Hy kan tog soooo mooi sing.

    Vandag moet ek werk. As julle my te veel hier sien moet julle my asseblief wegjaag.

  • 21. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 07

    Zoekoe
    Hoe kan jy nou so sinies wees. Jy is dan self so loveable cuddly bear. (*sjuut* moet nou nie dat ouma alweer hoor ek praat net ‘n bietjie mooi met mans nie.)

    Bos
    Die liefde storie is soos fiets ry. As jy afval klim jy maar net weer op.

  • 22. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 08

    More jul klomp

    A3

    Dis vir my snaaks dat jy so oor liefde skryf maar ek like dit.

    Liefde is nou ‘n ding wat jy kan sien voel en dan oor getuig. Baie mense het slegte ervaringe van liefde, selfs ek ook. Maar as jy dit nie waag om seer te kry nie sal jy nooit daai ware liefde vind nie. Die wat nie ‘n kans waag op liefde nie kan nie ‘n kans waag op die lewe nie. ‘n lewe of wereld sonder liefde dink ek sal maar taamlik vaal wees.

  • 23. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 8 : 10

    Hallo Bos, 😀 thats the spirit !!

    Hallo Salomè !!!

  • 24. neykie  |  Mei 9, 2008 om 8 : 14

    Liefde? is dit nie die snaakste verksynsel nie? Iets wat mens so gelukkig kan maak en dan weer ongelukkig ook….

    Lekker dag vir julle

  • 25. Bos  |  Mei 9, 2008 om 8 : 14

    Hei Zoeks

    Wat se jy op hierdie gr8 vrydag more??

  • 26. neykie  |  Mei 9, 2008 om 8 : 15

    verskynsel sorry 😆

  • 27. Bos  |  Mei 9, 2008 om 8 : 18

    Salome

    Ek stem saam, ek se net altyd perde, want ek is erg oor perde en het myself al half mankoliekig geval, so erg dat ek gedink het n bees is my perd!! Nee wat, al is jy hoe bang jy klim weer op en dan ry jy die k@k uit daai perd uit!! hhheeeehhhaaa!!!

  • 28. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 24

    Bos

    Dis lekker om weer jou op die blog te gewaar. Het jou gemis. Lyk dinge nou beter by die werk?

  • 29. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 26

    Bos
    Was nog nooit op ‘n perd se rug nie. Maar ek het al fiets gery op ‘n klipperige plaaspad dat ek die volgende dag amper nie kon loop nie. Dis net so. Jy hou maar net aan.
    Ek is baie lief vir my liefie maar hy is nie altyd elke dag my gunsteling persoon nie. Wil hom partymaal vermoor of met ouma se pan in die hande kry, maar ek bly nog lief vir hom.

  • 30. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 28

    Lilly
    Wat het ons nou al in babie se kas? Jy moet nou vir die gesoutes luister en doeke koop – sommer baie ok. Dis ‘n ding wat jy altyd sal nodig hê en dit kos baie geld.

  • 31. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 31

    Dis nou ‘n anderste liefde daai wat op Lilly wag. As jy die eerste keer daai splinternuwe gesiggie gewaar. Dis so oorweldigende warm gevoel en van hier diep onder uit jou binneste is daar net skielik hierdie vreeslike groot liefhê vir ‘n onbekende wesie. Dis net iets wat jy nie kan beskryf nie.

  • 32. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 31

    Salome

    Om eerlik te wees het ek nog net skoon maak goedjies begin koop. Die doeke het my tante gese moet ek asb nie nou koop nie want sy koop al my doeke vir my.

  • 33. Pikkelik  |  Mei 9, 2008 om 8 : 31

    Geloof, hoop en liefde bly…. Hoop jy het ‘n lekker aand gehad, ek’t so idee hierdie gaan ‘n wille Vrydag wees, so lekker dag…

  • 34. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 32

    Julle sien nou!!
    Adrie het weer hier in haar agterkoppie geweet ek wil nie vandag baie klets nie en nou gooi sy weer so blog voor my oop. Hoe kan ek dan nou my bek hou.

  • 35. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 32

    Salome

    Laat jy my nou sommer traantjies stort. Dankie

  • 36. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 34

    Lilly
    Die skoonmaak goedjies moet jy ok maar mee stadig. Dis gewoonlik die goed wat jy die meeste van kry by ‘n ooievaars. My babie het vir amper ‘n jaar nie nodig gehad om vuil te wees nie.

  • 37. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 35

    O ja en ons gaan die naweek kyk vir ‘n pram of ‘n kot. Sal maar elke week of maand ‘n ietsie aankoop.

  • 38. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 35

    Lilly
    Gelukkig is traantjies een van die lekker verskoning as jy verwag. Jy gaan nog vergeetagtigheid ok op verwag se voorstoep kan lê.

  • 39. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 36

    Salome

    He He He he

    Verstaan dit als ja maar ek glo mens kan nooit genoeg skoon maak goedjies he nie.

  • 40. Bos  |  Mei 9, 2008 om 8 : 38

    Lilly

    So af en aan!! Hang af wat my baas weer vandag vir my gaan uitdink om te doen!! Twee weke is nie lank nie en hy wil nou deer drie jaar se fakture gaan, seker maak elke faktuur en aflewerings nota is daar, as dit nie is nie moet die goed weer gedruk word en geliaseer word ens, ens!! Maar ek gee nie om nie!! Sal graag die admin netjies vir die volgende vrou wil los ….

  • 41. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 39

    Julle klomp

    Ekt ‘n goeie vriendin van my vertel van die blog so sy gaan ons ook nou join. Haar naam is Annie. Ons was saam op skool gewees. Een van die min vriendinne wat ek op skool gehad het wat vriendin gebly het na skool.

    so asb be nice

  • 42. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 40

    Lilly
    Is sy ok ‘n rooikop sproetgesiggie?

  • 43. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 41

    As ek eweskielik stil raak sorry, dans martin trug op kantoor en moet ek wages doen.

  • 44. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 41

    Nee actually is sy ‘n blondi. Wie is ‘n rookop sproetgesiggie?

  • 45. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 8 : 42

    Dit gaan goed dis darm weer vrydag !!!!!!!!!!!!! party time soon !!!

  • 46. Bos  |  Mei 9, 2008 om 8 : 47

    Zoeks

    Jy het dit gese!!!

    Lilly

    Ons gedra ons altyd🙄

  • 47. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 8 : 53

    Lilly
    Hahaha. Moet nie nou al met jou “verwag geite” begin nie. Annie was ‘n oulike rooikop dogtertjie in die Annie fliek.

  • 48. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 54

    Bos

    Ja ja as jy so se

  • 49. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 55

    Salome

    Ha ha ha ha. Het daai ding jare laas gekyk kan nie eers meer onthou wat gebeur nie of waaroor die movie gaan nie

  • 50. Annie  |  Mei 9, 2008 om 8 : 55

    More julle, ek is Annie, jonk blond en vreeslik lief vir chat

  • 51. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 8 : 57

    Annie

    Finallly. Dog jy gaan nooit hier uit kom nie

  • 52. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 01

    Jy weet mos ek is bietjie blond en nie so vinnig nie lilly

  • 53. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 02

    Annie

    ja seker maar. so vertel ons eers wat het jy te se oor vandag se onderwerp: Die Liefde

  • 54. neykie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 03

    Today, today I bet my life
    You have no idea
    What I feel inside
    Don’t, be afraid to let it show
    For you’ll never know
    If you let it hide

    I love you
    You love me
    Take this gift and don’t ask why
    Cause if you will let me
    I’ll take what scares you
    Hold it deep inside
    And if you ask me why I’m with you
    And why I’ll never
    Leave
    Love will show you everything

    One day
    When youth is just a memory
    I know you’ll be standing right next to me

    I love you
    You love me
    Take this gift and don’t ask why
    Cause if you will let me
    I’ll take what scares you
    Hold it deep inside
    And if you ask me why I’m with you
    And why I’ll never
    Leave
    My love will show you everything
    My love will show you everything
    My love will show you everything
    My love will show you everything

    Jennifer Love Hewitt- sing hierdie liedjie in If Only as jy hom nog nie gekyk het nie kyk hom gerus. Hier op die einde se Ian vir haar wat sy hom geleer het van die liefde….

  • 55. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 03

    Salome, Bos, Zoekoe

    Waar julle nou?

  • 56. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 05

    Neykie

    Het hom al gekyk maar wraggies ek kan nie onthou nie. Lyk my ek sal hom maar weer moet kyk ne?

  • 57. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 9 : 07

    Lilly
    Jy sien, tot wordpress dink sy is ‘n rooikop met daai wortelkleur

    Hallo Annie welkom hier by Adrie se malhuis. (sal ek nou maar die verwelkoming doen aangesien die hoof malles nie vandag in sig is nie)

  • 58. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 09

    Ha ha ha ha ha ja wat salome hul sal seker later eers agter kom ons het ‘n nuwe ling.

  • 59. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 10

    Ek weet nie regtig veel van liefde af nie, ek dink liefde is dit wat ‘n ouer vir sy kind het, ek weet feitlik niks van romantiese liefde nie.

  • 60. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 13

    Dankie vir die verwelkoming Salome

  • 61. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 13

    Annie

    Maar dis daai exe van jou wat jou kop so deurmekaar maak.😆 Maar om eerlik te wees, die liefde waarvan jy nou praat dink ek in any way is die grootse liefde en die beter liefde wat jou nie in die steek laat nie.

  • 62. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 14

    QUOTE FOR THE DAY

    BEER IS NOW OFFICIALLY CHEAPER THAN PETROL,

    SO DRINK – DON’T DRIVE!!

  • 63. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 15

    Hallo Annie, aangename kennis, en baie welkom hier, by die mal huis !!! 😛 😛

  • 64. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 17

    Ja, maar my exe het my geirriteer, hehehe…

  • 65. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 17

    Soos jy kan sien is ek about die enigste man hier tussen al die dames, en wat ‘n wonderlike klomp dames hulle is……😉 😉

  • 66. Bos  |  Mei 9, 2008 om 9 : 18

    Annie!!

    Welkom!! Hier lag en huil en baklei ons saam!! Hoop jy gaan dit geniet hier!!

    Julle, my baas is terug en ja, nog werk le op my tafel!! Sien julle later!!

  • 67. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 19

    Annie

    Vertel biekie die klomp meer van jouself

    Antwoord die vragies

    1. Wanneer vervel jy en hoeveel kringe sal jy dan he?
    2. Sit of staan jy as jy pieps
    3. Hoeveel mini jys is daar?
    4. Wat drink jy?
    5. Hoeveel bang hare het jy?
    6. Wat stoot jou moermeter in die rooi?
    7. Wat moet met siek idiote gebeur?
    8. Beskryf jou lepel.
    9. Vir wie skree jy?
    10. Hoe ver gaan jy vir ‘n goeie saak?

  • 68. Katvis  |  Mei 9, 2008 om 9 : 19

    Wat is onvoorwaardelike liefde en wat is oppervlakige liefde?
    Eerste is die soort wat se al beteken jy vir my niks en kan jy geen bydrae lewer in my lewe nie met ander woorde jy is eintlik n nul op n kontrak vir my, daar is geen voordele in my verhouding met jou vir my sal ek nogsteeds lief wees vir jou en jou help met jou totale onvermoee.

    Die tweede is die soort wat se , solank as wat jy my ruk kan krap of iets vir my beteken sal ek weer in ruil daarvoor vir jou lief wees. Met ander woorde jou liefde vir jou hang af aan wat jy vir my kan doen en as dit niks is wil ek nie meer lief wees vir jou.

    Ek dink meeste mense se liefde is oppervlakig en is nie ware liefde nie. Diet is die liefde wat gou verkoud en dan skei die paaie weg van mekaar.

  • 69. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 20

    Zoekie

    Hoe oulik van jou om so iets te se. mwa (op die wang natuurlik)

    Annie

    True True
    Sad but True

  • 70. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 21

    Hallo Zoekoe, baie dankie

  • 71. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 9 : 21

    Lilly
    Hier is vir jou die link na Annie se storie. Dit pas nogal ok by vandag se blog – ‘n anderste soort liefde.
    ‘n Weeskind wat onder moeilike omstandighede in ‘n tehuis groot word, sy loop weg, kry ‘n optel hond, word weer gevang, hond raak weg, word gekies word om vir Kersfees by rykes te gaan kuier, skelm huismoeder se broer maak of hy haar pa is, gelukkig vind rykes dit uit en sy kry optel hond wat weg was vir kersgeskenk en “they lived happily ever after”
    http://www.musicals.net/cgi-bin/synopsis?sn=2&show=Annie

  • 72. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 23

    Dankie Lilly, maar ek praat mos net die waarheid 😆

  • 73. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 23

    Salome

    Jy is so ‘n darling hoor. Nou onthou ek dit baie goed. Jy is ‘n engelkie

  • 74. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 9 : 25

    Annie
    Al pruttel ouma so baie oor ons so met die mans flirt, dink ek is Zoekoe een van die min mans hier rond vir wie ons ALMAL lief is. (getroud of te not) en ouma kan nie baie praat van ons nie want sy koester hom gereeld aan haar bors.

  • 75. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 9 : 25

    Zoekie

    Jys ok oulik hoor al se ek dit nie weet jy dit mos

  • 76. Wipneus!  |  Mei 9, 2008 om 9 : 26

    Hello Almal,
    Die koue maak ouma se lyf vanoggend styf….

    Zoekoe weereens dankie vir die foto’s, Ouma gaan jou onthou in die papiertjie( tistimint) wat ek agterlos.

    Ouma sien hier is ‘n nuwe gesiggie … welkom Annie

    Salomè ek sien jy het al by my en Marie Antoinette kom wyn drink?
    Jy is vroeg uit die vere?

    Ag die liefde wat ‘n mooie ding…hy smokkel met jou kop😆

  • 77. Annie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 30

    Okay lilly, maar jy weet meeste van die goed.

    1. 23 Oktober, dan word ek 23
    2. Ek sit as ek piepie
    3. Ek het nie kinders nie
    4. Op die oomblik drink ek koffie
    5. Ek het geen bang hare nie
    6. As ek vir iemand se hy moet ophou en hy hou aan
    7. Sal eerder nie se nie, want dit gaan vieslik wees.
    8. korterig van platinum en vat nie kak nie
    9. BLOU BULLE
    10. So 3 meter, want dan is ek by die toilet

  • 78. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 34

    Aag dankie Salomè 😳 bloos ekke nou !!!

    Hallo Ouma !!! moerse plesier, en dankie vir daai pampiertjie ding 😉

  • 79. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 37

    Annie, ek is impressed oor jou antwoord op vraag nommer 9 😀 😀

  • 80. oct1985  |  Mei 9, 2008 om 9 : 41

    Dankie Zoekoe, hulle bly maar die beste

  • 81. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 9 : 46

    😆 Annie, ek sien jou naam het verander 😆

  • 82. Salomè  |  Mei 9, 2008 om 9 : 46

    Ouma Wip
    Hoe kan jy nie vroeg uit die vere wees met 3 (nee ek dink ek moet sê 4) seuns in die huis. Die goed sal nooit klaar kry as jy nie heeltyd agter hulle staan nie. Babie nou natuurlik uitgesluit. Ma geniet dit maat net om hom baie te liefie en kielie terwyl ons aantrek.

    Ek het vroeg vroeg al vir die klomp gesê ek het baaaaie werk vandag en hulle moet my weg jaag as ek te veel hier is. Maar nee, hulle sal my net al verder in die verderf in sleep en aanhou om met my te gesels.

    Ek gaan nou tee maak want ouma se wyn so op my nugtermaag akkodeer nie nou meer so lekker nie. Ouma wil jy ok hê? En dan is dit nou eers cheers. RERIG

  • 83. neykie  |  Mei 9, 2008 om 9 : 59

    Wa op aarde is Adrie vandag?

  • 84. Annie  |  Mei 9, 2008 om 10 : 00

    Ja, dit was ‘n fout Zoekoe, ek nog besig om die hele ding gewoond te raak.

  • 85. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 09

    Baie goeie vraag neykie, ek wonner waar is meeste van ons regular maaikies vandag !!!

  • 86. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 10 : 11

    Ek net gou besig chat nou weer

  • 87. Wipneus!  |  Mei 9, 2008 om 10 : 16

    Mooi bly almal en lekker naweek!! (Ek moet nou gaan groom vir troue)

  • 88. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 18

    So Annie, wat kan jy my nog vertel ?

  • 89. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 20

    Ouma? gaan jy dan weer trou? baie geluk !!! 😆 en geniet dit !

  • 90. Annie  |  Mei 9, 2008 om 10 : 21

    Wat wil jy weet Zoekoe?

  • 91. neykie  |  Mei 9, 2008 om 10 : 22

    Wipneus lekker naweek vir jou ook…

  • 92. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 26

    Nee o gats, ek weet nie, net wat jy wil vertel Annie 😛

  • 93. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 28

    Annie, jy kan daar bo aan die screen gaan kyk by “wie is ek en wie is jy” daar sal jy ander mense se antwoorde op daai klomp vrae kan lees !

  • 94. Annie  |  Mei 9, 2008 om 10 : 30

    O okay, dis iets wat ek nie geweet het nie. Dankie Zoekoe.

  • 95. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 42

    En nou? waars amal ? dis so stil hier !! 😎

  • 96. ADRIANA  |  Mei 9, 2008 om 10 : 46

    Hallo Almal.

    A3 beplan n moord. As ek Maandag stil is, weet ek is agter tralies.

    Chat heelwat later weer.

  • 97. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 10 : 48

    😯 moord? hoekom en wie?

  • 98. Annie  |  Mei 9, 2008 om 11 : 02

    Julle moet onthou, Sondag is Moedersdag, bederf jou liewe ma en wys haar hoe lief jy vir haar is.

  • 99. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 11 : 04

    Annie

    As my moeder nie so ver was nie sou ek

  • 100. Annie  |  Mei 9, 2008 om 11 : 08

    Ag dan moet jy haar maar net e-mail lilly

  • 101. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 11 : 13

    Finally

    Ek gaan net gou bank toe en as ek trug kom is ek met jul sonder enige interuptions 😉

  • 102. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 11 : 14

    Annie

    jyt altyd oulike mails. Wil jy nie vir my ‘n oulike een forward wat ek vir haar kan stuur nie. Asb asb asb asb

  • 103. Annie  |  Mei 9, 2008 om 11 : 24

    Ja ek sal lilly

  • 104. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 11 : 49

    Eks trug

    Dankie Annie

  • 105. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 12 : 06

    Welkom terug Lilly !

  • 106. Wipneus!  |  Mei 9, 2008 om 12 : 15

    Hi weer almal ek hardloop vandag soos ‘n mal ding….

    Adrie het jy toe daardie goed duidelik genoeg gemaak, dat sy verstaan, of kyk sy jou nogsteeds vraend aan? 😆 😯

    Dankie vir die tee Salomè 🙂
    Stadig met die Ford Zoekie, ouma watch jou!! 😉

    Lekker naweek almal!!!

    My naweek begin nou hie haaaa !!!!

  • 107. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 12 : 22

    hoenou ? wat het ek nou weer gesondig? ❓

  • 108. neykie  |  Mei 9, 2008 om 12 : 42

    adrie kom net veilig terug van jou beplande moord asseblief ek sal jou baie mis

    Lekker naweek

  • 109. Annie  |  Mei 9, 2008 om 12 : 42

    Ek gaan tata se, geniet die naweek en moenie te veel drink nie.

  • 110. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 12 : 46

    Hey zoekoe en hoe is jou dag so ver

  • 111. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 1 : 02

    Baai Annie… te veel drink? nee wat daarvoor het ek nie genoeg geld nie 😆

    My dag is OK wens net hy wil nou klaar kom …. ! 😛

  • 112. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 1 : 09

    Net oorlat Adrie nie hier is nie nou vrek die plek heelelmal?

  • 113. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 2 : 02

    en niks . . . . . . 😦

  • 114. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 03

    Zoeks, Jy nog hier?

  • 115. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 04

    Ek het net gou by ‘n internet kafee ingehol om te groet. My sel kan nie al die comment lees nie.

  • 116. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 09

    Ai tog! Ek kom loer in dan hol julle almal weg!

  • 117. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 12

    Ek gaan net gou my bank goeters doen, nou weer trug.

  • 118. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 19

    Trug! En ek sien hier is nog niemand nie…………..

  • 119. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 23

    (((((((((( HALLO!!!!!!!!)))))))))

  • 120. SAMANTHA Q  |  Mei 9, 2008 om 2 : 24

    OK…………. dan sê ek ma koebaai!

  • 121. Zoekoe  |  Mei 9, 2008 om 2 : 39

    Hallo Sam !!

  • 122. *lilly*  |  Mei 9, 2008 om 3 : 23

    Hi sam goed om jou vandag te sien

    Wat maak jul klomp nog hier?

  • 123. Nico  |  Mei 9, 2008 om 11 : 00

    Hallo julle. Is iemand nog wakker?

  • 124. Nico  |  Mei 9, 2008 om 11 : 07

    Lyk my nie iemand is nog wakker nie.

  • 125. Nico  |  Mei 9, 2008 om 11 : 20

    Ek gaan maar alleen iets skryf. Ek kuier by my een broer in Pietersburg. Ons gaan more kyk of ons ‘n rooibok of blesbok geskiet kan kry. Hopelik. Die wat nog nie gejag het nie sal nie verstaan wat dit behels nie. Jy moet jou “skills” teen die bok s’n kompeteer. Die bok het al die voordele aan sy kant. Die jag vind plaas in sy omgewing, hy kan goed ruik, goed sien, goed hoor en hy is baie vinniger as die mens.Die bok het dus ‘n groot kans om weg te kan kom. Ons gee hom ‘n groot kans.

    Die drie k…..s wat Woensdag my broer en sy vriende aangeval het, het hulle geen kans gegee nie. Hulle was net skielik daar en het met vuurwapens gekom. Nadat hulle my broer geskiet het, het hulle hom nog met die krieketkolf teen die kop ook geslaan. Hulle het die jong ouens se fone en beursies en ook rekenaar gevat. Maar een van die eerste dinge wat hulle wou hê is die drie se vroue of meisies want hulle wou hulle verkrag. Hulle kom met soveel agressie en wapens dat die arme slagoffers amper geen kans het nie.

    Wie gee iemand die reg om sommer ander aan te val, hulle te skiet, hulle goed te vat. Ek weet ek mag nie haat nie, maar dit bring my baie naby daaraan.

    Ek is nog regverdig teenoor die bok en gee hom kans om weg te kom. Jy lafaard wat agter jou vuurwapen skuil het my broer en sy vriende geen kans gegee nie. Ek hoop jy verstik in jou eie braaksel!!!!!

  • 126. Wipneus!  |  Mei 10, 2008 om 10 : 07

    Hi Nico,

    Baie slegte nuus wat ek nou hier lees. Dis regtig goed soos die wat my mismoedig maak…. Daaoor dan ook my inskrywing oor Ford Knox. Mens probeer positief bly, maar as daar soveel haat en geweld rondloop maak dit ou baie negatief.

    Hoe gaan dit nou met jou broer en sy vriende?

  • 127. Adrie  |  Mei 10, 2008 om 12 : 40

    Nico

    Dit is sleg.

    Hulle het geen REG om op mense te jag nie. Niks.

  • 128. Adrie  |  Mei 10, 2008 om 12 : 42

    Welkom Annie

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

