Goeie Dag

Januarie 5, 2008 at 7 : 29 3 Kommentaar

Welkom tot my nuwe blog.  Ek sal ten minste 3 keer ‘n week ietsie hierso los.  Loer gerus in. 

Wat gaan die blog bied?  Niks anders as my reguit mening, wat soms gemoederde gaan ontstel.  Julle is welkom om my te weerspreek, vloek of aanvat.  Want ek gee nie om nie.  Daar gaan dikwels dorings wees en soms die onverwagte roos.  Ek aanvaar niemand se bloeddruk rekeninge nie.

So is jy bang?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Eed van Hipocrates

3 Kommentaar Add your own

  • 1. Leilani  |  Februarie 22, 2008 om 4 : 31

    Hi C
    Baie geluk met jou blog!! Lekke dag!!! (ek dink ek is eerste?) My bloeddruk is sovernog OK dankie.:-)

  • 2. Adrie  |  Februarie 22, 2008 om 5 : 50

    Hallo Leila

    Ons kuier op die groen baadjie blog. Sluit gerus daar by ons aan.

  • 3. Wat het Wordpress getref? « Dorings en soms Rose  |  Februarie 19, 2009 om 6 : 04

    […] en soms rose  was amptelik op 5 Januarie 2008 in die lewe geroep.  Dit was veronderstel om my blog te wees waar ek kon galbraak soos wat ek lekker kry.  My naam was op daardie stadium […]

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Rosies vir Little Angels

Photobucket
The ARK; Standard bank; Hermanus ReK no: 085133698; Takkode: 050312

Rooflesers

website counter

Liedjie Doring Augustus – Max

Liedjiedorings September

Willes: 100

Olga: 13

Max: 37.5

Wip: 8

Kaneels: 2

Spesies

Potpourri

Posduifhok

amaal3@gmail.com

Gevreetjie Fabriek

http://en.gravatar.com/

Facebook

Dorings en Soms Rose het 'n groep op Facebook gestig. Soek ons gerus op.

Hoe vaar ons?

ZA TOP Sites
saTopBlogs.co.za

