The Story of the Trapp Family Singers

April 15, 2008 at 6 : 48 268 Kommentaar

Dit was die boek wat geskryf was deur Maria Augusta von Trapp.  Die boek waarvan die Duitse films, Die Trapp-Familie (1956) en die Die Trapp-Familie in Amerika (1958) gemaak is.  Maria het die boek se filmregte aan die Duitse film maatskappy verkoop, wat dit op hulle beurt weer aan Hollywood verkoop het.  Natuurlik het die fliek van die werklikheid verskil en die verskille is nie altyd gunstig nie.  Wat die familie veral ontstel het, was hoe Georgg von Trapp se karakter verdraai is.  Hy was nooit ‘n verbitterde, ongenaakbare man nie, maar iemand wat warm en mensliewend was.  Kom ek vertel julle die storie agter die storie.

Georg von Trapp (1880 – 1947) was met Agathe Whithead getroud en saam het hulle 7 kinders gehad.  Die kinders was Rupert (1911 – 1992), Agathe (1913-), Maria (1914), Werner (1915 -), Hedwig (1917- 1972), Johanna (1919 – 1994) en Martina (1921 – 1952).  Agathe is in 1922 oorlede aan Skarlakenkoors en haar dood het die familie diep geraak.  In so ‘n mate dat hulle hulle huis in Pola Kroasië verkoop het en na Salzburg toe getrek het.  Nooit was musiek in die huis verbied gewees nie.  Georg het as ‘n held uit die vloot getree en die titel van Ritter (ridder) gekry.

Maria Augusta Kutschera is in 1905 in Weenen gebore.  Sy was deur ‘n oom groot gemaak as ‘n ateis.  Die oom het haar ook mishandel.  Maria het haarself as onderwyseres bekwaam en het toevallig eendag in ‘n Palm Sondag Mis (Sondag voor Goeie Vrydag) beland.  Haar oom het haar geleer dat die Bybel net vol legendes is, maar hier het sy die Woord van God ervaar.  In so ‘n mate dat sy haarself aan die einde van haar studie by die Benedictine Klooster van Nonnberg ingeskryf het.  Hier het sy gesukkel om by die dissipline aan te pas en haar gesondheid het ook onder die nuwe omgewing gely.  In 1926 het Georg ‘n tutor vir sy dogter Maria gesoek wat besig was om van Skarlaken koors te herstel.

 Maria sou vir 10 maande by die Von Trapps gebly het.  Georg het verlief geraak en Maria gevra om ‘n tweede ma vir sy kinders te wees.  Maria was verlief op die kinders en het later op Georg verlief geraak.  Maria was iemand met ‘n vuil humeur, vinnig ontplof en vinnig goed geraak.  Tog was sy ook ‘n liefdevolle en beskermende moeder.  Voor die uitbreek van die oorlog het Maria geboorte geskenk aan Rosmarie (1928) en Eleanore (1931).  In 1930 het die familie verarm in die depressie.  Teen Georg se sin moes hulle begin sing, as die Von Trapp Familie Sangers.  Hulle dirigent was ‘n priester, Vader Franz Wasner.  

 Soos in die fliek het hulle die Salzburg Musiek fees gewen.  Georg was vir diens opgeroep, maar die diep gelowige familie kon nie Hitler se propaganda ondersteun nie.  In 1936 is hulle na Italië en van daar na Amerika onder voorwendsel om daar op te tree.  Johannes was in 1939 in Amerika gebore.  Die Von Trapp Familie Sangers het tot in 1956 opgetree, op Maria se aandrang.  Met mense wat nie familie was nie, aangesien heelwat van die familie betrokke was by die Von Trapp Family Lodge.  

Maria is in 1987 dood. 

Bron:  www.archives.gov/publications/orikigye/2005/winter/von-trapps.html

Blogvraag:  Baie maklik – In die fliek, watter kind se naam vergeet Maria as sy bid?

Blog antwoord:  Bob Geldof

 

 

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Blogprojek My oom se motor is ‘n ou masjien

268 Kommentaar Add your own

  • 1. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 24

    Sjuut julle Zoekoe se oortjies pyn
    hoooe saaaag gly ons boootjie en wiiiieg heeeen en weeeer.

  • 2. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 25

    Saloom dis mos nou ordintlike musiek!! Ons moet net so bietjie meer dromme insit dan kan ons dit ‘n groot treffer maak oorsee!!

  • 3. Zoekoe  |  April 15, 2008 om 2 : 25

    Dankie Wipneus, maar dalk sal ‘n 9mm pistool beter werk ! ! ! 😡

  • 4. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 26

    Lillly baie dankie, jy het my dag gemaak, jy het so suiwer stemmetjie, pasop Julie Andrews hier kom die nuwe generasie!!

  • 5. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 27

    Dankie *lilly* dit was pragtig!!

  • 6. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 27

    Eendag toe ek nog jonk was
    Toe sit ek in die kantien
    Ek drink toe daar ‘n dop of tien
    En dit om kwaad te dien
    Een van my maters die vra vir my
    om saam na die huis te gaan
    Want die pad loop langs die kerkhof
    En dit is ‘n nuwe maan

    Die een ou spook was vet
    En die ander ou spook was maer
    Hulle sit daar in die donker maan
    Die hele klomp by mekaar.
    Die een klomp skree Ho Ho
    Die ander klomp skree Hie Hie
    Hulle sit daar in die donker maan
    Die hele klomp deurmekaar.

  • 7. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 29

    Maar Ouma, ek verstaan nou nie so mooi nie. Jy het so paar comments terug gesê nie so baie doef doef nie en nou praat jy alweer uit ‘n ander mond uit. Hoe verstaan ek dan nou?

  • 8. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 29

    Zoekie kom lê hier teen ouma se bors 😀 slaap my kindjie slaap sag …..tra la la laaaa la la laaaa eers die armpies om my nekkie en dan……..la la laaa la laaaa

  • 9. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 30

    Salome bedaar my kind alles in die lewe kom met bietjie balans nie doef doef soos in harde doef doef nie net so paar tikkies met die stokkie op die drom

  • 10. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 30

    Salome

    Ouma is al lankal kinds

  • 11. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 31

    Ooooh nou sien ek waarvan ouma hou . .
    dan loop ons so onder deur die maaaaaan, dan loop ons so onder deur die maaaaan, dan loop ons so onder deur die maaaaaan. Ek en my Suikerbossie saaaaaam.

  • 12. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 32

    Adrie hier is ‘n treffer!!! Laat dinge begin ons het ‘n naam en ‘n hit watter aand is reg vir oefening met julle, Onthou net Ouma kruip bietjie vroegerig in…

  • 13. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 33

    dankie dankie (en ek maak ‘n fraaie buig)

  • 14. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 34

    Ja ja die maan, die maan o ‘n wonder soete ding……. Saloompie nou het jy punte gescore in Ouma se verslete boekie.

  • 15. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 34

    Ouma

    Onthou net, as ons nie by die Eiland oefen nie, gaan Ma ons ore trek.

  • 16. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 37

    [Danny]
    Summer lovin’ had me a blast

    [Sandy]
    Summer lovin’ happened so fast

    [Danny]
    I met a girl crazy for me

    [Sandy]
    Met a boy cute as can be

    [Both]
    Summer days driftin’ away, to uh-oh those summer nights

    [Everyone]
    Uh Well-a well-a well-a huh

    [Thunderbirds]
    Tell me more, tell me more

    [Doody]
    Did you get very far?

    [Pink Ladies]
    Tell me more, tell me more

    [Marty]
    Like does he have a car?

    [Everyone]
    Uh-huh uh-huh uh-huh uh-huh

    [Danny]
    She swam by me, she got a cramp

    [Sandy]
    He ran by me, got my suit damp

    [Danny]
    I saved her life, she nearly drowned

    [Sandy]
    He showed off, splashing around

    [Both]
    Summer sun, something’s begun, but uh-oh those summer nights

    [Everyone]
    Uh well-a well-a well-a huh

    [Pink Ladies]
    Tell me more, tell me more

    [Frenchy]
    Was it love at first sight?

    [Thunderbirds]
    Tell me more, tell me more

    [Kenickie]
    Did she put up a fight?

    [Everyone]
    Uh-huh-uh-huh-uh-huh-uh-huh

    [Danny]
    Took her bowling in the arcade

    [Sandy]
    We went strolling, drank lemonade

    [Danny]
    We made out under the dock

    [Sandy]
    We stayed out ’till ten o’clock

    [Both]
    Summer fling, don’t mean a thing, but uh-oh those summer nights

    [Everyone]
    Uh well-a well-a well-a huh

    [Thunderbirds]
    Tell me more, tell me more

    [Putzie]
    But you don’t gotta brag

    [Pink Ladies]
    Tell me more, tell me more

    [Rizzo]
    Cos he sounds like a drag

    [Everyone]
    shoo-bop bop, shoo-bop bop, shoo-bop bop,shoo-bop bop, shoo-bop bop, shoo-bop bop, shoo-bop bop, YEH

    [Sandy]
    He got friendly, holding my hand

    [Danny]
    While she got friendly down in the sand

    [Sandy]
    He was sweet, just turned eighteen

    [Danny]
    Well she was good you know what I mean

    [Everyone]
    Woah!

    [Both]
    Summer heat, boy and girl meet, but uh-oh those summer nights

    [Everyone]
    woo, woo, woo

    [Pink Ladies]
    Tell me more, tell me more

    [ Jan]
    How much dough did he spend?

    [Thunderbirds]
    Tell me more, tell me more

    [Sonny]
    Could she get me a friend?

    [Sandy]
    It turned colder – that’s where it ends

    [Danny]
    So I told her we’d still be friends

    [Sandy]
    Then we made our true love vow

    [Danny]
    Wonder what she’s doing now

    [Both]
    Summer dreams ripped at the seams,
    bu-ut oh, those su-ummer nights….

    [Everyone]
    Tell me more, tell me more!

  • 17. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 37

    Eiland, dit klink vir Ouma so gruwelik, ek sien meisies ronddans in klein rompies dit wikkel die boudies en tt’s, oe nee my kind dis regtig nie ‘n plek waar jy Ouma heen wil neem nie!! (vee ek die sweetjies van my voorkop af) tsk die kinders se waardes het almal in die asblik beland. Ouma dink ons moet na Tant Malie se winkeltjie gaan, hulle het koeksister en melkterte soos jy nog nooit geproe het nie, met regte moerkoffie!

  • 18. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 40

    Ek stem vir die melktert!!!!

  • 19. Zoekoe  |  April 15, 2008 om 2 : 41

    Ouma moet net as my ore hard toedruk hoor . . .

  • 20. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 41

    Ja ja Lilly.tjie my hartjie hier kom jy nou meer na Ouma se tyd toe, het julle al daai mooi pragtige seun se boudjies gesien, iets soos Johnie Tra-volita veral toe hy koors gekry het in die aand….Night fever en aan die lewe probeer bly het op ‘n Saterdag aand ag waar is die dae…… en ou Sandy was darem so skrander mooi opgevoede dametjie daar in die ghries plek, dis hoekom ek altyd sê Sammie moenie sleg voel oor die ghries aan haar hande nie, ek weet sommer enige iets wat met ghries te doen het, is edel

  • 21. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 42

    Ek gaan wragtag nou eers koffie maak want hierdie blog bly my back-chat. WIE WIL Hê!!!

  • 22. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 43

    Toemaar Zoekoe Ouma druk en druk die oortjies nou al met ‘n kussing toe! Hierdie stemme is hoë kwaliteit, ek het al 6 glase weggegooi, hulle sing dat die glase breek!!

  • 23. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 44

    Salome

    Hang af. Is dit kaal koffie of kry ons ook koekies?

  • 24. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 44

    Ek soek koffie maar laat die moer tog maar goed trek hartjie, het jy ietsie gebak?

  • 25. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 45

    Listen to the ground:
    there is movement all around.
    There is something goin’ down
    and I can feel it.

    On the waves of the air,
    there is dancin’ out there.
    If it’s somethin’ we can share,
    we can steal it.

    And that sweet city woman,
    She moves through the light,
    Controlling my mind and my soul.
    When you reach out for me
    Yeah, and the feelin’ is bright,

    Then I get night fever, night fever.
    We know how to do it.
    Gimme that night fever, night fever.
    We know how to show it.

    Here I am,
    Prayin’ for this moment to last,
    Livin’ on the music so fine,
    Borne on the wind,
    Makin’ it mine.

    Night fever, night fever.
    We know how to do it.
    Gimme that night fever, night fever.
    We know how to show it.

    In the heat of our love,
    Don’t need no help for us to make it.
    Gimme just enough to take us to the mornin’.
    I got fire in my mind.
    I got higher in my walkin’.
    And I’m glowin’ in the dark;
    I give you warnin’.

    And that sweet city woman,
    She moves through the light,
    Controlling my mind and my soul.
    When you reach out for me
    Yeah, and the feelin’ is bright,

    Then I get night fever, night fever.
    We know how to do it.
    Gimme that night fever, night fever.
    We know how to show it.

    Here I am,
    Prayin’ for this moment to last,
    Livin’ on the music so fine,
    Borne on the wind,
    Makin’ it mine.

    Night fever, night fever.
    We know how to do it.
    Gimme that night fever, night fever.
    We know how to show it.

  • 26. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 46

    Oe sak hier nou ‘n lekker reëntjie uit, die boere gaan so bly wees, die aarde is so droog! Oupa sal nou die ploeg kan inspan

  • 27. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 46

    Night fever night fever neurie ouma saam Lilly

  • 28. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 46

    Well, you can tell by the way I use my walk,
    I’m a woman’s man: no time to talk.
    Music loud and women warm.
    I’ve been kicked around since I was born.
    And now it’s all right – it’s O.K. –
    And you may look the other way.
    We can try to understand the New York Times’ effect on man.
    Whether you’re a brother or whether you’re a mother,
    You’re stayin alive, stayin’ alive.
    Feel the city breakin’ and ev’rybody shakin’
    and we’re stayin’ alive, stayin’ alive.
    Ah, ha, ha, ha, Stayin’ Alive.
    Well now, I get low and I get high
    And if I can’t get either I really try.
    Got the wings of heaven on my shoes
    I’m a dancin’ man and I just can’t lose.
    You know it’s all right, it’s O.K.
    I’ll live to see another day.
    We can try to understand the New York Times’ effect on man.
    Whether you’re a brother or whether you’re a mother,
    You’re stayin alive, stayin’ alive.
    Feel the city breakin’ and ev’rybody shakin’
    and we’re stayin’ alive, stayin’ alive.
    Ah, ha, ha, ha, Stayin’ Alive.
    Life goin’ nowhere. Somebody help me.
    Somebody help, me, yeah.
    Life goin’ nowhere. Somebody help, me, yeah.
    Stayin’ Alive — (to beginning and fade… Well, you can tell…. )

  • 29. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 47

    Adrie kry ons nou net kaal koffie, het die kind nie geleer van gasvryheid nie???

  • 30. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 48

    Stayin Alive………..ag genade vee ouma die sweet af as daai man se lyf so voor ouma se oë verby flits!

  • 31. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 49

    Wipneus

    Ek is seker Salome weet van beter as dit. Haar hande is darem nie rond nie.

  • 32. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 50

    Hulle het gisteraand op die erde skotteltjie vir ouma daardie ou flieks gespeel, ek het hulle gebel en gevra, special request! Ek het so lekker gedroom…… Oupa het laaaankal geslaap toe kyk Ouma nog na die erde skotteltjie

  • 33. Nella  |  April 15, 2008 om 2 : 50

    Hey

    Wie noem julle oud – my hell ek sal aan ‘n kompleks begin ly. Dis nie te se omdat ek musicals like ek is oud nie ne???

    Moet net nie vra om te sing nie – ek sal saamsing maar nie alleen nie.
    Daar was nog so oulike movie met Dick van Dyke in met ‘n vlieende treintjie – dink dit was Cheeky Cheeky Bang Bang. Wip kan jy dit onthou???
    Ek slag die een af wat weer se ek is oud 👿

  • 34. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 50

    Ouma (Baie geskokte toon).

    Sies!!!!
    😳

  • 35. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 51

    Ouma loer nou nuuskierig deur se kant toe, die Salomè draai darem nou lank met ‘n dingetjie vir die keel ek voel al soos ‘n kameel in die Sahara!

  • 36. Zoekoe  |  April 15, 2008 om 2 : 51

    😡 😯 🙄 😥

  • 37. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 51

    bill medley: Now I’ve had the time of my life
    No I never felt like this before
    Yes I swear it’s the truth
    and I owe it all to you

    jennifer warnes: ‘Cause I’ve had the time of my life
    and I owe it all to you

    bill medley: I’ve been waiting for so long
    Now I’ve finally found someone
    To stand by me

    jennifer warnes: We saw the writing on the wall
    As we felt this magical fantasy

    Both: Now with passion in our eyes
    There’s no way we could disguise it secretly
    So we take each other’s hand
    ‘Cause we seem to understand the urgency

    bill medley: just remember

    jennifer warnes: You’re the one thing

    bill medley: I can’t get enough of

    jennifer warnes: So I’ll tell you something

    Both:This could be love because

    (CHORUS)
    Both: I’ve had the time of my life
    No I never felt this way before
    Yes I swear it’s the truth
    And I owe it all to you

    jennifer warnes: With my body and soul
    I want you more than you’ll ever know

    bill medley: So we’ll just let it go
    Don’t be afraid to lose control

    jennifer warnes: Yes I know whats on your mind
    When you say:
    “Stay with me tonight.”

    bill medley: Just remember
    You’re the one thing

    jennifer warnes: I can’t get enough of

    bill medley: So I’ll tell you something

    Both: This could be love because

    (CHORUS)
    Both: ‘Cause I had the time of my life
    No I’ve never felt this way before
    Yes I swear it’s the truth
    And I owe it all to you
    ‘Cause I’ve had the time of my life
    And I’ve searched through every open door
    Till I found the truth
    and I owe it all to you

    *Instrumental*

    bill medley: Now I’ve had the time of my life
    No I never felt this way before

    (jennifer warnes: Never Felt this way)

    bill medley: Yes I swear it’s the truth
    and I owe it all to you

    Both: “cause I’ve had the time of my life
    No I’ve never felt this way before
    Yes I swear it’s the truth
    And I owe it all to you

    Both: ‘Cause I had the time of my life
    And I’ve searched through every open door
    Till I’ve found the truth
    and I owe it all to you

  • 38. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 53

    Adrie
    Daar is nog van Saterdag se tjoklit koek oor en nee dit is nie vrot nie want dit is in die yskas.

    Wipneus
    Ek kan net bogenoemde koek offer. ‘n Ma van 3 het nie altyd tyd vir sulke goed soos bak nie. Maak eindlik net Vrydae tyd daarvoor.

  • 39. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 55

    Nella ja ek onthou wat ‘n pragtige stuk, deel dit met die jong klomp, soos ek dit sien, moet ons hulle maar leer van ware musiek

  • 40. Salomè  |  April 15, 2008 om 2 : 55

    Adriana
    Dink jy WordPress sal ophou vir my grom as ek vir hulle koek gee?

    Ouma
    Jy sal vir die moerkoffietjies moet wag tot Liefie kom. Ek het dit nou gemaak en so oor ‘n halfuur wanneer hy hier instap, sal ek vir julle skink.

  • 41. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 55

    Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!! Nella is oud!!

  • 42. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 56

    Salome

    Gee, ek is nie kieskeurig nie.

  • 43. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 57

    Wat gaan nou aan in hierdie kamer, vir wie het julle geskrik?

    Salomè, gaste mag nie wag nie, gooi dan maar vir ouma bietjie rooibos in, swart asb met ‘n suurlemoen skyfie, jy kan maar solank ‘n stukkie koek aangee, watse koek is dit? Het jy self gebak hartjie

  • 44. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 2 : 58

    Pat ek Zoekoe se kop hier op my bors! Die arme kind is skoon wit geskrik van al hierdie lawaai!!!

  • 45. *lilly*  |  April 15, 2008 om 2 : 58

    Chitty Chitty Bang Bang is a 1968 feature film with a script by Roald Dahl and Ken Hughes, and songs by the Sherman Brothers, based on Ian Fleming’s book Chitty Chitty Bang Bang: The Magical Car. It starred Dick Van Dyke as Caractacus Potts and Sally Ann Howes as Truly Scrumptious. The film was directed by Ken Hughes and produced by Albert R. Broccoli, best known as co-producer of the James Bond series of films, also based on Fleming’s novels. Irwin Kostal supervised and conducted the music, and the musical numbers were staged by Marc Breaux and Dee Dee Wood. It was photographed in Super Panavision 70 by Christopher Challis.

    The film went significantly over budget, but was a box office hit. Although it received favorable reviews in the UK, Europe, and the East Coast of the United States, Hollywood was unkind in its reviews. The film’s producers had culled the behind-the-scenes talent from the biggest Hollywood musicals from the 60s as well as its own team who had worked on the hit James Bond films. The movie has become a children’s classic.

  • 46. Adrie  |  April 15, 2008 om 2 : 59

    Geskrik? Ons? Neva!!!!!

    Ouma is wragtig al kinds.

    Outehuis, hier kom ons.

  • 47. Nella  |  April 15, 2008 om 3 : 01

    A3

    Ek gaan nou in plain Afrikaans vir jou se…………….. Fok off – dan is helfte van die blog oud – en jy like ons so jy like ou mense!!!!!!!! ons laat jou all fuzzy inside voel – jy kan nie help om jou oor ons te ontferm nie

  • 48. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 01

    Sing Lilly sing!!

    Adrie nou wil jy Ouma sommer in ‘n ouetehuis gaan stop, skaam jou kind! Wie moet na Zoekoe kyk?

  • 49. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 02

    Maar ouma waar is jou se bril. Ek het mos gesê dis tjoklit koek, en ja ek het self gebak.

    Adrie
    2 snye koek vir jou. moenie dink ek gaan ‘n gewoonte daarvan maak nie. Was sussie darem bly oor die doggy-bag of het sy dit nou weer nie te sien gekry nie.

    Zoekoe
    kom, kom, lig nou maar daai koppie en kry vir jou koek!! Ga, mens is ok nie so chicken nie.

  • 50. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 02

    Jeremy:
    What a funny noise it’s making!

    Caractacus:
    It’s talking to us–all engines talk!

    Jemima:
    What’s it saying?
    It’s saying Chitty chitty, chitty chitty, chitty chitty, chitty chitty,
    chitty chitty,
    (Bang – Bang)
    Bang Bang!
    chitty chitty
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang.
    Chitty Chitty Bang Bang.
    Chitty Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Oh you pretty Chitty Bang Bang,
    Chitty Chitty Bang Bang
    We love you.
    And, in
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    What we’ll do.
    Near, far, in our motor car Oh what a happy time we’ll spend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend.
    Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    Oh you pretty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    We love you.
    And, in
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    What we’ll do.
    Near, far, in our motor car
    Oh what a happy time we’ll spend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend.
    Your sleek as a thoroughbred.
    Your seats are a feather bed.
    You’ll turn everybody’s head today.
    We’ll glide on our motor trip
    With pride in our ownership
    The envy of all we survey.
    Oh Chitty You Chitty
    Pretty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    We love you.
    And Chitty, in Chitty
    Pretty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang what we’ll do.
    Near Chitty, far Chitty, in our motor car Oh what a happy time we’ll spend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend.
    Bang Bang Chitty Chitty Bang Bang
    Our fine four fendered friend…..(hold)
    Chitty Chitty Bang Bang
    Chitty Chitty Bang Bang
    Fine four fendered Chitty Chitty friend.

  • 51. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 03

    Sê haar Nella, my suster in verdrukking, so kan dit nie aangaan nie, maar wag die wiel draai, Ouma Stefaansie het altyd gesê almal word oud, elke hond kry sy dag.

  • 52. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 04

    die fokken wordpress wil nie he ek moet nie. A3 skop die ding se gat of ek gaan

  • 53. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 05

    Nella

    Sies vir jou, ek is broos hoor.

    En as jy weet hoeveel hemel eposse ek delete, sal jy verstaan dat ek alles in die stryd moet werp om hemel toe te gaan. Selfs my oor ‘n spul oumense ontferm. Dit is nou maar wors.

  • 54. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 05

    Ouma, jy ga vir Zoekoe ‘n moffie maak. Los die kjind dat hy die lewe face. Dis alles deel van groot word.

  • 55. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 06

    Salomè mmm weet jy ek het ‘n pragtige kleinseun, is jy getroud, weet jy nie dalk van iemand wat nog so lekker kan koekbak nie?

    Adrie ek stuur vir jou ‘n foto van Ouma se ou Gertjie wat ‘n pragtige jong boerseun, Ouma soek nou net vir hom ‘n vrou wat fluks kan bak en kook. Sal jy dit nie asb op jou blog adverteer nie…..vandag se jong dames kan nie eers ‘n eier gaar maak nie.

  • 56. Nella  |  April 15, 2008 om 3 : 06

    Wip
    Ja en brakke kry ‘n naweek!!!!!!!!!!😛
    Moenie vir my se julle almal is te OUD om Annie te onthou nie???

  • 57. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 07

    *lilly* en Nella
    wil julle nie ok liewer ‘n ou stukkie koek hê nie. Dit help vir die stress.

    Ouma
    hies jou teetjies

    maar julle weet wat, dis eindlik Multi se werk om vir die drinkgoed te sorg. Het sy nou weer ‘n veeleisende onderwerp vandag dat sy ons so dors hier los.

  • 58. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 08

    Pat Ouma nou weer vir Zoekoe, jy gaan vêr moet soek om so pragtige, edel boerseun te kry Salomè, jy moet sy vuurwa sien, nee hy is ‘n volbloed hings

  • 59. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 08

    nee annie was ‘n dierbare movie

  • 60. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 10

    This is livin’, this is style, this is elegance by the mile
    Oh the posh posh traveling life, the traveling life for me
    First cabin and captain’s table regal company
    Whenever I’m bored I travel abroad but ever so properly
    Port out, starboard home, posh with a capital P-O-S-H, posh
    The hands that hold the scepters, every head that holds a crown
    They’ll always give their all for me they’ll never let me down
    I’m on my way to far away tah tah and toodle-oo
    And fare thee well, and Bon Voyage arrivederci too
    O the posh posh traveling life, the traveling life for me
    First cabin and captain’s table regal company
    Pardon the dust of the upper crust–fetch us a cup of tea
    Port out, starboard home, posh with a capital P-O-S-H, posh
    In every foreign strand I land the royal trumpets toot me
    The royal welcome mat is out
    They 21 gun salute me
    But monarchies are constantly commanding me to call
    Last month I miffed (missed) the (a) Mufti but you can’t oblige them all
    Oh the posh posh traveling life, the traveling life for me
    Oh rumpetly tumpety didy didy dee dee dee dee dee
    Oh the posh posh traveling life, the traveling life for me
    First cabin and captain’s table regal company
    When I’m at the helm the world’s my realm and I do it stylishly
    Port out, starboard home, posh with a capital P-O-S-H
    P-O-S-H, P-O-S-H…
    Posh

  • 61. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 10

    Ouma
    Gelukkig/ongelukkig al 17 jaar getroud (met ‘n laatlam van 11 maande) maar ek sal help soek na ‘n geskikte maat vir jou kleinkind.

    Nella
    as ek ouma so luister wonder ek of sy nie dalk daaaai jare die rol van Annie vertolk het nie.

  • 62. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 10

    Erenstig gou vir ‘n oomblik.

    Salome

    Ja, sy het die doggy bag te sien gekry. Weet jy hoe sy kan kak en kerm? Ek sou nooit die einde andersins gehoor het nie. Jy is haar favourite mens vir die week.

    Almal

    Onthou julle hoe ek en Sam verlede jaar Kersliedere gesing het? (DIT IS TE VROEG OM NOU TE BEGIN!!!👿 ) Ons het geroer, daar was baie liedjies in ‘n kort tyd. Iemand wou saam sing, maar kon nie vinnig genoeg tik om by te bly nie. Sy het nie geweet ons kry die woorde op google en paste dit op die blog nie.

  • 63. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 10

    Nella, ja hoe oulik was die Annie darem nie, daar is nou vir jou ‘n stuk so na my hart suster, die arme weeskind, Strouse het homself oortref met daardie musiek!

  • 64. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 12

    Wip

    Ek is een van die moderne vroue wat wragtig nie eers ‘n eier kan gaar maak nie.

  • 65. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 13

    Ek hoor nie mooi nie Adrie praat bietjie harder.

    Silent night, holy night
    All is calm, all is bright
    Round yon Virgin Mother and Child
    Holy Infant so tender and mild
    Sleep in heavenly peace
    Sleep in heavenly peace

    Kind dit voel vir Ouma of dit gister kersfees was, vlieg die tyd so vinnig verby

    wat brom jy nou van ernstig Elsie, het hulle alweer ‘n kar gesteel

  • 66. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 14

    OUMA

    EK GAAN NOU DADELIK DIE OUTEHUIS BEL AS OUMA OUMA NIE NOU DADELIK GEDRA NIE.

    MAAR MY VY!!!

  • 67. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 15

    Elsie kom aangehardloop met die besem en stoflap Oumie waar is die kar gesteel??? Weet nie hierdie merrie op die tv screen sê dinge is alweer ernstig

  • 68. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 17

    Zoekoe kom weg uit daardie morsigheid, Ouma praat nie weer nie!!
    Kom sit stil hier by ons en speel!!! Magtig laat ek daai paplepel gaan haal

  • 69. Roer  |  April 15, 2008 om 3 : 17

    Kan julle ook nie vir ‘n oomblik los nie, dan gooi julle naam weg. Gaan julle nog ‘sing’?

  • 70. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 18

    Nella gaan haal vir ons bietjie ordentlike koffie, hierdie kinders se koffie proe soos skottelgoedwater….. jiggg!!

  • 71. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 18

    Adrie
    Jy mag nie so met oumense praat nie.
    Onthou; . . . eer jou vader en jou moeder . . .

  • 72. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 18

    Roer my suster gooi jou stem in rat en sing!!!

  • 73. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 19

    Roer
    Ons wil graag hoor hoe sing jy.

  • 74. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 19

    En nou raak Ouma aggressief.

    Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry. Zoekoe gaan lekker pak kry.

  • 75. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 19

    kan iemand nog beetlejuice onthou?

  • 76. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 20

    Ja Salomè sê haar, wil jy nie asb vir Roer die eerste noot gee nie Ouma het aanborstigheid laaaaa

  • 77. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 21

    Roerrrrr?????

  • 78. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 21

    Salome

    Maar sy is ‘n ouma, nie ‘n vader of ‘n moeder nie.

    Roer

    Kyk of jy hulle kan keer. Die gesingery pla nie so erg nie, maar die valsheid?

  • 79. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 22

    Lilly Ouma se ou beetle’tjie gebruik baie juice ja, en die goed is nou so duur, Gertjie het gister gaan juice gooi, Ouma het amper haar valstande uitgeskrik.

    Lilly vertel meer oor Beetlejuice? (ernstig)

  • 80. Adrie  |  April 15, 2008 om 3 : 23

    ALL]
    He had it coming
    He had it coming
    He only had himself to blame
    If you’d have been there
    If you’d have seen it

    [VELMA]
    I betcha you would have done the same!

    [LIZ]
    Pop!

    [ANNIE]
    Six!

    [JUNE]
    Squish!

    [HUNYAK]
    Uh Uh (squeezing necklace

    [VELMA]
    Cicero (smoke puffs)

    [MONA]
    Lipschitz!

    [LIZ (Spoken)]
    You know how people
    have these little habits
    That get you down. Like Bernie.
    Bernie like to chew gum.
    No, not chew. POP.
    So I came home this one day
    And I am really irritated, and I’m
    looking for a bit of sympathy
    and there’s Bernie layin’
    on the couch, drinkin’ a beer
    and chewin’. No, not chewin’.
    Poppin’. So, I said to him,
    I said, “you pop that
    gum one more time…”
    and he did.
    So I took the shotgun off the wall
    and I fired two warning shots…
    …into his head.

    [GIRLS]
    He had it coming
    He had it coming
    He only had himself to blame

    If you’d have been there
    If you’d have heard it
    I betcha you would
    Have done the same!

    [ANNIE (Spoken)]
    I met Ezekiel Young from
    Salt Lake city about two years ago
    and he told me he was single
    and we hit it off right away.
    So, we started living together.
    He’d go to work, he’d come home, I’d
    fix him a drink, We’d have dinner.
    And then I found out,
    “Single” he told me?
    Single, my ass. Not only
    was he married
    …oh, no, he had six wives.
    One of those Mormons, you know. So that
    night, when he came home, I fixed him
    his drink as usual.
    You know, some guys just can’t hold
    their arsenic.

    [LIZ,ANNIE,JUNE,MONA]
    Hah! He had it coming
    He had it coming
    He took a flower
    In its prime
    And then he used it
    And he abused it
    It was a murder
    But not a crime!

    [VELMA AND HUNYAK]
    Pop, six, squish, uh-uh
    Cicero, Lipschitz

    [JUNE (Spoken)]
    Now, I’m standing in the kitchen
    carvin’ up the chicken for dinner,
    minding my own business,
    and in storms my husband Wilbur,
    in a jealous rage.
    “You been screwin’ the milkman,”
    he says. He was crazy
    and he kept screamin’,
    “you been screwin the milkman.”
    And then he ran into my knife.
    He ran into my knife ten times..”

    [ALL]
    If you’d have been there
    If you’d have seen it
    I betcha you would have done the same!

    [HUNYAK (Spoken)]
    Mit keresek, én itt? Azt mondják,
    hogy a híres lakem lefogta a férjemet én meg
    lecsaptam a fejét. De nem igaz, én ártatlan
    vagyok. Nem tudom miért mondja
    Uncle Sam, hogy én tettem. Probáltam
    a rendõrségen megmagyarázni de nem értették meg…

    [JUNE (Spoken)]
    Yeah, but did you do it?

    [HUNYAK]
    UH UH, not guilty!

    [VELMA]
    My sister, Veronica and
    I had this double act
    and my husband, Charlie,
    traveled around with us.
    Now, for the last number in
    our act, we did 20 acrobatic tricks
    one two three four,five…splits, spread eagles,
    back flips,flip flops,
    one right after the other.
    Well, this one night we were in the hotel Cicero,
    the three of us,
    boozin’ and
    havin’ a few laughs
    when we run out of ice.
    So I went out to get some.
    I come back, open the door
    and there’s Veronica and
    Charlie doing Number Seventeen-
    the spread eagle.

    Well, I was in such a state of shock,
    I completely blacked out.I can’t remember a thing.
    It wasn’t until later,
    when I was washing the blood off my hands
    I even knew they were dead.

    They had it coming
    They had it coming
    They had it coming all along
    I didn’t do it
    But if I’d done it
    How could you tell me that I was wrong?

    [VELMA]
    They had it coming
    [GIRLS]
    They had it coming
    [VELMA]
    They had it coming
    [GIRLS]
    They had it coming
    [VELMA]
    They had it coming
    [GIRLS]
    They took a flower
    [VELMA]
    All along
    [GIRLS]
    In its prime
    [VELMA]
    I didn’t do it
    [GIRLS]
    And then they used it
    [VELMA]
    But if I’d done it
    [GIRLS]
    And they abused it
    [VELMA]
    How could you tell me
    [GIRLS]
    It was a murder
    [VELMA]
    That I was wrong?
    [GIRLS]
    But not a crime!

    [MONA]
    I loved Alvin Lipschitz
    more than I can possibly say.
    He was a real artistic guy…
    sensitive… a painter.
    But
    He was always trying
    to find himself.
    He’d go out every night
    looking for himself
    and on the way
    he found Ruth,
    Gladys,
    Rosemary and Irving.
    I guess you can say we broke
    up because of artistic differences.
    He saw himself as alive
    and I saw him dead.

    [ALL]
    The dirty bum, bum, bum, bum, bum
    The dirty bum, bum, bum, bum, bum

    [LIZ,ANNIE,MONA]
    They had it comin’
    [VELMA,JUNE,HUNYAK]
    They had it comin’
    [LIZ,ANNIE,MONA]
    They had it comin’
    [VELMA,JUNE,HUNYAK]
    They had it comin’
    [LIZ,ANNIE,MONA]
    They had it comin’
    [VELMA,JUNE,HUNYAK]
    They had it comin’
    [LIZ,ANNIE,MONA]
    All along
    [VELMA,JUNE,HUNYAK]
    All along
    ‘Cause if they used us
    ‘Cause if they used us And they abused us
    And they abused us
    [LIZ,ANNIE,MONA]
    How could you tell us
    [VELMA,JUNE,HUNYAK]
    How could you tell us That we were wrong?
    That we were wrong?

    He had it coming
    He had it coming
    He only had
    Himself
    To blame.
    If you’d have been there
    If you’d have seen it
    I betcha
    You would
    Have done
    The same!

    [LIZ (Spoken)]
    You pop that gum one more time!

    [ANNIE (spoken)]
    Single my ass.

    [JUNE (Spoken)]
    Ten times!

    [HUNYAK (Spoken)]
    Miert csukott Uncle Same bortonbe.

    [VELMA (Spoken)]
    Number seventeen-the spread eagle.

    [MONA (Spoken)]
    Artistic differences

  • 81. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 25

    Julle sing so vals, Roer het haar wit geskrik en sy is weg, ek soek en soek maar hier is niks!!

  • 82. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 26

    Ag ek dink Beetlejuice is grosse. Wat van Westside story. Dis tog sooo mooi lovestory.
    Watse noot moet ek insit ouma?

  • 83. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 27

    Mariaaa, I just met a girl named Mariaaaa

  • 84. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 28

    Thanks to the carelessness of a cute little dog, newlyweds Geena Davis and Alec Baldwin are killed in a freak auto accident. Upon arriving in the outer offices of Heaven, the couple finds that, thanks to a century’s worth of bureaucratic red tape, they’re on a long celestial waiting list. Before they can earn their wings, Davis and Baldwin must occupy their old house as ghosts for the next fifty years. Alas, the house is now owned by insufferable yuppies Catherine O’Hara and Jeffrey Jones. Horrified at the prospect of sharing space with these obnoxious interlopers, Davis and Baldwin do their best to scare O’Hara and Jones away, but their house-haunting skills are pathetic at best. In desperation, the ghostly couple engage the services of a veteran scaremeister: a yellow-haired, snaggle-toothed, profane, flatulent “gonzo” spirit named Beetlejuice (Michael Keaton). The problem: Beetlejuice cannot be trusted-especially when he falls in love with O’Hara and Jones’ gloomy, black-clad teenaged daughter Winona Ryder. Beetlejuice producer David Geffen, director Tim Burton, and composer Danny Elfman were also involved in an animated TV-series spin-off. ~ Hal Erickson, All Movie Guide

  • 85. Nella  |  April 15, 2008 om 3 : 28

    Wip –
    Hier is vir jou die beste boeretroos waarvoor jy kan vra – ek sal maar die melkies en suiker klontjies net hier sit – jy moet jouself maar help
    A3
    Onthou net mens word nie jonger nie hoor – ek is bly ek voel nog so op my ouderdom – dan kan julle maar nog ‘n paar jaar bysit

    Die oudtyd was die beste tyd – ek sal wat wil gee om my kinders so te kan grootmaak –

  • 86. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 29

    salome

    ek vind dit vrek funny

    veral as jy dit 10 keer al gekyk het

  • 87. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 33

    Aag sies, Yahoo wil nie Maria copy en paste nie.

    Nou moet ek maar uit my kop sing;
    . . . and suddenly I found how wonderfull a sound caaaaan beeeee. Mariiiaaa say it loud and hear music playing. Say it soft and it’s almost like praying. Mariiiaaa. I’ll never stop sayiiiing Mariiiiaaa

  • 88. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 35

    wie onthou dit nog

    TOMMY:
    I’m a Yankee Doodle Dandy,
    Yankee Doodle do or die.
    A real live nephew of my unlce Sam,
    I was born on the 4th of July.
    I’ve got a yankee doodle sweetheart,
    she’s my Yankee Doodle joy.
    Yankee doodle came to London,
    just to ride the ponies.
    Say, I am a Yankee Doodle Boy.

    PENNY:
    He’s a Yankee Doodle Dandy,
    a yankee doodle do or die.
    A real live nephew of his uncle Sam,
    born on the 4th of July.

    TOMMY & CHORUS:
    I’ve got a yankee doodle sweetheart,
    she’s my yankee doodle joy.

    TOMMY & PENNY:
    Yankee doodle came to London,
    just to ride the ponies. I am a Yankee Doodle boy.

  • 89. Roer  |  April 15, 2008 om 3 : 36

    ok… Uit volle bors! (Hoop nie iemand HET dit al gesing nie).

    (Uit my Fair Lady)
    Eliza Bed! Bed! I couldn’t go to bed!
    My head’s too light to try to set it down! Sleep! Sleep!
    I couldn’t sleep tonight.
    Not for all the jewels in the crown!
    I could have danced all night!
    I could have danced all night!
    And still have begged for more.
    I could have spread my wings
    And done a thousand things I’ve never done before.
    I’ll never know What made it so exciting;
    Why all at once My heart took flight. I only know when he
    Began to dance with me I could have danced,
    danced, danced all night!
    Servant 1 It’s after three now.
    Servant 2 Don’t you agree now,
    She ought to be in bed.
    Eliza I could have danced all night!
    I could have danced all night!
    And still have begged for more.
    I could have spread my wings
    And done a thousand things I’ve never done before.
    I’ll never know What made it so exciting.
    Why all at once my heart took flight.
    I only know when he
    Began to dance with me.
    I could have danced, danced danced all night!
    Mrs. Pearce I understand, dear.
    It’s all been grand, dear.
    But now it’s time to sleep.
    Eliza I could have danced all night,
    I could have danced all night.
    And still have begged for more.
    I could have spread my wings,
    And done a thousand things I’ve never done before.
    I’ll never know What made it so exciting.
    Why all at once my heart took flight. I only know when he
    Began to dance with me I could have danced, danced,
    danced All night!

  • 90. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 38

    Dankie Roer
    Nog een van my favourite favourites.

  • 91. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 39

    Kan ons bloggers nou al bekend staan as die Dorings-familie?

  • 92. Salomè  |  April 15, 2008 om 3 : 40

    Gaan nou eers vir Liefie koffie gee. Ouma!! Koffie!!!

  • 93. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 42

    Ag dankie Nella vrou, dis soos koffie moet smaak!

    Roer jy sing die skare stil! Hoekom begrawe jy jou talente??? Mens moet nooit talente onder die emmer wegsteek nie!

    encore encore, vee ek alweer ‘n traantjie af.

    Yankee Doodle Dandy neurie ek weer saam….

  • 94. Nella  |  April 15, 2008 om 3 : 44

    Saloom

    Ek het klaar vir Ouma koffie gegee – hoor jy dan nie – sy se julle koffie proe soos skottelgoedwater!!!!.

  • 95. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 52

    My favourites Phantom of the Opera, ek kan dit weer en weer en weer gaan kyk! Carmen Divine!!!, Evita, Footloose net om die voete los te maak as dit styf raak! Natuurlik Sound of Music want my gunsteling goedjies is daarin! Ek wil graag die nuwe Edith Piaf fliek gaan kyk. Het julle al?

  • 96. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 3 : 54

    Salome bring daai koffie dat ek proe of dit soos Nella s’n smaak

  • 97. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 56

    (words & music by jerry leiber – mike stoller)
    The warden threw a party in the county jail.
    The prison band was there and they began to wail.
    The band was jumpin and the joint began to swing.
    You shouldve heard those knocked out jailbirds sing.
    Lets rock, everybody, lets rock.
    Everybody in the whole cell block
    Was dancin to the jailhouse rock.

    Spider murphy played the tenor saxophone,
    Little joe was blowin on the slide trombone.
    The drummer boy from illinois went crash, boom, bang,
    The whole rhythm section was the purple gang.
    Lets rock, everybody, lets rock.
    Everybody in the whole cell block
    Was dancin to the jailhouse rock.

    Number forty-seven said to number three:
    Youre the cutest jailbird I ever did see.
    I sure would be delighted with your company,
    Come on and do the jailhouse rock with me.
    Lets rock, everybody, lets rock.
    Everybody in the whole cell block
    Was dancin to the jailhouse rock.

    The sad sack was a sittin on a block of stone
    Way over in the corner weepin all alone.
    The warden said, hey, buddy, dont you be no square.
    If you cant find a partner use a wooden chair.
    Lets rock, everybody, lets rock.
    Everybody in the whole cell block
    Was dancin to the jailhouse rock.

    Shifty henry said to bugs, for heavens sake,
    No ones lookin, nows our chance to make a break.
    Bugsy turned to shifty and he said, nix nix,
    I wanna stick around a while and get my kicks.
    Lets rock, everybody, lets rock.
    Everybody in the whole cell block
    Was dancin to the jailhouse rock.

  • 98. *lilly*  |  April 15, 2008 om 3 : 59

    ok mensies nou is my stem lekker rou

    jul moet ‘n lekker daggie verder he en soet wees

    sien more

    toedels

  • 99. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 00

    Dankie vir al die sing Lilly! Ons het lekker gespeel 😉

  • 100. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 04

    Cheers Lilly.

    Wip

    My gunstelinge is Sound of Music, Phantom, Chicago, My fair lady ens.

  • 101. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 08

    Adrie, goeie smaak😉

  • 102. Roer  |  April 15, 2008 om 4 : 09

    O my vy. Julle klomp is snaaks. Ek groet ook. Lekker slaap!

  • 103. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 11

    Roer

    Genade tog! Gaan slaap jy half 5 in die middae? Put mnr Roer se kranklikhede jou soveel uit?

  • 104. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 12

    Wip

    As jy die Ouma is, is Wip die Oumagrootjie.

  • 105. Roer  |  April 15, 2008 om 4 : 13

    Jy’t geen idee nie vrou!!! Ek’s MOEG verby. Onthou, ek het basies nou 4 kinders in my huis… My man, my laaities en my ma. Need I say more!!

  • 106. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 16

    Roer

    Jy kort stamina. Kan ek vir jou ‘n bar one aanbied?

  • 107. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 18

    Eeeee . . . Roer (grappies op ‘n stokkie)

    As ek mag vra, hoekom is jou ma soos ‘n kind in jou huis? Is sy sieklik?

  • 108. Roer  |  April 15, 2008 om 4 : 22

    A3, laaaaaaaaaaaaaaang storie.

  • 109. Roer  |  April 15, 2008 om 4 : 23

    Jis, ek’s staaaaaaadig. Daai Bar One advertensie is mos hoeka van brandweermanne.😉

  • 110. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 25

    Roer gaan jy nou slaap, ek is dan nie meer die Ouma nie ek wag darem eers dat die son laag lê

  • 111. Adrie  |  April 15, 2008 om 4 : 27

    Ek wag dat die son op kom.

    Roer

    Se eerder dit is private, confidential need to know basis only. Ek skrik nie vir lang stories nie, ek is mal daaroor.

    He He He

  • 112. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 29

    Dis goed as mens nog jou ma oppas! Dis nie ‘n maklike taak nie!

  • 113. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 40

    Nag Roer ek sien jy het klaar gaan inkruip😉

  • 114. ADRIANA  |  April 15, 2008 om 4 : 44

    Wip

    Kan jy nie hoor hoe snork sy al nie?

  • 115. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 4 : 51

    Adrie dis erger as die singery, gee die oorpluisies vir my aan!

  • 116. ADRIANA  |  April 15, 2008 om 4 : 53

    Wip

    Sy snork dan so mooi, ek het amper gedog dit is Zoekoe wat dromme oefen. Dalk moet ons ‘n CD daarvan maak en op more se blog sit.

  • 117. Wipneus!  |  April 15, 2008 om 5 : 13

    Ja dis ‘n goeie idee, ouma gaan ook nou maar inkruip, nag my kind, lekker aand 😉

  • 118. Salomè  |  April 15, 2008 om 6 : 34

    Ons het amper die mooiste musical vergeet “The King and I”
    en Zoekoe hoe kon jy nie “Student Prince” genoem het nie – drink, drink, drink lalala laaa la la lalala la la la

    I rest my case.
    Night julle

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

